Hakutulokset

  1. Saksamamma

    Näin tänään rämemajavan!!!

    Perheen kanssa kävelyllä nähtyä... 011 - Aijaa.com
  2. Saksamamma

    Tyttö tuli

    Eilen aamulla siis syntyi klo 7.16. Painoa 2980 g, pituutta 51cm. Synnytys lähti kunnolla käyntiin klo 6.45 vesien menolla. Klo 7 oli kohdun suu 2 cm auki. Pari kertaa supisti niin että taju meinasi lähteä ja klo 7.16 kätilö otti kopin. Onneksi lähdin klo 6.30 osastolta saliin, kun kävi niin...
  3. Saksamamma

    Terkkuja klinikalta

    Ensimmäinen Cytotec laitettiin vajaa puoli tuntia sitten. Saas nähdä, joko kohta supistaa. ;)
  4. Saksamamma

    Mitenkä sen sais kääntymään???

    Eli nyt oltaisiin siis rv. 30+4 ja muksu istua jököttää perätilassa eikä aiokaan kääntyä raivotarjontaan. Uhkailua, kiristystä ja lahjontaa olen jo kokeillut, makaan (sattuneesta syystä) paljon lantio kohollaan ja ei vain käänny. Gynellä kävin tänään tarkastuksessa ja kyselin myös...
  5. Saksamamma

    Millä saa hiusvärin pois iholta?

    Ei mua muuten niin naurattais, mutta kun se hiusväri ei ole minun iholla vaan miehen. Hän löysi tänään ennen kaupassa käyntiä pari harmaata hiusta ja kai sille iski joku kolmenkympin kriisi, kun piti sitten väri ostaa. Eikä tää muuten niin hauskaa olis, mutta kun hän tosimiehenä päätti...
  6. Saksamamma

    Meillä on myrsky!!!

    Enpä olis uskonut, että tämä päivä vielä joskus koittaa. Alta puolen tunnin alkoi kunnon myrsky. Yhtäkkiä taivas meni pilveen ja sitten alkoi tapahtumaan. Jyrisee, salamoi, vettä tulee kaatamalla, taisi siellä rakeitakin joo tulla ja tuulee niin, että hevosta pienemmät eläimet lentää. :D Tämä...
  7. Saksamamma

    Huomenna kotiin!!!

    Tuossa iltapäivällä taas ultrailtiin ja tulos on, että huomenna pääsen kotiin. Tulehdus on selätetty ja mikä parasta: kohdun kaula 4 cm. Rakkauspakkaus oli 6,7 cm (pää-perä-mitta). Heh, kasvaa nin kovasti. Viime maanantaina oli nimittäin 4,3 cm.
  8. Saksamamma

    V*tuttaa ja itkettää

    Lapsukainen soitti aamulla ja siitä lähtien olen vain parkunut. Tulevat kyllä tänään käymään, mutta eivät varmaan ole kauaa, kun olen vuodelevossa. Olen niin turhautunut, kuin ihminen vain voi olla. Onko liikaa pyydetty, jos edes yksi raskauksistani menisi alusta loppuun saakka ilman...
  9. Saksamamma

    Oho!

    Onpa vähän olo, kuin joku olis vetäissyt minua koivuhalolla kalloon. Hetken mielijohteesta ostin tänään raskaustestipaketin (2 kpl), kun menkkojen piti alkaa viimeistään tänään. (Oikeastaan jo tiistaina, mutta pari päivää aina saattaa heittää.) Niin, plussahan sinne pamahti. Hento vielä, mutta...
  10. Saksamamma

    Mulla on tylsää...

    ...ja olis aivan mahtava jouluprovoidea. Mitä mieltä olette, käynkö laittamassa aaveelle? Tosin vasta illalla, ennenkuin mies tulee töistä ja lapsi on nukkumassa.
  11. Saksamamma

    Mua niin ottaa päähän...

    Niih. V*tuttaa niin, että veret seisahtuu. Kuivailin tuossa pyykkiä rummussa ja ohjelman jälkeen oli koko kylppärin lattia täynnä vettä. Arvatkaa, kenen kuivaaja on varmaan tullut tiensä päähän. Ei muuten, mutta kun meillä tänä kesänä hajosi jo auto ja jääkaappi. Lisäksi oli vielä pari meistä...
  12. Saksamamma

    Ei ois pitäny... (Turhaa natinaa.)

    *huoh* Miksei kukaan ole sanonut mulle, että ei kannata tehdä raskaustestiä, jos hiukan epäsäännölliset menkat (parin päivän heittoja) on myöhässä vasta 6 päivää. Ja jos se on ihan välttämättä tehtävä, niin ei kuse siihen tikkuun vaan kusee purkkiin ja työntää sen tikun sinne. Ja miksei...
  13. Saksamamma

    Saksamamma ilmoittautuu

    Heips! Rekisteröin pitkän vierailun ja harmauden jälkeen itselleni nikin. Joskus viime vuoden puolella tänne eksyin ja käyn silloin tällöin täällä lukemassa ja joskus jopa kommentoimassakin. Kuten nikistä näkyy, olen Saksassa asuva äiti, tosin en kotirouva. :D Jos nyt kysymyksiä on...

Yhteistyössä