migreeniä migreeniä

Mulla on kohta ollut viikon migreeniä tai päänsärkyä. Kun se välillä helpottaa, se on tavallista päänsärkyä, mutta monta kertaa päivässä pukkaa kunnon migreenikohtaukset.
Buhuu, en jaksa kohta enää! Ja olen vetänyt niin paljon lääkkeitä että niistä jo ihan kauheen paha olo.
Vinkkejä lievittämiseen otan vastaan.
Jos vielä tulee kunnon kohtaus menen varmasti neuro-osastolle, saavat lääkitä mut reilummin siellä :'( jotta pääsisin tästä kierteestä.
 
Kokeile olla ilman särkylääkettä.. Voi olla jo särkylääkepäänsärkyä.

Tai no riippuu varmaan siitä syötkö ihan näitä normisärkylääkkeitä vai migreenilääkkeitä. Mulla jää aina normaaleista särkylääkkeistä (etenkin buranasta) särkylääkepäänsärky.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mene ihmeessä päivystykseen kun seuraava kohtaus iskee.

Onko sulla estolääkitystä?
Joo, taidan kyllä mennä.
Mä lopetin estolääkityksen kun olin raskaana, ja ajattelin pärjääväni ilman sitä. Niistä kun saa myös sivuoireita.
Mutta maanantaina saadan keskustella hoidosta uudestaan, joten saan varmaan uudestaan aloittaa niiden popsimisen. Yök.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rudebox:
Joo, taidan kyllä mennä.
Mä lopetin estolääkityksen kun olin raskaana, ja ajattelin pärjääväni ilman sitä. Niistä kun saa myös sivuoireita.
Mutta maanantaina saadan keskustella hoidosta uudestaan, joten saan varmaan uudestaan aloittaa niiden popsimisen. Yök.
Juuh, tiiän että on sivuvaikutuksia...mä hidastuin puoliteholle kun söin beetasalpaajaa.

Mä oon mennyt päivystykseen järkyttävän migekohtauksen kourissa, sain tipan kämmenselkääni ja helpotus tuli alle puolessa tunnissa.

Migreeni on saatanasta. Jaksuja sulle :hug:
 

Yhteistyössä