Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

Huh hellettä! Täällä meillä asteita on 29 ja melko hikinen työpäivä takana. Onneksi se on takana ja huomenna on kevätkoulutus ja virkistäytymispäivä. Ei tämä helle ole työntekoa varten ei. Pitäisi maata rannalla ottamassa aurinkoa. B) Onneksi sen teenkin kuukauden päästä.

Tuo Hipon kommentti "jäärä mikä jäärä tuo mies" oli kyllä aivan kuin minun suustani. En voi ymmärtää mistä noita jääriä oikein tulee. Onko se joku y-kromosomin mukana tuleva mutaatio vai mikä? Ei ymmärrä! |O
 
Annuli, luulisin ettei kuitenkaan johdu tuosta y-kromosomista. Kavereilla kun kuitenkin on miehiä, jotka ovat innoissaan lähteneet vauvaprojekteihin mukaan. Välillä kyllä miettii, että miks just omalle kohdalle on osunut tuollainen jäärä. Muuten ihana mies, mutta sitten tässä yhdessä asiassa pitää vaan harata vastaan. MUR. |O

Uusinta kaksplussan lehteä tuossa lueskelin ja siinä on juttu 32v. naisesta joka odottaa esikoistaan. Lapsi saanut alkunsa hedelmöityshoidoilla. Olivat yrittämisen aloittaneet kesällä 2004 eli jos tuosta pikaisesti laskee, niin nainen ollut silloin 28v. Saman ikäinen kuin mitä itse on tällä hetkellä. Kyllä pistää taas ajattelemaan, että kuinkahan tässä itelle käy. Saako sitä omaa lasta ikinä. Tarkoitus ois miehelle tuota juttua illalla näyttää, jospa se sais tuon jäärän edes vähän ajattelemaan asiaa. Vaikka epäilen kyllä, ettei ole vaikutusta. :/ :headwall:
 
Huh! Tulipas syötyä ittensä ähkyyn. Tehtiin perunamuusia ja jauhelihapihvejä, joiden väliin tuli juustoa ja kinkkua. :p

Tosiaan kerhon puolelle kaikki vaan rohkeasti mukaan. Siellä kun ei tartte miettiä, että kaikki näkis mitä on kirjottanut. Toki pidetään tätä pinoa pystyssä tälläkin puolella. :)

Vauvahaaveet kasvaa aina näin kesällä tai jo keväällä alkaa selvä piikki kuumeessa. Tuntuu että joka puolella näkyy vaunuja ja että raskausmahoja kävelee vastaan joka kadunkulmassa. Kun jo niin kovin haluis itekin.. mut ei niin ei. :|
 
Täällä ollaan. :wave:

Niin kiirettä ollut tässä, ettei oikein oo ehtinyt mitään kirjottaa. Välillä pikasesti käynyt juttuja lukemassa. Keskiviikkona sain todistuksen, joten opinnot ois tällä erää ohi. Työhaastattelussakin kävin ja sain sen paikan. Elokuussa alotan naapurikunnassa kouluavustajan/iltapäiväkerho-ohjaajan homman. Ei tarvitse vuoteen taas stressata työpaikan suhteen. :)
 
Moi taas tännekin!

Hippo: Onnea opintojen päättymisestä ja työpaikasta :flower: :flower: Josko nyt se mieskin taipuisi ;)
KP: Toivottavasti teillä tärppää pian :heart:

Mä tulin kertomaan tänne mun alkuperäiseen ketjuun hieman kuulumisia, eli meillä tapahtui ihme, ja tokasta yk:sta sain plussan :heart: Nyt on rv 6+0 ja jännityksellä odotellaan parin viikon päästä olevaa varhaisultraa, jotta edes näkisi, että onko siellä mitään ja jos on niin missä. Pelottaa aika kovasti... Voi kun tekin pääsisitte pian tositoimiin!! Sen verran jotain hieman ikävääkin, että ukko sitten kertoi eilen yhdelle perhetutulle sanoin: Alkujärkytyksen jälkeen nyt ajatus raskaudesta on ihan jees. Tuli itselle sellainen fiilis, että ei se ihan mukana tässä jutussa ole ja väkisinkin miettii, et painostinkohan liikaa...

Kaikkea hyvää tänne, käyn taas jossain vaiheessa vaihtamassa kuulumisia :hug:
 
Onnea niiskunenä raskautumisesta. :flower: Ja pikkuiselle jarrusukkia matkaan. :)

Mähän en tänne pinoon vielä ollukaan kertonut, vaikka tuolla kerhon puolella jo hehkutin asiaa. Eli mies lupaili mulle kun taas kerran painostin sitä, että voitais vielä tämän vuoden puolella yritystä aloittaa. Käytännössä tarkoittaa varmaan loppuvuotta. Mutta siis tuon lupauksen se antoi ennen kuin mulla oli tietoa tuosta työpaikasta. :heart:
Tuli mieleen noista miehes sanoista, että entä jos se onkin miehelläs vaan joku puolustusmekanismi, että esittää asian niin ettei siitä niin kovin välittäisi. Ei välttämättä halua kaikille näyttää miten tärkeä asia hänellekin on. Kun ei tosta miesten ajatusmaailmasta aina ota oikein selvää. :whistle:
 
Heippa tänne pitkästä aikaa.

Mä jätin nyt laastarit pois. Mutta vielä mennään jollain muulla ehkäisyllä.
Vauvakuume on aika reippaasti laantunut, ehkä syynä tuo mies ja suhteessa oleva suvantovaihe.
Laastarit jätin lähinnä sen takia pois, että näen onko mulla mitään hormoonitoimintaa enää ollenkaan. En tainnut tänne kertoakkaan, että marraskuussa olin viikon sairaalassa kun oli toi kohtu ja munasarjat tulehtuneet. Tuosta reissusta jäi sellanen pieni pelko ja nyt päätin ottaa selvää ja jos siinä sivussa raskautuu ni mikäs sen mukavempaa.

