Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tammityttö toivotaan että viimein olis siinä. *halaus*

Nnä kyllähän siinä joku tumma kohta näkyy mut tosiaan dpo 5 niin olis aika outoa että näkyisi nyt jo. Toivottavasit olis nyt kuitenkin plussa muutaman päivän päästä. Miten olet jaksellut?

Cristal mäkin kyllä näen molemmissa jotain. Mutta plussalle peukut(y)

empuska jotain viivan tynkää näkyy mut noihinkin tulee ikävä kyllä niitä viivanpaikkoja. Toivottavasti olis plussa.

).( nyt kun on seuraillut teidän testailua niin alko ahdistaa omat. Eli en aloitakaan koska ne negat saa mielen mustaksi. Koska kuitenkin suht terveellisesti elän niin jos se plussa joskus vahingossa meidät löytää niin löytää se myöhemminkin. Eli kun menkat on oikeasti myöhässä:unsure:
 
theran kiitos kysymästä.
välillä iskee epätoivon hetkiä ja välillä ajatukset harhailee odotuksessa kuinka pitkällä olisi jne.
Toisaalta haluaa lisää lapsia mutta toisaalta ei kumminkaan.
o_O

no jokatapauksessa kokeilen testit pois vertailun vuoksi pois. (n)
tutkailla miten käy.
:)
 
theran
Niinpä.

mutta pakkon tässä on olla aika vahva kaikkien koettelemuksien jälkeen.
Vaikka ollaan välillä tahkottu päivittäin niin ei ole asiaa parantanut.
ei tulosta tai jos on tullut tulos niin ei kestävä.

mulla on ylipainoa ja nyt tän menetyksen jälkeen painoa on tullut lisää. muutama kilo.
pakko on saada painoa pois paljon. oman mielenterveyden takia myös.
lääkäreiden mielestä mun paino ei ole este. Kun kerta raskaaksi tulen mutta ei kestävästi. niin vika on jossain muussa.

Tässä on se puoli ettei oikeastaan enään ole mikää vauva haave päällä.
Kun on niin skeptinen kaikkeen.
Enkä usko ihmeisiin.

jokunen vuosi vielä ja sitten rupeen vaikka selibaattoin. niin eiköhän silloin tule joku hyppy siittiö ja PAM! ;):whistle::ROFLMAO:

niin kävi neidin kaa seksi tasan kerran koko kk ja ei edes oikeaan aikaan. Niin seuraavassa kuussa olin raskaana :LOL:
 
Pitäisi varmaan tulla km pinoon kun ei oikein ole muuta pinoa mihin sopisi. 40+ kävi mielessä mutta taidan olla liian nuori vielä sinne.

Mulla sama juttu.. painoa tullut vielä lisää kun lopetin tupakanpolton.. :unsure:
 
theran
tuu joukkoon vaan tonne km ketjuun. :)




mä tein taas yhden testin pois. Onpa muutama vähemmän. :D
ja taas tuli viiva siihe jopa tummempi kuin aamulla.
:eek:




testiajalla



testiajalla loppupäässä



muutama minuutti testiajalla jälkeen.


tää testailu on nyt testi mielessä.
en sano että viittaisi raskauteen.
mutta on jonkinlainen tutkimus kierron loppuun. :D
 

Yhteistyössä