Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

No siinäpä se ongelma onkin, ettei hän juuri sanonut mitään. Varmasti tiesi mistä nyt oli kyse. Sen olen oppinut yhteisten 14 vuoden aikana, että EI vastaus tulee selvästi ja lujasti. Mutta siis nyt ei tullut EI vastausta. Illalla täytyy ottaa asia uudelleen esille ja saada "oikea" vastaus. Nyt mieli olisi taas kevyt ja toiveikas.
 
JenPen
Räpätätille onnea, todella kaunis pikkutyttö!! :heart:
Minäkin laitoin kerhohakemuksen vireille, jos sinne pääsisi jutustelemaan. Täällä ei kai moni enää käy, tai sitten on muuten vaan hiljasta...
Meillä on itse asiassa jätetty ehkäisy pois 6.7., ja jos kierto on suunnilleen sen 28 päivää mitä se oli kuparikierukan aikoihin, menkat (tai raskaustesti...) pitäisi alkaa ens keskiviikkona. Mulla on kuitenkin kauhea tuntuma ettei meille niitä lapsia ihan heti tule :| Olen niin monta kertaa ollut pillereitten kanssa erittäin unohtelevainen, 5-6 päivääkin unohtanut välistä eikä koskaan ole käynyt onnellista vahinkoa. Siksi siis varmuudeksi täällä toivottomissa... Ja pyöriihän KP:kin täällä vaikka heillä on yritystä ollut jo jonkin aikaa =)
 
Hei JenPen! Mukava törmätä suhunkin pitkästä aikaa.. Vaikka ei tietenkään kovin toivottu puoli "tavata" taas..

Täällä on mennyt ihan ok.. Eilen oli palkkapäivä, joten tänään oli myös shoppailupäivä..
Mutta ostin myös kotiin paljon juttuja.. Nyt siis vain laittamaan kotia järjestykseen..

KP
 
JenPen
Samat sanat KP! Ei tosiaan mikään paras paikka kohdata, mut kyl me vielä tavataan tuolla odottajien ja toivottavasti synnyttäneidenkin puolella! :flower: Perustetaan sinne sitte Toivottomat haaveilijat lapsen saaneina-ketju... :D Joko te kolmioon muutitte, vai minkä kokoiseen asuntoon?

Paapu Mäkin olen ekaa kertaa palstaillu täällä jo joskus 3 vuotta sitten... Silloin en tosin edes ollut nykyisen miehen kanssa, eikä siis mitään vauvasuunnitelmia ollut. Nyt ollaan miehen kanssa 2 vuotta oltu yhdessä ja se on puhunut vauvahommasta alusta saakka. Minkä ikäisiä te olette sun miehes kanssa? Ootteko mitään ajankohdasta puhuneet missään vaiheessa?

Meillä menee ehkä vähän toisin päin tää kuumeilu ku yleensä ihmisillä... Mies on alusta asti puhunut vauvasta ja viimeksi kun asiasta puhuimme oikein pitkän kaavan mukaan juuri pillereiden lopettamisen jälkeen, sanoi ettei hänellä ole minkäänlaisia huolenaiheita asian suhteen, muuta kuin mahdollinen keskenmeno. Minä taas olen ihan hermona jo nyt että osaanko edes vaippaa vaihtaa... Kaipa ne asiat sitten oppii.
 
JenPen kyllä ne sitten sairaalassa neuvotaan, jos jää peukalo keskelle kämmentä.. Mä olen kyllä jo aika haka lasten hoidossa, mutta silti mietityttää kun saa sen oman, osaako käyttää opittu juttuja hyödyksi vai meneekö kaikki jonnekin kauimmaisimpaan sopukkaan tuolla pääkopassa..

Muutettiin 19 neliötä pienempään kaksioon..
Mutta vuokrakin paljon pienempi ja autopaikkakin saatiin toiselle autolle ja se maksaa 5.90 kk..

KP
 
JenPen
KP Tarkemmin ku mietin, ni mä oon tainnu alottaa palstailun joskus 2006 alussa. Kuitenkin jo ennen ku olin nykysen miehen kanssa, ku me ei ihan kahta vuotta vielä olla yhessä oltu. Mun muistaakseni sä olit täällä sillon jo! Tai ainakin sillon ku aloin kirjottelemaan Toivottomiin, se oli vähän myöhemmin. Yritin just kalastella tietoja, mut Toivottomien ketjujakaan ei löydy kovin pitkälle, eikä esim. tietoa siitä koska olen itse rekisteröitynyt.

Juu eiköhän ne sairaalassa neuvo, ja onneks miehen siskolle syntyy parin viikon päästä vauva ni ehkä saan pientä tuntumaa... Miehen äiti ja sisko on lastentarhanopettajia kumpikin, ja luulen et heiltä kyllä saa neuvoja ihan joka tilanteeseen.

Viimeks kun mulle tyrkättiin isänpäivänä miehen sukulaisen parikuukautinen vauva syliin, olin jäykkänä ku p*ska enkä osannut tehdä mitään :/ Kaikki ottivat siitä riemuissaan kuviakin ku mä näytin niin kauhistuneelta. Oma äiti kylläkin sanoi ihan samaa että on muiden lasten kanssa sellanen. Mun mielestä meidät on kuitenkin hyvin ja hellyydellä kasvatettu :)

Teillä olikin muuten tosi iso se teidän aiempi kaksio, eikse ollu lähemmäs 80 neliötä? Pienempiki riittää. Meillä on hei 40 NELIÖTÄ... Repikää siitä huumoria. Jostain syystä kuumeinen asunnon etsintä käynnissä :whistle:
 
JenPen meillä on nyt 60 kaksio, mutta tuntuu ettei kaikki tavarat mahdu asuntoon kunnolla..
Ja mä kanssa mietin, et onko siitä 3 vai 4 vuotta kun olen tänne kirjoitellut...
Kun miehen tapasin 1,5 vuotta sitten ja sitä ennen jo olin palstaillut täällä..