Palaillaan.

 
Hippo: jippii onnea lupauksesta

Niiskunenä onnea raskauteen jarrusukkia pienelle ja voimia äidille..Kyllä se raskaus on aina sellanen ihme ja lahja et se saa kyllä ajattelemaan miten onnellinen siitä saa olla että vauva kasvaa massussa ja voi hyvin...Ja tosiaan meilläkin mies on aina alussa ollut aika varovainen ja syynä vaan menetttämisen pelko koska rakas se muutaman millin kokoinen papu on miehellekkin heti vaikka ei heti sitä puhukkaan niin paljoa kun me naiset..

Ihanaa kesää kaikille

poika ja kasperi 7 vkoa 5 päivää
 
Kuuluisinkohan minäki paremmin tänne ku tuonne esikoisesta haaveileviin. Meillä nimittäin mulla on kyllä iha järjetön vauvakuume, mut mies aina välissä antaa ymmärtää että joo ei se lapsi yhtään huono idea olis ja sitten taas yhtäkkiä alkaaki jarruttelemaan. Nytkin välissä pupuiltu ilman kumia ja sitten taas kumin kanssa. Mulle tämä vaan on vähä turhauttavaa, kun välissä kerkeää innostua ajatuksesta kunnolla ja sitten taas rymähtää ku tuleeki semmonen eteen et mies ei taas ookaan ihan varma asiasta. Sitten kun ei itte taho painostaa toista mitenkään, mut näistä vauvajutuista tulee vaan puhuttua iha liikaa, kun ne pyörii mielessä koko ajan. Sitten tulee semmonen olo et painostaa... Mitähän tässä nyt pitäis tehdä? Kiltisti vaan ootella et millon se mies on mitäkin mieltä?! Auttakee!
 
Huh, kyllä ihan työstä käy tämä työnteko. Tai itse työ ei kyllä niin rankkaa ole, se on vaan tää muutosvaihe elämässä. Tuntuu että on ollut taas miljoona asiaa, mitkä pitäny hoitaa. Vaan nyt alkaa olla kaikki järjestettynä, joten voi keskittyä sitten oikeasti vaan siihen työntekoon. :)

Brianna, mä jätin pillerit pois joulukuussa ja vasta nyt tuntuu kierto tasaantuneen. Tossa välillä meinas hermo mennä, kun lyhimmillään jäi kierto 13 päivään. :kieh: Ihan hyvä siis tosiaan katsoa, että miten oma keho reagoi. Kivempihan se on alkaa yrittämään vasta sitten kun oma kierto edes suht normaali.

poika04, ei voi kuin kummastella että mihin se aika oikein menee.. Vastahan säkin täällä pyörit. Jokos seuraavasta ollut puhetta? :whistle: :D

KP, varovasti onnittelen jo etukäteen. :flower: Jokos ootte tarkkaa kihlapäivää sopineet? :)

Henuliini, tervetuloa mukaan joukkoon. Vaikka tähän pinoon ei kai kukaan erityisesti halua kuulua. Kuulostaa siltä että miestäs ehkä pelottaa lapsen mukana tuoma vastuu ja siks välillä ottaa takapakkia. Yritä puhua miehes kanssa siitä että missä mennään? Että miks välillä on ilman kumia, jos ei kerran vielä lasta halua? Luulen ettei tuosta teidän tilanteesta ole kuitenkaan pitkä matka siihen tosi yrittämiseen. Onhan tuo jo puoli voittoa jos edes joskus on ilman kumia. :whistle: Vaikka ymmärrän kyllä että itselles on varmaan tosi hämmentävää kun ei tiedä missä mennään. Yritä puhua miehelles. Tolla käytöksellä se on kyllä ehdottomasti selityksen velkaa siitä että mitä se oikein haluaa.
 
HIPPO: Kiitos! Ei, mutta tänään käytiin valitsemassa sormukset. Mutta mies sai itselleen lapulle, mitkä sormukset ja mikä koko.. Joten hän pystyy itse käymään nyt ostamassa sormukset.. Koska ainut paikka missä oli sellaiset sormukset.. Tarkoitus olisi kihlautua mahdollisesti lomalla.. Se kihlauspäivä on nyt Kullasta kiinni.. Koska hän saa mennä ostamaan sormukset ja kosia.. Tämä ollut alusta asti sopimus..

Täällä odotetaan innolla lomaa..

KP
 
Hippo
Kiva kuulla, että saattaa se puolikin vuotta mennä kierron tasaantumiseen. :/

Nyt tuntuu, että kroppa on ihan sekasin puhumattakaan päästä :D
Mut kaiketi tää tästä helpottaa kun aika kuluu.

Ja järkytys sentään miten kalliita noi kumit on! Keksiikö ketään halvempaa ehkäsyä? Mä vähän suunnittelin noita varmoja päiviä, varmojahan ne ei ole, mutta "vahinko" olis ihan kiva...

KP: Isot onnittelut tulevasta kihlauksesta :flower:

Henuliiini
Teillä on sitten aika sam tilanne ko meillä, tässä välissä on oltu ilman kumeja ja nyt niitä ostettiin, vaikka en tiedä käytettäänkö niitä, mies ei oikeen tykkää. Mut ilmeisesti se ei ole kuitenkaan ihan varma siitä vauva-asiastakaan. Siksi tässä soudetaan ja huovataan.

Edellisellä sivulla oli joku saanut plussan, suuret onnittelut siitä! :flower:
 

Yhteistyössä