Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

Eilen oli hemmetinmoisia menkkamaisia juilimisia vatsassa ja alaselässä ja vuotokin oli jotenki hiukan limaisempaa, sen lisäksi vielä olin ihan kiimassa eilen ja pari päivää sitä ennen. Eikös nuo ole ovulaation oireita, vai onko? Tänään vasta aloin asiaa kelaamaan. :eek: Ja tosiaan jälkivuotoa on ollut vaan tuhrua viimeisen viikon ja samaten tuo imetyspuoli siten että pari kertaa päivässä ja maitoa tulee enää tosi vähän. Eli eikös se ovulaatio silloin ole ihan mahdollinenkin? Netistä koitin etsiä tietoa mutta en löytänyt mitään selkeää. Osaisiko joku auttaa??
 
Mies on töissä tällä hetkellä, pääsee yhdeksän maissa. Hän soitti muutama tunti sitten ja puhelimessa läväytin että illalla sitten puhutaan (päätin että tänään puhutaan se vauva-asia tai sitten ei koskaan). En kertonut siinä että mistä. Hän sitten yritti tekstiviestein nyhtää tietoa irti minusta mutten sanonut mitään. :lol: Sitten hän soitti ja kysyi että ai seksistäkö on asiaa? Ei. Vauvasta? Joo. Ai vauvanteosta? Joo. Aijaa, miksi? Siksi. Jaa. Eikä kuulostanut ainakaan miltään negatiiviselta hänen äänensävynsä.. Sitten totesi vain että soittelee kun pääsee töistä. Ainakin jopa kuulosti minusta hiukan kun hän olisi sillä puhelimen toisessa päässä lievästi hymyillyt.. ;)
 
Jee menkat alkoi!! Ajatelkaa jo näin aikaisin.. Kun odotin niitä ensi viikonloppuna.. Nyt olen toisaalta tyytyväinen..kun menkat alkaa tulemaan koko ajan niinkuin normaalimmassa rytmissä.. olenkohan lopettanut menkkojen odottamisen kunnolla..

Eli huomenna kp 1/30-35 yk 11

KP
 
Sellaisen tiedon sain miehestä irti että hän ei täysin taida olla pikku kolmosta vastaan, koska kun otin asian puheeksi, hän sanoi että pitää miettiä ennen kuin voi keskustella kunnolla. Sovittiin myös että alle parin viikon sisään puhutaan asiasta (ennen kuin mies lähtee esikoisemme kanssa mökille, sanoin että mökkireissua ei tule ellei tätä asiaa puida kokonaan ennen sitä. Ehkä hiukan ilkeää mutta hänelle mökkireissu on henki ja elämä, minulle vauva-asia eli tasoissa ollaan!).
 
Tänään olen koko päivän ajatellut vauva-asiaa asiaa ja äsken puhelimessa taisin pimahtaa miehelle. :lol: Vaahtosin että vittuako siinä, mun jaksamistahan siinä enemmän kysytään, minähän se lasten kanssa kotona olen päivät ja mies käy töissä! Sanoin että itse en näe mitään estettä kolmannen lapsen tuloon, ja kysyin näkeekö mies. Kuulemma ei. Niinpä sanoin, että mitähän väliä sillä sitten on jos kerta minä sitä lasta kovasti tahdon ja miehellä ei sinänsä ole mitään sitä vastaan, niin miksi muka ei. Eli koska minä olen pääasiassa vastuussa lapsista ja pääasiassa hoidan niin minua periaatteessa pitää enemmän kuulla tässä asiassa, jos ymmärrätte mitä meinaan. Suht myöntyvästi se siellä langan toisessa päässä ynähteli eikä suuttunut vaikka aika tomerasti marmatin, olisko hyvä merkki.. Puhelu loppui lyhyeen koska miehellä loppui tauko mutta sanoi että puhutaan myöhemmin lisää. Ja perkele, tänään aion saada jotain vastausta, mitä miettimistä tässä enää on.
 
Annuli: Vietä kiva loma! =)

hippopotamus80: Toivotaan näin. ;) Eilen kylläkin kun lähetin ukolle jonkun panetusviestin :D niin vastaukseksi tuli että sit kun on ehkäisy, tosin mukana oli silmäniskuhymiö.. Parempi olis että oli pilaa, helkkari jos kehtaa leikkiä tämmösellä asialla! :D
 
Hei kaikille!

Kirjoittelin jo aiemmin keväällä tänne palstalle, mutta poistin viestini, kun tuo avokkini ei oikein tykännyt... Ajattelin, että on parempi vähän vetäytyä, ettei mene ihan hukkaan kaikki tämä käännytystyö painostamisen vuoksi.

Miten sinne kerhopuolelle pääsee?? En haluaisi tänne nyt taas kirjoitella jotain sellaista, minkä kuka vain voi lukea ja tunnistaa.
 
Mä yritin pitää suuni kiinni, mutta nyt ei voi enää mitään!! Mulla on alavatsa ollut pari päivää ihan törkeän kipeä (eilen vihlaisi kamalan lujaa kun vaihdoin asentoa sohvalla), tottakai toivon että johtuisi raskaudesta, mutta veikkaan että johtuu siitä että alkaa menkat pian. Vaikkei tää ole menkkakipua mutta mistäs sitä tietää millaisiksi kivut on muuttuneet synnytyksen ja raskauden jälkeen. :eek:
 
Kirjottele Paapu ihmeessä omia tuntemuksia, jos et tänne niin ainakin kerhopuolelle. Vaikka valoa tunnelin päässä jo mulla näkyykin, niin silti tämä pino tultuu siltä omalta vielä tässä vaiheessa. Toivon mukaan saadaan paljon jutustelua aikaseks, jos ei täällä niin ainakin kerhon puolella. :)
 
moi kaikki! ja hyvää kesää :D

Kääk..mun täytyy tunnustaa et mä taidan tulla takasin, ihan kauhee kuume TAAS Kasperi on siis reilu 2,5kk apua sentäs..No ei tosiaankaan meille ole tulossa 3 ihan heti kun mä imetän ja ei päästetä pikkukavereita sisään asti joten ei taida oolla kuin toivotonta tää mun kuumeiluni taas :D miehen pemityskin voi olla taas yksi operaatio...sori kauheeta sepostusta.
 
Plussatuulia kovasti tänne!

Mulla taitaa nyt olla ekat "menkat" synnytyksen jälkeen.. Kolmatta päivää sellasta veemäistä tuhrua (ruskeeta tai vaaleenpunasta), tosin äsken oli tullut jo kirkkaammanpunaista vähän. Kipuja ei vieläkään oikein ole.

Huomenna jälkitarkastus onneksi. :)

Ja tänään (jos lupaus pitää...) saan mieheltä ihan lopullisen vastauksen pikku kolmosen suhteen. Toivottavasti en tipu kovaa ja korkeelta, meinaan hirveen lupaavia merkkejä on jo antanut ja nyt jos sit yhtäkkiä kääntäs kantansa kokonaan... :'(
 
Seamrog: Mä kanssa kuumeilen kolmosta meidän taloon..kohtalontovereita siis..mut sä taidat olla jo paremmilla vesillä..Imetätkö sä? Ihan mietin et miten tärppi käy imettäessä mä imetän täysin viellä meidän pientä

Kiitos hippoli tällä kertaa sää oot varmasti ennen mua raskaana :D

 

Yhteistyössä