Hakutulokset

  1. A

    mitä touhuatte parivuotiaidenne kanssa päivisin?

    Käydään ulkona leikkipuistossa ja hiekkalaatikolla, rattailla kaupassa, rakennetaan dubloilla ja leikitään pikkuautoillaa ja parkkitalolla. Syödään, nukutaan päiväunet, katsotaan muumeja tai Puuha Peteä. Myös luetaan kirjoja välillä. Ai niin ja mulla on myös 4 kk ikänen siinä samalla...
  2. A

    Toivottomat Haaveilijat syksyä viettämässä!!

    Muksuluuri täällä on yksi elävä esimerkki siitä, että hiljaa hyvä tulee. Vaikka se odottaminen on kärsimättömälle niin tuskallista. :kieh: Meillä siis sama homma ollut aikoinaan kihlohin menon ja naimisiin menon kanssa. Pitkään sain asiasta puhua ja jopa jankuttaa. Ja tämä vauva-asia se vasta...
  3. A

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    Heippa Poika04ja08! Tänne kuuluu vallan erinomaista. Kerhon puolella olen jo asiaa moneen otteeseen iloinnut ja pohtinut. Kai sen nyt uskaltaa täälläkin puolella kertoa. Meillä alko yritys puolivuotishääpäivänä. Mies ilmoitti, että meille saa nyt sitten vauva tulla heti kun tahtoo. =)...
  4. A

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    Nostetaanpa, että ei ihan hukuta. Hiljaista on täällä. Hyvä, että sentään kerhon puolla on hieman vilkkaampaa.
  5. A

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    Hei Poika04ja08! Tuolla kerhon puolella tosiaan tulee nykyään kirjoiteltua. Siellä kun voi vapaammin kirjoitella tuntojaan, kun kaikki ei niitä pääse lukemaan. Ja galluppiin vastaan, että kaksi lasta ainakin olisi haaveissa. Eihän sitä toki voi tietää miten sitä sitten innostuisi, kun...
  6. A

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    Paljon onnea Räpätädille suloisesta tyttösestä! Toivottelee toinen joka taitaa olla myös tuota vanhinta toivotonta porukkaa.
  7. A

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    Tämä poistuu nyt lomalle aurinkoon. Pitäkäähän pinoa pystyssä! Toivotaan tännekkin hieman kesäisempiä kelejä teille! Annuli, joka on jo ihan täpinöissään matkalle pääsystä B)
  8. A

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    Pitääpä ilmoittautua välillä täälläkin, kun olen vain tuolla kerhon puolella kirjoitellut viime aikoina. Täällä on noita onnellisiä uutisia nyt ihan yhtenään. Vauvoja tulossa ja kihlautumisia ja Hipollakin jo lupaus yrityksen aloituksesta. Minä varmaan jään kohta yksinäni pitämään tätä pinoa...
  9. A

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    Huh hellettä! Täällä meillä asteita on 29 ja melko hikinen työpäivä takana. Onneksi se on takana ja huomenna on kevätkoulutus ja virkistäytymispäivä. Ei tämä helle ole työntekoa varten ei. Pitäisi maata rannalla ottamassa aurinkoa. B) Onneksi sen teenkin kuukauden päästä. Tuo Hipon...
  10. A

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    Täällä taas! Ollaan oltu hiukka nettipimenossa viimepäivät. Nyt on toivuttu ihanasta Milanon reissustakin jo. Kylläpä teki hyvää saada vähän rentoutua ja nähdä uusia maisemia. Tosin vauvakuume ei unohtunut hetkeksikään. Ei sitä siis pääse pakoon edes Italiassa. :laugh: Vauvakuumetta ei...
  11. A

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    Täällä odottetaan jännityksellä lomamatkaa. Kaksi päivää ja sitten lähdetään Milanoon! Ihanaa päästä täältä hyytävästä säästä vähän kesäisempiin maisemiin ja lomailemaan. Jaksaa sitten paremmin odottaa kesälomaa, kun nyt on tällainen pieni loma. :) Vauvakuume on edelleen huippulukemissa. Ja...
  12. A

    Toivottomat Haaveilijat kevättä odottaessa.

