Hakutulokset

  1. R

    H&M alennuskoodia

    Onko henkkamaukkaan alennuskoodia nyt? Pretty please?
  2. R

    Kynsituunauksesta

    Onko teillä akryyli-,geeli- vai minkälaiset kynnet? (eli tämä siis niille joilla on kokemusta ;)) Oletteko olleet tyytyväisiä? Vaatiko ne paljon huoltoa, ja huollatteko itsekin? Onko joku kokeilut geelishiä? Mä haluaisin melko lyhyet ranskalaisella lakkauksella tehdyt kynnet. Voiko pelkät...
  3. R

    Lievä akne

    Mulla on lievä akne todnäk hormoniepätasapainon vuoksi. En pysty syömään mitään hormoneja, ja tän jälkeen iho onkin ihan kaamee. Miten olette päässeet tästä eroon? Antibiooteilla? Mikä merkki? Olen kokeillut joitain rasvoja (skinoren sun muuta) mutta luulen ettei tämä ulkoisilla keinoilla parane.
  4. R

    skypestä kysymys

    jos videochattaa skypen kautta, näkyykö oma kuva myös ruudulla jossain? vai pelkästään kaverin?
  5. R

    yökuivaksi milloin?

    Milloin neuvolassa reagoidaan jos lapsi ei ole vielä yökuiva? Meillä tyttö ei näytä mitään kiinnostusta opttelemaan olemaan ilman vaippaa yöllä. Hän täyttää 5 nyt marraskuussa.
  6. R

    Liian vanha äidiksi - milloin?

    Mikä olisi sun mielestä maksimi-ikä saada lapsi?
  7. R

    Tarhamaksut

    Olenko mä taas ollut ihan pihalla, mutta huomasin just että tarhamaksu (2 lasta, Espoo) on noussut 40€! Se on aika paljon rahaa se. Jospa palkatkin nousisi samaan tahtiin...
  8. R

    Minne lomalle (ilman lapsia)

    Onko teillä ollut luksus päästä kahdestaan lomalle joskus? Minne olette menneet? Meillä olisi tähän nyt mahdollisuus joskus marraskuussa, mutta en ollenkaan tiedä minne kannattaisi lähteä... Thaimaa on ehkä vähän liian kaukana viikon lomalle, ja Kanaria on jo nähty.
  9. R

    2,5v ja liikuntaa/tanssia Espoossa

    Mitä te harrastatte? Meidän 2,5v haluaisi alkaa tekemään jotain kun sisko on tanssissa, mutta kovin vähän on tarjolla mun mielestä. Mitäs teillä tehdään?
  10. R

    hajottavaa...

    Minulla on neuralginen sairaus joka ei näy ulospäin, mutta olen voinut todella huonosti 5vkoa nyt. olin sairaalassa pari päivää kivunlievityksessä, ja nyt vihdoin alan voimaan paremmin. Nyt olen pari päivää saikulla, mutta työtilanne huolestuttaa. Olen taistellut ja tsempannut tämän työni takia...
  11. R

    migreeniä migreeniä

    Mulla on kohta ollut viikon migreeniä tai päänsärkyä. Kun se välillä helpottaa, se on tavallista päänsärkyä, mutta monta kertaa päivässä pukkaa kunnon migreenikohtaukset. Buhuu, en jaksa kohta enää! Ja olen vetänyt niin paljon lääkkeitä että niistä jo ihan kauheen paha olo. Vinkkejä...
  12. R

    mitä verovähennyksiä?

    mitä verovähennyksiä olette tehneet veroilmoitukselle? minä ajattelin laittaa kuitit mukaan kotisiivouksesta ja lumitöistä. miten niitä korkoja talolainasta voi vähentää, tai siis käytännössä kuinka se menee? työmatkojakin voi vähentää, mutta mulla uskoisin että rajat eivät täyty...
  13. R

    Anttilan paloauto-sänky

    Onko kellään kokemusta ko sängystä? Onko lapset tykänneet? Onko ns "toimiva" vai onko hankala pedata tai muuta? Se on vaan niin kivan näköinen =) .
  14. R

    käsimatkatavarat

    Heips, nyt en ainakaan heti löytänyt inffoa, että saako käsimatkatavaroihin ottaa mukaan hiuslakkaa? Tietääkö joku viisaampi?
  15. R

    2v neuvola, meneeköhän kauan?

    Olisi huomenna 2v neuvola, ja mietityttää miten mä ehdin palaveriin joka on 9.30... mitenköhän kauan siinä menee? Tuleeko rokotuksia? Hittolainen kun on niin pirun lyhyt muisti :)
  16. R

    Vähän outo tilanne.

    Meitä on 5 äitiä meidän mammajengissä, ja ollaan noin vuoden verran kahviteltu siellä sun täällä, istuttu iltaa ilman lapsia jne - tosi mukavaa on ollut! Nyt sain kutsun yhdelät tyyliin tupperibileisiin, ja laitoin messua toiselle joka asuu meidän lähellä josko mentäisiin samassa kyydissä. Nyt...
  17. R

    Yökuiviksi milloin?

    minkä ikäisinä teidän lapset alkoivat pärjätä ilman yövaippaa? alkoiko ne ittekseen, vai miten se kävi?
  18. R

    Mikä turvavyöistuin 2v:lle?

    Meidän pitäisi ostaa uusi istuin meidän 2v neidille. Painoa hänellä on 12-13kg ja pituutta 92cm. Minkälaiset teillä on? Selkä menosuuntaan mennään vielä ainakin se vuosi, mutta kaipaisin vinkkejä hyvistä tuoleista :)
  19. R

    My super sweet16 MTVllä

    Onko näitä oikeasti? Aivan järkyttävää kateltavaa. Ja ne vanhemmat?! Huhhelihoo, jotenkin säälittää näiden nuorten puolesta. Jäävät vähän elämän realiteeteista paitsi. Kun on sellaset odotukset, mikään tavallinen kiva asia ei varmasti tunnu niin mukavalta.
  20. R

    robeez tossut 4-5v

    Moikka, mistä mä löytäisin hyvän nettikaupan josta saisi Robeez-tarhatossut 4-5v tytölle? Oon löytänyt sivuja joka lähtöön, mutta tuo koko vaikuttaa olevan vähän hankala.

Yhteistyössä