Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

Hippo ja Brianna joo on me siitä juteltukkin, mutta se tahtoo olla juuri tuota soutamista ja huopaamista. Mut ehkä mulla tässä nyt pitää antaa vaan aikaa ja ootella et millon mies sitte ite ehdottaa sitä. Kyllä se kuitenki sano jo viime kuussa kun oli viikon päivät menkat myöhässä et ois onnellinen kyllä pikku tulokkaastaki ja jo kovasti mun masullekki jutteli vaikkei siellä sitte mitään ollukaan. Se on kyllä tosi lapsirakas, mut ehkäpä se tarttee vaan enempi aikaa kypsytelläkseen sitä asiaa, kun se on jo kuitenki nyt jo paljo myönteisempi ku ihan alkuunsa. Mut mie itte tahon olla vaan semmonen hätäilijä ja malttamaton, et sitte ei malttais olla höpöttämättä vauvoista koko ajan. :) Ja sitte se toden totta turhauttaa ja hämmentääki kun se mieli muuttuu niin useasti. Sitä aina kerkii olla hetken tosi innossaan ja ilonen, mut samalla miettii et millonhan se muuttaaki taas mieltään..

 
Kai noi miehet vaan kypsyy hitaammin sille vauva-ajatukselle. Mä olen tuota omaani 4 vuotta käännyttänyt ja vasta äskettäin sain siltä lupauksen, että vielä tämän vuoden puolella voitais yritystä aloitella. Monen monta kertaa on meinannut mennä hermo asian kanssa, kun ei mitään edistystä oo tapahtunut. Nytkin koko ajan pieni pelko siitä, että mies yrittää luistaa lupauksestaan. Vaan tuosta lupauksesta mä aion pitää kiinni kynsin ja hampain.
 
Meillä se on kummallisestu kääntyny ihan nurin kurin. Vielä reilu vuosi sitten mää olin sitä mieltä ettei tässä nyt vielä oo kiirettä lapselle ja mies oli sillon sitä mieltä et kyllä sitä nyt vois vuoden parin päästä hyvinkin jo lasta suunnitella. Nyt sitten kun se aika alkaa olla kulunu ja muutenki ois tilanne ihan mukava, minä valmistuin vasta ja mies on töissä, niin se onki sitä mieltä ettei sillä olekaan mitään kiirettä, et kaikki hyvä näin. On se kummallista aina! No jospa tässä vaikka mekin vielä tämän vuoden puolella päästäis yhteiselle aaltopituudelle asioista. :) Toivossa on hyvä elää! :D
 
KP: Onnea kihlauksesta :flower:

Hippo: Ei varsinaista keskustelua oo käyty mut ei mieskään taho mitään pilsuja tai muuta alotettavaksi..keskeytetty ny ollut käytössä...ainahan on se vahingon mahdollisuus tuosssa mut mulle jouduttiin tekee kiirreellinen sektio joten ei viel muutenkaan raskautta voi suunnitella kun mulla on 2 leikkausta jo takana...iso keskenmenoriski. Jospa sää pyöräytät täs välissä sulle sen onnen niin soisin olet niin pitkään odottanut..
 
KP:lle onnittelut etukäteen tulevasta kihlauksesta!

Ja Poika04:lle jos en ole vielä muistanut onnitella, niin onnittelut pikkurinssin syntymästä!! :flower:

Hipolle onnittelu jonkinasteisesta erävoitosta, vaadit mieheltä nyt kirjallisena ja kolmena kappaleena tuon lupauksensa!!

Mie oottelen kärsimättömänä että pääsis jo synnärille, alkaa käydä olotila jo niin tukalaksi.. Ja nyt sitten ottaa ja tulee nuo kauan odotetut lämpimmämmät kelitkin, miten tässä jaksaa olla?!? Turvottaa ihan kiitettävästi, ja jos se helteen pukkaa niin sehän vaan pahenee. Vaan kun ei päätä papu syntyä niin ei. Vippaskonstitkaan ei auta, enkä kyllä ole niitä sen paremmin kokeillukaan..

Räpätäti+NinniElmeri rv37+3
 
Räpätätille jaksuja viimemetreille =) Tiedän kyllä mitä se malttamaton odotus on ;)
meillä poika synyi 38+6 käynnistettynä ja lopulta kiireellisellä sektiolla.

kiitos onnitteluista

aurinkoista päivää kaikille nyt nurmikkoa leikkaamaan
 
poika04, ilman sen suurempia ennustajan lahjoja, voisin vaikka väittää että tästä pinosta seuraavaks synnärille pääsee Räpätäti. :whistle: :D

Räpätädille voimia ja jaksamista. Etköhän sä aika pian sinne synnärille pääse kuitenkin. B)
 
Pitääpä ilmoittautua välillä täälläkin, kun olen vain tuolla kerhon puolella kirjoitellut viime aikoina. Täällä on noita onnellisiä uutisia nyt ihan yhtenään. Vauvoja tulossa ja kihlautumisia ja Hipollakin jo lupaus yrityksen aloituksesta. Minä varmaan jään kohta yksinäni pitämään tätä pinoa pystyssä.

Mies antaa niin ristiriitaisia viestejä tuon vauva-asian suhteen. Vapun tienoillahan se jo sanoi, että alkaa lämmetä ajatukselle vauvasta. No se jälkeen on ollut kuitenkin huolellisesti kumit käytössä. No nyt kun tässä keväisen Italian reissun jälkeen alettiin puhua seuraavasta matkasta ja kaverit ehdotti ensi kevättä. Minä miehelle totesin, että se tietää sitten sitä, että vauvahaaveet siirtyy taas jos syksyllä varataan uusi matka ensi keväällä. Mies siihen sitten tokaisi, että no ei varata matkaa. Että mitä tuoki nyt sitten tarkoitti. Että mahdollisesti voisi yritys alkaa lähiaikoina, vai mitä?!?! En kyllä uskalla tulkita noita sen puheita enää mitenkään, että ei tule sitten pettymyksiä.

