Millä saa hiusvärin pois iholta?

Ei mua muuten niin naurattais, mutta kun se hiusväri ei ole minun iholla vaan miehen. Hän löysi tänään ennen kaupassa käyntiä pari harmaata hiusta ja kai sille iski joku kolmenkympin kriisi, kun piti sitten väri ostaa.

Eikä tää muuten niin hauskaa olis, mutta kun hän tosimiehenä päätti värjätä hiuksensa ihan itte. :D Eihän vaimon apua ja neuvoja kelpuuteta, varsinkaan, jos ei koskaan aikaisemmin ole värjännyt hiuksia. Kyllä minä itse osaan, istu vaan sinne sohvalle. Noh, minähän istuin ja pidin mölyt mahassani.

Arvatkaa, oliko suojannut hiusrajan rasvalla? :LOL:
Tai huolehtinut siitä, että väriä EI mene hiusrajan yli. :LOL:

Siellä se nyt hinkkaa tummansinisen-mustanpuhuvaa niskaansa (hartioihin asti). Ja minä pidätän sohvalla naurua ja melkein halkean. Täytyy varmaan käydä hakemassa miehelle niskaan asti vedettävä pipo...
 
Kiitti. Täytyy illalla kokeilla kasvovedellä sun muulla tökötillä, vaikka sillä kynsilakanpoistoaineella. Kerkesi jo sen puoli tuntia vaikuttamaan. Nyt kyllä jo vesi ja saippua-hinkkauksen jäljiltä hieman haalennut.
 
"Lissu"
Hiusvärin saa kätevästi pois iholta kun ostat kaupasta permanenttiaine tarvikkeet ja otat sieltä käyttöön sen permanenttiaineen. (vaaleanpunainen neste). Kasta pumpulia tai pumpulipuikkoa aineessa ja lähtee helposti väri ihosta. Huuhtelet sitten miedolla pesuainevedellä pois. Ei tarvitse hangata eikä muuta.
 

Yhteistyössä