Hakutulokset

  1. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Onnea kaikille uusista vauvoista:) oila Ymmärrän ton sun harmituksen ja itseäkin harmittaa, ettei ole viikkoon ehtinyt edes käydä tietokoneella! Mutta mä ainakin yritän ehtiä silloin tällöin lukemaan ja onnittelemaan myös loppukuulaisia:) Ajatuksissa olette! RouvaRuusunen Mäkin pelkäsin...
  2. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Onnea taas vauvautuneille:flower: Mulle sitten iski rintatulehdus, 3 tuntia olin vauvan kanssa tänä aamuna päivystyksessä, kun eivät suostuneet puhelinreseptiä laittaa apteekkiin. Mulla on ollut varmasti 15 rintatulehdusta yhteensä aiemmissa imetyksissä, että tunnistan kyllä sen, mutta...
  3. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Onnea MrsR, nopsu, Juli87, äitx2, pikku yllätys, norpu, helmira, keisha, Neiti-81, Elsiliini, lumi-enkeli, Annalinnea ja past vauvoista:heart: Olipas kova homma lukea 6 sivua:) Viivi: 2 asiaa tuolla Taysissa oli, mistä mäkään en tykännyt. Annettiin rutiinisti (vesi)peräruiske ja se, että...
  4. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Kirjoitan nyt ensin oman sepustuksen ja luen sitten kaikki väliin jääneet jutut. Eli synnytyskertomusta: Torstaina menin siis äitipolille rd-kontrolliin. Siellä sitten lääkäri sanoikin, että synnytys käynnistetään nyt. Mä olin ihan ihmeissäni, että nyt vai? No sain sitten valita, että...
  5. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    pikailmoituksena,että meillä on ihana uusi poikavauva:) kirjoitan kotoa sitten enemmän! Kiikkalainen ja pikkupoju 12 h
  6. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Joo, eipä ne keinot taida mitään auttaa:( Kyllä sä saat omat terveet lonkat ja positiivisuuden takaisin ihan pian:) Ei kai ne anna kaksosraskauden mennä edes laskettuun aikaan asti? Koska sulla on taas äitipoli-käynti? Mä meen nyt hakee sen anopin. Katotaan palaanko linjoille vielä ennen mut...
  7. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Ja p...at mä missään oo paitsi kotikoneella: / Miehen päästin töihin. Esikoinenkin jäi kotiin, kun on kuumeessa. Kohta meen hakee mummun tänne (otti tän päivän vapaaksi, kun mulla on se Taysin käynti, ihana anoppi:heart:). Sit koitan hiukan lepäillä, yhtään en meinaa nukkunu viime yönä. Veristä...
  8. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Onnea taas vauvansa saaneille:) Nyt mua alkoi vuorostani jännittää! Pari tuntia supistellu,hyvin epäsäännöllisesti eikä kovin kipeesti tosin. Nytkin edellisestä jo ties kuinka kauan aikaa. Mutta äsken vessassa käydessä bongattu verestävää vuotoa!! Missähän vaiheessa sitä osais alkaa mummua...
  9. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Onnea vauvansa saaneille :) Äidinmaidon luovutuksesta Sitä olen kyllä ajatellut. (Joka kerta aiemminkin, mutten ikinä oo saanu aikaseks luovuttaa...) Täytyy vähän kysellä käytäntöjä sitten sairaalasta. Meillä on kyllä reilu 60 km matkaa tonne sairaalaan, et en sit tiiä miten se oikeesti...
  10. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Pilkku_ kiitos sektiokertomuksesta:) Pikaista toipumista toivotellen! Katetria ei kyllä alatiesynnytyksessä laiteta juuri koskaan! Ehkä kertakatetrointi voidaan tehdä, jos rakko on liian täynnä synnytykseen. Kyllähän sen laitto varmasti vähän sattuu (itsellä ei ole kokemusta kuin laittajana...
  11. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Keltakukka äläs vielä sano, onhan tässä tätä päivämäärää jäljellä hyvinkin yhden synnytyksen verran;)
  12. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Kiitos saikku tiedosta! En siis rikkonut lakia silloin kaveriani moikatessa:D Onkos neiti päässyt jo hommiin? Onkohan mulla vähän tylsää kun koko ajan pitää puuhastelujen välissä täällä kävästä... kiikkalainen 39+2 edelleen... Huomisaamuna olis jo kuopuskin syntynyt! Kai mä seuraavaks...
  13. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Tiuhti onnittelut vauvasta! :heart:Jos jaksat/ehdit, niin tule kertomaan tarkemmin! Tehtiinkö sulle sektio epäillyn suuren koon vuoksi? En nyt muista, jos olet jo aiemmin kertonut. helmira kirjotit niin kauniisti siitä, mitä ne pari päivää siellä sairaalassa on:) Lisäisin vielä, että mulla...
  14. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    vempukka: tsemppiä käynnistelyyn tai toivotaan, ettei sitä nyt tarvittaisikaan:) Onnea synnytykseen joka tapauksessa!
  15. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Onnea hiippis vauvasta! Mukavan pikainen taisi olla toimitus?!=) Vierailuista vielä tuli mieleen, että entäs jos MrsR ja muutkin pyytää niitä vieraita sinne osaston aulaan/olohuoneeseen/yleiseen tilaan? Ei luulisi sen haittaavan ketään?!? Tosin, kun noilla esim. Taysin ja tuntuu että...
  16. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Vierailuajoista Taysissa näyttäis olevan kanssa toi yleinen käytäntö, että isä ja vauvan sisarukset saa olla vapaasti ja isovanhemmat illalla lyhyen aikaa. Salon sairaalassa oon synnyttänyt noi aiemmat, enkä ainakaan sen nettisivuilta löytänyt, että siellä olis käytäntö muuttunut. Siellä sai...
  17. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Keltakukka mä tuun sun kaa juttelee päiväsaikaan:) En nyt tiedä fanaattisuudesta, mutta kestoja oon käyttäny kaikilla 3 lapsellani. 2 nuorimman kanssa ollaan "harrastettu" myös vaipattomuutta ja sitä aion taas alkaa tänkin vauvan kanssa tekemään. Eli siis vauvan pissattamista pienestä pitäen...
  18. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Mä muuten sain mieheltä lahjaks rannekorun, mihin hän oli ostanut vaunuja kuvaavan riipuksen silloin kun kakkonen syntyi. Se oli musta aivan ihana! Ja siihen oli kyllä tarkoitus ostaa sitten lisääkin niitä riipuksia, mutta eipä oo tullut ostettua... Eli hyvä idea mustakin toi! Minkä ikäsiä...
  19. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Onpas täällä ollut melkoinen yö!=) Tsemppiä äitx2, hiippis, neiti ja hansuuu ainakin jos/kun olette tositoimissa! Uutisia odotellen:) Onnea BrooklynMami kivan kuuloinen synnytys:) Bliss toivottavasti säkin pääsisit kohta oikeesti jo sinne Tyksiin! Mä toivon myös pääseväni kohtapuolin...
  20. K

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Onnea taas vauvansa syliin saaneille:heart: Keltakukka Upea kehto, kohta se käyttäjäkin saapuu:) (.) Mä luulin viime yönä ässien jälkeen, että tuli lähtö. Tai toinen vaihtoehto olis ollut vatsatauti, mut ei ilmeisesti ollut sitäkään. Suoli nimittäin tyhjeni kyllä tehokkaasti ja kokonaan...

Yhteistyössä