Ristiriitaisin ajatkusin siis lomaa odotellaan täällä. Enää 11 päivää ja me lennämme Kreikan aurinkoon. Kaipailee kyllä kunnon lämpöä ja aurinkoa, kun ei siitä ole täällä kotimaassa saanut nauttia vielä liiemmin.
 
HIPPO: siis silleen yrittämiseen tauko, että ei ehkäisyä eikä mitään sellaista, mutta palstatauko ja en seuraile kp:tä ollenkaan. Vaan koittaisi välillä ajatella jotain muuta.. Ja saa sitä olla utelias.. Mutta saa nähdä pystynkö siihen..

KP
 
Täällä onkin porukalla asiaa.

Meillä ei mitään uutta. Kroppa hakee edelleen itseään, mut onneksi päänsäryt on loppuneet. Tässä on nyt veivattu sekä kumilla että ilman. Mies kyllä kysyy aina, et onks tää nyt isokin riski. Ja oon ollut ihan rehellinen ja kertonut sille et milloin on suht turvallista olla ilman ja millo ei.

Saa nähdä nyt miten pitkään mennään näin, mitään kiirettä ei onneksi ole, mullakaan. (ainakaan nyt =) )

Paapu
Et sä yksin jää, mä roikun täällä luultavasti vielä pitkään, vaiken olekkaan kovin ahkera kirjottelija.
 
Mä olen nyt taas panostanut enemmän liikuntaan, kun olen saanut paperi- ja muut asiat hoidettua pois alta. Salilla kävin tänä aamuna ja maanantaina. Maanantain treenistä on vieläkin reidet kipeenä, joten tänään otin vähän rauhallisemmin. Painokin on lähtenyt laskusuuntaan. Tosin hitaasti, mutta hitaasti hyvä tulee. Tarkoitus ois saada tuota painoa pudotettua ennen vauvan yrittämistä.

Alkuun tuntui ettei millään malta odottaa sinne loppuvuoteen, kun mies lupaili että silloin voitais yritystä aloitella. Nyt tuntuu ettei sinne niin pitkä aika olekaan. Työnteko ja liikunta vapaa-ajalla pitävät sopivasti kiireisenä, joten ei ehdi niin paljoa vauva-asiaa edes miettiä.

Vaikka mies lupailikin yrittämisen aloittamista, niin en silti uskalla vielä siirtyä mihinkään muuhun pinoon. Tämä tuntuu kuitenkin vielä siltä omalta pinolta. Pieni pelko kuitenkin takaraivossa, josko se mies vielä mieltään muuttaa, vaikka kaikki merkit nyt näyttääkin siihen suuntaan, että tosiaan loppuvuodesta päästäis yritystä aloittamaan.
 
Hippoli: Nyt ei anneta miehen livistää lupauksestaan vaan pidät tiukan komennon :D Onnea painon pudotukseen sitä lystiä olisi täälläkin edessä :x en vaan oo kauheen hyvä laihduttaja..mut kymppikilo pitäs poikkehen saada..No hyvä alku rullikset on kaivettu esiin :LOL:
 
poika04, juu tuosta lupauksesta pidetään kiinni kynsin ja hampain. Tarvittaessa otetaan kovat aseet käyttöön. :D

kp, älä nyt kokonaan meitä hylkää kuitenkaan, vaikka taukoa lähtisitkin pitämään. Tule edes joskus kertomaan kuulumisia. :)

Mä olen panostanut nyt energiaani työntekoon ja liikuntaan. Päivät kuluu melkein huomaamatta ja itsellä on hyvä olo kun paino laskee ja kunto nousee. :)
 
Heips! Tänne liityn, jos vain saan luvan? :)

Kuumeilen epätoivoisesti kolmatta lasta. Esikoisemme syntyi 8.3.06 ja toinen lapsemme 2.6.08. Kuumeilun aloitin taas heti synnytyksen jälkeen. :D Miehelle en ole pahemmin uskaltanut vielä puhua, olen maininnut.. Hän on sanonut että haluaa vielä lapsia muttei ehkä juuri tällä sekunnilla, mitä lie tarkoittaa käytännössä.. :/ Pitäisi vain kunnolla ryhdistäytyä ja keskustella asia halki! Inhottaa vaan jotenkin valmiiksi jos saisin hirveän negatiivista palautetta, vaikken sellaista olekaan saanut niillä kerroilla kun olen asiasta uskaltanut jotain mainita..
 
hippopotamus80: Kiitos! Juu, pakko se kai olisi uskaltautua avaamaan suu tästä asiasta.. Jännittää vaan niin pirusti! :/ Pitäisi keksiä jotain hyviä repliikkejä jo pari valmiiksi, ainakin niistä tärkeimmistä mitä haluaa sanoa, ettei vaan siinä panikoidessa pääse unohtumaan!
 
hippopotamus80: Näinpä, näinpä, lappuselle jo kirjoitinkin aika paljon sillai omin sanoin, mies halusi lapun lukea ja ei kuulemma tajunnut siitä mitään. :LOL:
Edelleenkään en ole saanut puhuttua asiasta miehen kanssa, mutta eipä tuota näytä haittaavan ilman kortsua sekstailu vaikka hyvin tietää mitä siitä voi seurata.. 8)
 

Yhteistyössä