KP
 
joo viime viikolla oli 1,5 päivä.. Piti yllättää mies, mutta se suututti mut viime viikolla niin monta kertaa, etten tehnyt mitään..
Täytyy ensi helmikuussa järjestää jotain, kun tulee 2 v täyteen..
JenPen kihloistakin on ollut puhe, sormukset on valittu, mutta ei ostettu. Ja ensin oli ehkä lomalla, mutta ei.. Niin saa nähdä koska tuo mies kosii..

KP
 
Nuppu :hug:

Heissuli kaikki toivottomat ja ei niin toivottomat..Täällä kuume alkaa tavoitttamaan melkoiset mittasuhteet..pitäisi taas keksiä miten lämmitellä miestä niin ettei enää keskeyteltäs vaan mentäs loppuun saakka ja koetettas jos meille suotasiin viellä vauva ah sitä ajatusta...

meidän kasperista on tullut iso poika osaa jo kääntyillä ympäsri kumpaankin suuntaan ja melkein ryömiminenkin onnistuu ja ikää on 3 kk 1 vko aivan ihana rakkauspakkaus. ostettiin isännälle sellanen paita missä lukee rakkauden hedelmä :heart: :heart: :heart: Ollaan kyllä ihan myytyja noista pojista =)
 
Huhuu missä ootte?

vai kerhossako te kaikki lymyätte? =) Nyt tänne viihdyttämään kuumeista mammaa.

Galluppia: Monta lasta te haluaisitte? Mä meinasin et kaksi ois hyvä mut nyt toivon jo kolmatta ja varmaan viellä 4 täkin jos haaveet toteutuu...Mäkö lapsi hullu en
 
Hei Poika04ja08!

Tuolla kerhon puolella tosiaan tulee nykyään kirjoiteltua. Siellä kun voi vapaammin kirjoitella tuntojaan, kun kaikki ei niitä pääse lukemaan.

Ja galluppiin vastaan, että kaksi lasta ainakin olisi haaveissa. Eihän sitä toki voi tietää miten sitä sitten innostuisi, kun niitä lapsia saa. Tai jos niitä nyt ikinä suodaan yhtään, kun on niin epätoivoista tämä kuumeilu. Mies se kun vaan jääräpäisesti haraa vastaan tässä vauva-asiassa. :(
 
Heipä hei k

Annuli Mitäs kuuluu? Kuinka olet jaksellut?

Mä täällä haudon keinoja jolla lämmitellä mies viellä kerran lapsenhankinta projektiin mukaan..olisi niin ihana olla taas raskaana jos sellanen onni minulle suotaisiin...

missäs hippoli on?

KP:lle paljon onnea vauvan yritykseen...muista että palkinto tästä pitkästä yrityksestä kyllä palkitsee teidät sitten ajallaan..ekaksi ne kaksi viivaa saa onnesta sekasin, etenevä raskaus päiväpäivältä saa sinut onnellisemmaksi ja sitten se H hetki sitä en osaa edes sanoin kuvailla
 
poika04ja08 en tiedä jaksanko koko unelmaan enää uskoa.. Tuntuu ettei meille ole tarkoitettu omaa pikkuista.. Mä en enää jaksa tätä.. Tai tuli taas tällainen toivottomuus kohtaus.. Mä haluan sen vauvan.. Nyt vaan voisi alkaa säästämään siihen omaan asuntoon.. Ollaan puhuttu, että säästetään rahaa ja mahdollisesti rakennettais omakotitalo.. Meidän äiti sanoi, että on halvempaa rakennuttaa oma talo kuin ostaa joku valmis.. Ja sitten ainakin saa sellaisen kun haluaa...
Mulla kun riittää tekemistä ja kaikkea mitä haluaisin suunnitella...
Mä olen ruvennut jo miettimään millaista omakotitaloa me ruvettaisiin rakentamaan.. Mä haluaisin varmaan kivitalon..

Mutta nyt suihkuun ja mietin sitten mitä tarvitsen töihin mukaan..

KP
(jatkamaan palstataukoa)
 
poika04ja08, täällä ollaan. :wave:

On ollut niin kiirettä, ettei kunnolla oo ehtinyt palstailemaan. Kerhon puolella välillä piipahtanut pikaisesti. Uusi työ vie nyt alkuun energiat aika hyvin, ettei iltaisin mitään ihmeellistä edes jaksa tehdä. Pakolliset kotityöt just saa tehtyä. Vaan kai se tästä kohta helpottaa kun saa homman kunnolla pyörimään. :)
 
Heippa Poika04ja08!

Tänne kuuluu vallan erinomaista. Kerhon puolella olen jo asiaa moneen otteeseen iloinnut ja pohtinut. Kai sen nyt uskaltaa täälläkin puolella kertoa. Meillä alko yritys puolivuotishääpäivänä. Mies ilmoitti, että meille saa nyt sitten vauva tulla heti kun tahtoo. =) :heart:

Nyt sitten malttamattomana luonteena odotan kovasti sitä kahta viivaa siihen testiin. Yritys alkoi aika sopivasti oviksen kanssa samaan aikaan. ;) Tosin en usko, että raskautuminen nyt ihan noin vaan onnistuu.
 

Yhteistyössä