KP Tarkemmin ku mietin, ni mä oon tainnu alottaa palstailun joskus 2006 alussa. Kuitenkin jo ennen ku olin nykysen miehen kanssa, ku me ei ihan kahta vuotta vielä olla yhessä oltu. Mun muistaakseni sä olit täällä sillon jo! Tai ainakin sillon ku aloin kirjottelemaan Toivottomiin, se oli vähän myöhemmin. Yritin just kalastella tietoja, mut Toivottomien ketjujakaan ei löydy kovin pitkälle, eikä esim. tietoa siitä koska olen itse rekisteröitynyt.
Juu eiköhän ne sairaalassa neuvo, ja onneks miehen siskolle syntyy parin viikon päästä vauva ni ehkä saan pientä tuntumaa... Miehen äiti ja sisko on lastentarhanopettajia kumpikin, ja luulen et heiltä kyllä saa neuvoja ihan joka tilanteeseen.
Viimeks kun mulle tyrkättiin isänpäivänä miehen sukulaisen parikuukautinen vauva syliin, olin jäykkänä ku p*ska enkä osannut tehdä mitään :/ Kaikki ottivat siitä riemuissaan kuviakin ku mä näytin niin kauhistuneelta. Oma äiti kylläkin sanoi ihan samaa että on muiden lasten kanssa sellanen. Mun mielestä meidät on kuitenkin hyvin ja hellyydellä kasvatettu
Teillä olikin muuten tosi iso se teidän aiempi kaksio, eikse ollu lähemmäs 80 neliötä? Pienempiki riittää. Meillä on hei 40 NELIÖTÄ... Repikää siitä huumoria. Jostain syystä kuumeinen asunnon etsintä käynnissä