Hakutulokset

  1. M

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Hei ja onnea kaikille raskautumisenne johdosta. Itse olin elokuulainen ja vauvani syntyikin tuossa 7.8.13. Ajattelin tänne laittaa linkin ihanasta odotuspaketista joka minulta on nyttemin jäänyt tarpeettomaksi, jos jotakuta saattaisi kiinnostaa. Angel Sounds - Fetal Doppler, KickTrak...
  2. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Hei ja onnea kaikille raskautumisenne johdosta. Itse olin elokuulainen ja vauvani syntyikin tuossa 7.8.13. Ajattelin tänne laittaa linkin ihanasta odotuspaketista joka minulta on nyttemin jäänyt tarpeettomaksi, jos jotakuta saattaisi kiinnostaa. Angel Sounds - Fetal Doppler, KickTrak...
  3. M

    ~~Toukomurut 2014~~

    Hei ja onnea kaikille raskautumisenne johdosta. Itse olin elokuulainen ja vauvani syntyikin tuossa 7.8.13. Ajattelin tänne laittaa linkin ihanasta odotuspaketista joka minulta on nyttemin jäänyt tarpeettomaksi, jos jotakuta saattaisi kiinnostaa. Angel Sounds - Fetal Doppler, KickTrak...
  4. M

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    siin on se kerhon työkalut kohta, sieltä liity kerhoon ja ilmeisesti sit pitää oottaa hyväksyntää
  5. M

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Hirmuisesti täällä tapahtuu ja olen ihan murtunut ikävien uutisten alle. Voimia kaikille jotka ovat sen ikävimmän tapahtuman kohdanneet. Nämä lohduttavat sanat ei varmasti heti auta mutta älkää heittäkö vielä kirvestä kaivoon! :hug: Sitten vähän muihin asioihin. Osaisikohan joku kertoa...
  6. M

    Tuli tuosta käsipesu ketjusta mieleen, että te jotka huolehditte siitä..

    Kun lapsena/nuorena tajusin kuinka paljon bakteereita käsissä on ja lopetin kynsien pureskelun ja rupesin pesemään käsiä ulkoa tullessa ja ennen ruokailua tai jos aijon laittaa käsin jotain suuhuni niin sen jälkeen ei ole norovirusta näkynyt. Muutamia flunssia olen kyllä sairastellut mutta...
  7. M

    Osaako joku neuvoa villasukan kantapään teon?

    no periaatteessa sen kavennuksen voi tehdä kahdellakin puikolla, pidät vain mielessä montako silmukkaa sillä ensimmäisellä puikolla on vaikka ovatkin keskisilmukoiden kanssa samalla puikolla
  8. M

    mielipiteitä nimistä Mimosa & karpalo

    Lapsena en pitänyt toisesta nimestäni Mimosa joka nykyään on mun kutsumanimi ja ylpeä siitä :)
  9. M

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Mulla kolahti postilaatikosta tänään ajat nt-ultra 15.2 ja r-ultra 11.4...odottavan aika on piiitkä, eikä mun doppleriakaan oo vielä kuulunu postista, blääh... Mietin vaan että onko niinku normaali käytäntö että vauvaa ei katsota kuin 2 kertaa raskauden aikana ultralla? Neuvola täti ei kyllä...
  10. M

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Voimia ja halauksia taas kovasti niitä tarvitseville. Aina on niitä jotka joutuvat ne kovimmat tuskat käymään läpi. Mulla oli tänään ensimmäinen neuvola, ehkä hiukan kuivakaksi jäi käynti vaikka siellä sen 1,5h menikin. Nyt sitten vissiin ei taas auta kun odotella seuraavia tapahtumia eli...
  11. M

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Miwwi Rupesin miettimään sitä sun testiä sillä 3+ näytöllä ja käväisin clearblue sivuilla. Ilmeisesti siinä testissä ei voikkaan näkyä enempää niitä viikkoja... Miten tulkitsen testitulokset, kun käytän CLEARBLUE DIGITAL-raskaustestiä jossa on viikkonäyttö? -Viikkonäyttö kertoo, kuinka...
  12. M

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    sinnamon Sä taidat olla mua kyllä edellä, mutta ei mullakaan juuri mitään turvotusta ollut. Vasta nyt 6 viikolla alkoi alavatsa hieman turvottaa. Ei mulla noin muuten mitenkään esim. sormet ym. ole mitenkään turvoksissa ja hyvä niin :rolleyes: koska mä oon ihan tyytyväinen kun olisi vaan...
  13. M

    Miten ulkomaiset pakastevadelmat kuumennetaan rahkaan?

    Mitäs jos ne laittaisi uuniin...en ole kyllä kokeillut.
  14. M

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Täällä on ollut ihan kivoja uutisia nyt. Voimia toki niille jotka sitä tarvitsevat! Itsellä olo aika kauhea vaikka siis edelleenkään ei ONNEKSI ole tarvinnut puklata, mutta luulen että se on tulossa. Jonkin verran on tullut laihduttua, vaikka vielä kyllä ihan normaalipainoissa pyöritään mutta...
  15. M

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Nyt tulee omaa ( . )! Tultiin just varhaisultrasta ja viikot olin laskenut oikein, eli koko täsmäsi 6,1mm ja sydämen sykekkin häivähti ruudussa. Olin siis tunnistanut oviksen oikein, vau! Lääkäri sanoi että kaikki on niin kuin pitääkin tähän mennessä. Mies oli urheasti mukana vaikka sitä...
  16. M

    Voi kökkö, olisin voinu tänään kuolla, ja mies vain seisoi ja ihmetteli.

    Mun mielestä jo tilanne että ylipäätään näkee aikuisen makaavan maassa (joissain tilanteissa jopa lapsen) on velvollisuus mennä kysymään onko jokin hätänä! Mikä tässä on niin vaikeeta vaikka tilanteen toteaisikin vaarattomaksi, ei se varmasti ole koskaan turhaa. Joskus voikin olla tosipaikka...
  17. M

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Mä otin vähän vitsinä ton et yöllä tarttis syödä, et muka olis niin kamala nälkä yhtäkkii. No okei nyt ei oo yö, mut karmeeseen nälän tunteeseen heräsin ja ei oikein tienny et tuleeks oksu vai mistä nyt on kyse. Hain jogurtin ni johan helpotti, ainakin toistaseks. Jotenkin tässä ekaa kertaa...
  18. M

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Kiitos vielä kaikille lohdun sanoista. Jotenkin alkaa asia jo tasaantumaan vaikka pitkään sitä varmaan tulee työstettyä. Hetken vielä käperryn tämän oman navan ympärille ja tulen sitten taas höpöttelemään näitä meidän tärkeitä raskaushuolia. Tsemppiä myös sinne kaikille omien ongelmienne...
  19. M

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Kiitos osanotoista, ei tähän suruun auta kuin aika ja surun sureminen pois! Guess.vol.2 Hän kuoli onnettomuudessa thaimaassa. Ainoa lohtu tässä on se että sai onneksi elää hetken toivomaansa unelmaelämää. En myöskään usko että tän asian tiimoilta menisi tämä raskaus kesken. Sitä vaan...
  20. M

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Aika ikäviä uutisia tuli, sain kuulla hyvän kaverin ilmeisesti tänään kuolleen. Aikamoiseen lamaannukseen tässä meni ja kaikki tuntuu nyt suoranaisesti PASKALTA! En edes kerinnyt hänelle kertoa että olen raskaana. Millä nyt ei sinänsä ole merkitystä kuin itselleni. Oon tosi herkkä näissä...

Yhteistyössä