Mua niin ottaa päähän...

Niih. V*tuttaa niin, että veret seisahtuu. Kuivailin tuossa pyykkiä rummussa ja ohjelman jälkeen oli koko kylppärin lattia täynnä vettä. Arvatkaa, kenen kuivaaja on varmaan tullut tiensä päähän.

Ei muuten, mutta kun meillä tänä kesänä hajosi jo auto ja jääkaappi. Lisäksi oli vielä pari meistä riippumatonta juttua, joissa tuli taloudellisesti takkiin. Nyt parin kuukauden totaaliköyhäilyn jälkeen alkaisi elämä taas tasoittumaan.

Eiks se s*anan rumpu olis voinu oottaa vielä vaikka kuukauden?

Kiitos kun sain narista täällä.
 
hellsbells
Vakuutusyhtiöön korvaushakemusta laittamaan! Saat sen varmaan netissä tehtyä heti :)

Useestihan nuo kodinkoneet tuntuu sanovan ittensä irti kaikki samaan aikaan...
 
"..."
Voi harmin paikka! Todella kurjaa! Toivottavasti oli vain joku hetkellinen toimintahäiriö. Onneksi oli kuitenkin kuivuri eikä pesukone! Väliaikaisesti voitte kenties kuivata narulla/telineessä.
 
En tiedä meidän kotivakuutuksesta, korvaako se tuollaista. Mutta täytyypä kysyä sieltä. Todennäköisesti ei korvaa, kun on jo 5 vuotta vanha kuivaaja. Onneksi ei kuitenkaan ollut tullut kosteusvahinkoja.

Niin, pyykkinaruja meillä ei ole, kun asutaan kerrostalossa. Myöskään pyykkitupaa ei ole, vaan kaikilla on koneet asunnossa. Kuivaushuoneet on kellarissa ja ullakolla, eli sinne voin viedä pyykkitelineeni, jos uskallan. En tosin taida uskaltaa. (Kuivaushuoneessa ei siis naruja tms.)

Osamaksulla pystyy ostamaan täällä joka paikasta. Minä vaan en tykkää noista osamaksuista yhtään. Mutta eihän ne kuivaajat kalliita ole, ensi kuussa jo näyttää ihan erilaiselta meidän tilanne.

Kaikkein eniten mua taitaa ottaa päähän se, että likapyykkikori on tällä hetkellä täysi ja ulkona on niin kosteata, ettei kuivu. Mutta kyllä tää tästä...
 
voihan jessus
Virittele vaikka vanhoista sukkahousuista narut sulle.
Vanha kunnon NiksiPirkka-ohje.

Ai, niin mut eihän sulla oo sukkahousujakaan.
Mut siis oletko oikeesti kädetön, hölmö vai laiska??
 
Höh. Muakin harmittaisi.

Ja minä oon juurikin niin kädetön, hölmö ja laiska, että kuivaan kaiken pyykin pyykkituvan kuivausrummussa tai kuivaushuoneessa. Kotona meillä ei ole pyykkinarua, eikä mitään pyykinkuivaustelinettäkään. Kun pyykkituvan kuivausrumpu oli rikki, oli mun maailmani hetken aikaa romahtaneena. Jotenkin mä sit selvisin kuitenkin :rolleyes:
 
"vieras"
No vie "itse" pesulaan kuivumaan iso läjä, jos on iso hätä. Ne ei maksa paljon. Ja kyllä tommosessa tilanteessa voi ostaa osamaksulle. vaikka Ottosta tai Neckermannista saa pienellä kuukausimaksulla. Tai sit Media markt. Niillä on aina hyvät tarjoukset ja saa myös osamaksulle.
 
....
Virittele vaikka vanhoista sukkahousuista narut sulle.
Vanha kunnon NiksiPirkka-ohje.

Ai, niin mut eihän sulla oo sukkahousujakaan.
Mut siis oletko oikeesti kädetön, hölmö vai laiska??
Minkä ihmeen takia täällä ihmisten pitää olla niin ilkeitä toisilleen? Jotenkin niin kovin lapsellista ja inhottavaa. Jos minulla menee esim. rannekello rikki niin kyllä se todellakin harmittaa ja ottaa päähän! Ottaa päähän vaikka voin katsoa kellonajan vaikka puhelimestani. Ja on se nyt hei oikeesti ihan eriasia kuivattaa iso kasa pyykkiä kuivausrummussa kun alkaa virittelemään sukkahousuista jotain naruja pitkin asuntoa!! Kiva siinä sitten elellä kun stringit roikkuu keittiönlampun ja taulukoukun väliin viritetyllä sukkahousunarulla...
 
  • Tykkää
Reactions: Saksamamma
[QUOTE="vieras";27130928]No vie "itse" pesulaan kuivumaan iso läjä, jos on iso hätä. Ne ei maksa paljon. Ja kyllä tommosessa tilanteessa voi ostaa osamaksulle. vaikka Ottosta tai Neckermannista saa pienellä kuukausimaksulla. Tai sit Media markt. Niillä on aina hyvät tarjoukset ja saa myös osamaksulle.[/QUOTE]
ProMarktista varmaan käydään huomenna katsomassa, on huomattavasti halvempi kuin MediaMarkt. Harmi vaan, kun ei ole itsepalvelupesulaa meidän kaupungissa. Viimeinenkin on mennyt nurin. (Asun siis pienessä kaupungissa.)

Mutta enköhän minä tyhmä, laiska ja kädetön saa nuo pyykkini kuivumaan partsilla telineessä. Kun mää en ihan oikeesti omista edes sukkahousuja. (Inhosin niitä jo lapsena.)
 
Kiva siinä sitten elellä kun stringit roikkuu keittiönlampun ja taulukoukun väliin viritetyllä sukkahousunarulla...
Ton mää teen, mutta vasta huomenna illalla! Torstaina tulee isännöitsijän puolesta firma tarkistamaan ja huoltamaan asuntojen vesipisteet. Voi kun sieltä tulis joku finninaamainen pojankloppi. Se varmaan punastuis kympillä. (Niin, ja mää en ole edes kotona, kun olen torstain töissä.)
 
"..."
Ton mää teen, mutta vasta huomenna illalla! Torstaina tulee isännöitsijän puolesta firma tarkistamaan ja huoltamaan asuntojen vesipisteet. Voi kun sieltä tulis joku finninaamainen pojankloppi. Se varmaan punastuis kympillä. (Niin, ja mää en ole edes kotona, kun olen torstain töissä.)
Voi olla ettei siinä tapauksessa löydy enää stringejä kun tuut kotiin :D
 
da
Oletko tyhjentänyt sen ison suodattimen? En siis tarkoita sitä nukkasihtiä. Meillä rumpu teki saman ja syynä oli vain suodattimen tukkeutuminen. ohjekirjasta löytyy ohjeet suodattimen irroittamisesta.
 

Yhteistyössä