V*tuttaa ja itkettää

Lapsukainen soitti aamulla ja siitä lähtien olen vain parkunut. Tulevat kyllä tänään käymään, mutta eivät varmaan ole kauaa, kun olen vuodelevossa.

Olen niin turhautunut, kuin ihminen vain voi olla. Onko liikaa pyydetty, jos edes yksi raskauksistani menisi alusta loppuun saakka ilman ongelmia? Tai ilman kokoaikaista pelkoa.
 
Juu, yksi raskaus tähän mennessä on päättynyt onnellisesti. Ja kyllä tämäkin toivottavasti, jos paikat pysyy kiinni ja tulehdus saadaan kuriin. Toivottavasti tämän aamun veriarvot tulevat pian, jos vaikka sitten pystyisi rauhoittumaan...
 
Voimia ja kaikkea hyvää loppuraskauteen! Ootko sairaalassa siis nyt? Mäkin vietin kahdessa ekassa raskaudessa pari viikkoa ennen synnytystä sairaalassa raskausmyrkytyksen vuoksi.

Hyvää äitienpäivää kuitenkin :flower: :hug:
 
Voi sentään. Tänään ainakin tunnet olevasi äiti. Toivottavasti kaikki järjestyy. sairaalaympäristö, oma pakotettu passiivisuus, pienen lapsen onnittelut ja raskaushormonit varmaan ovat sellainen kombinaatio, että parkuisi itse kukin.

Mitkä viikot sulla on meneillään? Onko kohdunsuu siis auki?
 
Olen nyt rv. 12+1. Kohdunsuu on onneksi kiinni. Mutta kaula oli lyhentynyt. Oli perjantaina 4,8 cm ja eilen 2,8 cm. Tulin eilen siis siksi, kun oli painontunnetta, vaikka antibiootin sain perjantaina.

Onneksi meillä kuitenkin pääsee pienilläkin viikoilla hoitoon ja sairaalan gynelle voi mennä aina, jos on ongelmaa ja oma gyne on kiinni.
 

Yhteistyössä