Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Cristal joo toi aijaa vähän vääntelee noita kuvia tyhmästi aina, jotain haaleaa ehkä näkyy tännekkin mutta pääasia että sä ja mies näette! ;)

empuska viimeisessä näkyy ihan vähän jotain!

Toivotaan parasta molempien kohdilla :)


Mulla kp15 menossa, ovistikutellut olen ahkerasti mutta eihän se ovis vielä varmaan ennen viikonloppua ole edes mahdollinen kun ne follit oli niin pieniä. Luin paljon netistä keskusteluita ja monilla ne on kyllä ottaneet kunnon kasvuspurtit loppua kohti! :) Ja laskeskelin et kun ne voi 2mm kasvaa vuorokaudessa ja ne maanantaina oli 8mm ja 9mm niin ehkä viikonlopun aikana ne vois päästä siihen 20mm ja irrota!

Ainakin sellaisia vihlaisuja on ollut alavatsalla välillä :)


Voisin muuten kysyä noista ovistikuista, että kun tuntuu että mulla se viiva vahvistuu vasta noin parin minuutin päästä testauksesta sen vahvuiseksi mitä se jää näyttämään niin onko muilla näin? Vai tuleeko ovisplussa tai yleensäkkin testiviiva heti kun liuskan laittaa uimaan?
 
Voisin muuten kysyä noista ovistikuista, että kun tuntuu että mulla se viiva vahvistuu vasta noin parin minuutin päästä testauksesta sen vahvuiseksi mitä se jää näyttämään niin onko muilla näin? Vai tuleeko ovisplussa tai yleensäkkin testiviiva heti kun liuskan laittaa uimaan?
Kyllä mulla ainakin näkyy viiveellä. Ihan normaalia vahvistua kun imeytyy :)
 
Miten se mun silmään näyttää ihan samalta, toisaalta mulla voi olla nämä keskenmeno-peikot että en kyllä uskalla koko viivasta iloitakaan :D
Pitääkin olla niin himputin kärsimätön ja testailla aina turhan aikasin.
Nyt dpo11 kai, eikö silloin pitäisi olla jo kunnon plussa? Vai muistanko omiani..
 
Mulla saattaa vahvistua viiveellä, mutta sillon ku on oikeesti plussaa niin se testiviiva piirtyy vahvana heti kun pissa alkaa kulkea testin läpi.. näin pc:llä ja sofilla, digi on sitten varmistanut tuon hymiöllä. Kun hitaasti vahvistuneissa tullu tyhjä ympyrä.
 
Sunflower11
oisin muuten kysyä noista ovistikuista, että kun tuntuu että mulla se viiva vahvistuu vasta noin parin minuutin päästä testauksesta sen vahvuiseksi mitä se jää näyttämään niin onko muilla näin? Vai tuleeko ovisplussa tai yleensäkkin testiviiva heti kun liuskan laittaa uimaan?
Mulla vahvistuu hitaasti, hitaammin davideilla kuin pregcheckillä. Mutta sit kun oon testannut niiden kipujen aikana mitä mulla tulee aina, niin testi on melkein heti tumma.
 
Oi ihanaa, onnea ninami! Oon niin kateellinen teille raskautuville <3 :p Mutta uskon kyllä, että on mahdotonta uskoa että se on vihdoin totta! Jotenkin mun mielestä on ihan täysin outo ja vieras ajatus että se raskaustesti ikinä näyttäisi kahta viivaa.. :ROFLMAO:
 
Dpo8 ja aamusta tehty. 3min katsoin vielä tasan kellosta ja katsoin sen jälkeen. Selkeästi erotettavissa oleva haalea viiva erottui mun ja miehen silmiin.. Voisko olla vai tulenko huijatuksi tuon testin kanssa.. ?

http://aijaa.com/Ec5XnB
Mä tein tolla ja samanlailla näytti, haalee plussa tuli mut menkat alko siitä huolimatta ja tein viel menkkapäivänä testin joka oli puhdas neka ja sit ne alko. Joten en tee tolla testillä enää. Pysyn vaan digitesteissä nykysin.
 
Melinda ja sunflower kävin silloin maanantaina seurantaultrassa ja follit oli 8mm 9mm.. Eli ei oo oikein mahdollista et olis nyt ovulaatio (tai ainakin toivon niin, koska muuten ne follit irtoaa ihan liian pieninä..)

Niitten olis pitänyt kasvaa 20mm kokoisiksi ja ne tosiaan voi kasvaa 2mm päivässä tai hyvällä tuurilla vähän enemmän.. :(
 
Hei! Testaan että onnistuuko viestin ja kuvien lähetys puhelimella. Vanha käyttäjä liittyi mahdollisten tuttujen vuoksi uudella nickillä porukkkaan kirjavaan. :geek: Mitähän olisitte mieltä näistä kuvista? Kiertopäivät ovat leikkineet viimeiset kuukaudet tuuliviiriä, heitelleet siis yli kp 40, vaikka normaalisti olleet n.kp 28. Nyt on kp 41, ovulaatioajankohdasta ei havaintoakaan, mutta testit näyttäneet haaleaa viivasta pari päivää. Tänään sain tällaisen napattua kuvaan, ja haluaisin saada teidän konkareiden mielipiteen asiasta. ;) Maanantain testin tein juhannuksen väsymyksen ja alkoholin tökkimisen vuoksi. Tämänpäiväinen testi on hätäpäissään tehty 1,5h kahvipissasta. :rolleyes: Kiitos jo etukäteen!
 

Attachments

Yhteistyössä