Mitenkä sen sais kääntymään???

Eli nyt oltaisiin siis rv. 30+4 ja muksu istua jököttää perätilassa eikä aiokaan kääntyä raivotarjontaan. Uhkailua, kiristystä ja lahjontaa olen jo kokeillut, makaan (sattuneesta syystä) paljon lantio kohollaan ja ei vain käänny. Gynellä kävin tänään tarkastuksessa ja kyselin myös ulkokäännöksestä. Kuulemma kukaan täysijärkinen lääkäri ei rupea minulle edes yrittämään käännöstä. :(

Kertokaa nyt vinkkejä, miten tuon vauvan saisi ylipuhuttua kääntymään. En haluaisi missään nimessä sektiota. Mun vauva kun tod.näk. lähtee heti neljäksi päiväksi vastasyntyneiden osastolle tarkkailuun rd:n ja mun verenpainelääkityksen takia. Jos vielä syntyy sektiolla, niin en pysty edes sinne osastolle menemään hoitamaan heti alusta lähtien.
 
toinen saksamamma
Onko sulla Hebamma? Se voisi kokeilla Moxa Therapieta. Ei ole kyllä omakohtaista kokemusta siitä mutta kaikkeahan kannattaa yrittää. Ja onhan tuossa hyvin aikaa vielä vauvalla kääntyä itsekseenkin. Mullakin taisi olla perätilassa noilla viikoilla ja sitten taas parin viikon päästä oli oikein päin :D
 
"aksu"
Eipä se käänny jos ei halua. Varsinkin jos on pitkään nimittänyt siellä samassa asennossa :(. Mulla yritettiin viikolla 36 ulkokäännöstä (joka ei nettikeskusteluiden pelottelusta huolimatta sattunut tippaakaan) mutta vauva pysyi perätilassa. Ja voihan sitä yrittää synnyttää alakautta myös perätilassa. Itse tosin päädyin pitkän harkinnan jälkeen sektioon koska kyseisessä synnytyssairaalassa on vain n. 5 perätilasynnytystä vuodessa joten en tuntenut olevani tottuneissa käsissä.
 
"heh"
onhan tää vitsi? Sulla viel 11-12 viikkoa jäljellä ja jaksat huolehtia tuollaiesta asiasta. Eikö sulla tosiaankaa parempaa tekemsitä ole, siivoa vaikka :D

Nuo lapsukaiset kun kääntyy joskus vasta vast ihan viime metreillä

Relaa niin se lapsikin relaa ja varmaan käääntyy. Eihän se voi kääntyä ku sun joka lihas jännittää sitä et kääntyykö vaiko ei.
 
Kyllä se siitä kääntyy. Itellä oli pari viikkoa sitten sama stressi mutta yllättäen kääntyikin rv 33. Aiemmat vauvat kääntyneet jo reippaasti ennen kuin on ollut edes 30 viikkoa täynnä joten kyllähän tuo alkoi jo jännittää, että mahtuuko enää kääntymään.
 

Yhteistyössä