    Tai siis näyttää menneen kaksinpuheluksi tämä meidän pino. Onneksi Hippo sentään täällä olet minun seuranani. =) Vaikka en toki toivoisi, että meidänkään tarvitsisi olla täällä enää. Mutta jospa sitä pientä toivoa olisi ilmassa kesän myötä. Eletään toivossa me toivottomat.
  13. A

    Toivottomat Haaveilijat kevättä odottaessa.

    Tämähän alkaa mennä kohta yksinpuheluksi. Missä kaikki toivottomat luuraavat? Vai eikö meitä ole enää jäljellä?! No minä pidän pinoa pystyssä, toivoton edelleen. Kotona kaamean flunssan kourissa on aikaa kirjoitella. Annuli
  14. A

    Toivottomat Haaveilijat kevättä odottaessa.

    Onnea sylin täydeltä Poika04! :flower: Kyllä se niin on Hippo, että tämä kevät täälläkin on taas nostanut kuumeen huippulukemiin. Asiaa ei myöskään auta, että kaveripariskunnalle on syntymässä minä hetkenä tahansa vauva. Nyt on vielä vietetty aikaa Vapun aikoihin melko paljon heidän...
  15. A

    Toivottomat Haaveilijat kevättä odottaessa.

    Kaivaudunpa taas kolostani ja ilmoitan olemassaolostani. Säännöllisesti luen muiden kuulumisia, mutta kirjoittaminen aina tahtoo jäädä. Varsinkin kun ei ole mitään edistystä havaittavissa. Mukavahan se on lukea muiden iloisia uutisia ja onnistuneita miehen käännytys tarinoita. Mutta siinä hiipii...
  16. A

    Toivottomat Haaveilijat kevättä odottaessa.

    Iltaa! Miracle: Kyllä mä luotan tohon mun mieheen, kun se on selvästi ilmottanut lapsia haluavansa. Kyllä tämä avioliitto on solmittu luottamuksen vallitessa. Tällä hetkellä ei vaan toiveet perheenperustusajankohdasta kohtaa. Mutta koska haluan niitä lapsia juuri tuon oman armaan mieheni...
  17. A

    Toivottomat Haaveilijat kevättä odottaessa.

    Täällä on sairastettu flunssaa ihan kunnolla, jo 5 päivää. Huomenna pitäs kyetä töihin menemään. Onneks kerkee kuitenkin toipua, niin jaksaa pääsiäistä viettää. Meillä siis vietetään pääsiäistä melko perinteisesti perhepiirissä. Miracle: kyllä olemme keskustelleet miehen kanssa lapsista ja...
  18. A

    Toivottomat Haaveilijat kevättä odottaessa.

    Toivottomista voivottomin Annuli täällä taas! Puhuttiin tossa viikonloppuna vauva-asiasta miehen kanssa. Ei tuo osaa sanoa miksi ei vielä halua vauvaa, mutta ei vaan halua. Tuli siinä sitten itkutkin tirautettua, kun mulla vaan on niin kova tuo halu saada vauva. :'( Ei tuo mies ehkä...
  19. A

    Toivottomat Haaveilijat kevättä odottaessa.

    Onnittelut Hipolle! Kohta liityt sinäkin sitten tähän rouvakerhoon. =) Tämä on kyllä mukavaa tämä rouvaelämä. Tosin vauvahaaveita se ei näköjään edistä edelleenkään. Mutta ihanaa, että jonkinlaista edistystä tapahtuu meille toivottomillekkin. Nyt nukkumaan. Hyviä öitä! Toivottelee ajoittain...
  20. A

    Toivottomat Haaveilijat kevättä odottaessa.

    Missä kaikki ovat? Pitää nostella meitä, että emme vallan huku tuonne kaukaisuuteen. Toivoton rouvashenkilö pitää pinoa pystyssä. :laugh: Tulehan Hippo sitten kertomaan miten kosimishommissa meni. Toivotaan, että et saa uusi verhoja vaan myöntävän vastauksen! Edelleen ilman...

Yhteistyössä