Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

poika04: En imetä surkeiden sattumusten vuoksi...
Mies ei osannut sit vieläkään vastata mulle mutta lupas että kahden viikon päästä viimeistään. Oon nyt sit siihen asti hiljaa asiasta, ellei mies halua siitä puhua. Miten teillä mies suhtautuu asiaan että kuumeilet?
 
Ömh.. Musta tuntuu että voin ilmoittaa, että meillä tjottaillaan. :) Mä en oikein tästä tilanteesta kauheen paljon selkeempää saa, vaikka mies ei olekaan vastannut mutta käytös puhuu puolestaan, luulisin.. :)
 
Voi ei, taisin löytää itselleni sopivan pinon. On nimittäin myönnettävä: vauvakuume on hirmuinen ja samalla hirmuisen toivoton. :| Olen vaihtamassa alaa tässä, siis toivon, että saan uuden opiskelupaikan. Mies odottelee vakipaikka töistänsä. Ollaan vielä kuitenkin nuoria, niin pitäisi kai elää olla ja matkustella. Vaan nyt on taas ihan mieletön vauvakuume iskenyt..

Pitkään mietin, että kannattaako liittyä tällaisiin pinoihin, taitavat nimittäin ruokkia kuumetta. ;) - - Mikäs tuo kerhojuttu muuten on, kertokaa mullekin? :)
 
Hei
vieläkö mahtuisi mukaan yksi toivoton haaveilija Olen kehittänyt itselleni valtavan vauvakuumeen. Mies on ilmoittanut jo useamman kerran, että meille riittää kolme lasta ja minäkin olen myönnellyt. MUTTA nyt tuntuu, että meiltä puuttuu vielä se yksi.
Siis jos mukaan mahtuu niin taidan täällä vähän tuuletella ajatuksiani. :wave:
 
Tervetulloo vaan f-f ja nuppu! Vaikka totta tosiaan tämä ei oo varmasti mikään toivotuin pino kellekään... Minulla vähä parempi fiilis nyt, ku mies on taas ollu vähä suostuvaisempi, et alan pikkuhiljaa elätteleen toiveita tjottailuista minäki. Tosin ei pitäis varmaan ääneen sanoa, ku heti se sitte muuttaa mieltään. Onnea vaan dooris yritykseen sitten kun alotatte sen! Ja tuo kerho systeemi löytyy tuolta etusivulta ja sieltä toivottomat haaveilijat, mut hippo ilmeisesti vastaa siitä nyt kun kiharapää taukoilee, et kannattaa hältä kysellä salasanaa ja tehä hakemus sitte sinne. :)
 
Moikat vaan Toivottomille!
Tää nyt ei takuulla vähennä teidän kuumettanne yhtään, mutta piti tulla kertomaan, että valmista tuli 9.7. alle kolmessa tunnissa, elämäämme sulostuttamaan syntyi 3466g ja 49cm ihastuttavaa netokaista! :heart:



Räpis+pikkuneiti 3vkoa
 
Paapu, kyllähän mie täällä pörräsin, taidan olla niitä vanhimpia toivottomia miltei perustaja-jäsen, vaikka en tätä perustanutkaan.. Muisti tekee tepposia enkä muista kuka ketjun aloitti alunperin.
Kiitokset kaikille onniteluista!
 
Ajattelinpa tuulettaa täälläkin, että minun rakas mieheni :heart: taisi tänään hieman nytkähtää lähemmäs suostumista neljänteen lapseen. Tai sitten minä vaan kuvittelen :ashamed: Kun ei siitä savolaisesta vastauksesta nyt ihan täyttä varmuutta saanut.
 

Yhteistyössä