Hakutulokset

  1. M

    Verhotangoista apua!

    :attn:
  2. M

    Verhotangoista apua!

    Tyhmä kysymys mutta minkä mittaiset verhotankojen tulisi olla? :ashamed: Siis pitääkö tangon olla koko seinän mittainen vai pikkasen ikkunaa suurempi?
  3. M

    korvikkeista??

    Mä aloitin halvimmalla merkillä eli Semperillä. Ei sopinut maha oli löysällä, kakkaa tuli x monta ja pylly kirkuvan punainen. Sit vaihdoin Nanniin ja heti helpotti pyllynpunotus ja löysä kakka loppui. Eli kokeilemalla löydätte omanne.
  4. M

    peseeks kukaan oikeesti tänä päivänä

    Entäs laminaattilattia sitten? Sitä kun ei voi juuriharjalla jynssätä.. :/
  5. M

    DU & JAG-vaatekerho!

    http://djf.dts.se/main.asp?url=start
  6. M

    Ratasapua

    Siis selkänoja menee ihan alas, se on kolmeen asentoon säätyvä
  7. M

    Ratasapua

    Meillä on Brio Zenitit ja oon tykänny tosi paljon! Ketterät mutta kuitenkin suht pieni kokoiset ja kun vielä valittiin 30cm ilmakumit alle niin pääsee maastossa kuin maastossa. Selkänoja menee makuuasentoon. Ainuita miinus puolia on pieni tavarakori ja se että ne kasattuna vie peräkontissa yhtä...
  8. M

    Laminaattilattian hoito?

    Kiitos paljon! :flower:
  9. M

    Laminaattilattian hoito?

    Onko olemassa jotain suoja-ainetta jota voisi laittaa laminaatille? Olisin halunut vahata uuden lattiamme mutta kaikissa vahoissa luki ettei sovi laminaattiin. :/
  10. M

    Brio Race vai Zenit

    Me kanssa mietittiin Zenitin ja Racen välillä ja päädyttiin Zeniteihin. Myyjä suositteli niitä meille koska hänen mielestä Racet on sopivammat yli vuoden ikäiselle ja meidän lapsi oli rattaita ostettaessa 9kk. Zeniteissä saa selkänojan makuuasentoon mikä mun mielestä on parempi koska lapsi...
  11. M

    ruokavalioni,mitä mieltä..?

    Eli mitä meinaatte tällasesta syömisestä..laihtuuko ?? Esim. eilen söin: *4-viljan puuroa lautasellisen(maapähkinöitä murskattu joukkoon,marjasosetta(mustikka.mansikka,vattu) *kokojyväriisiä,itse tehtyjä kasvispihvejä (sis.pakastevihanneksia ja herkkusieniä.munaa,muusijauhetta),valmista...
  12. M

    Callanetics...

    \ Kirjastosta löytyi! Vaikka tämmöisessä pienessä kylässä asunkin, niin kirja löytyi paikallisesta kirjastosta. :)
  13. M

    Hesalaiset: mikä asuin alue?

    Meillä ehdoton kipuraja kulkee tuossa 500 000 euron kohdalla.
  14. M

    Hesalaiset: mikä asuin alue?

    Joku kyseli täällä Hesaan muutosta ja meilä on se tilanne että täytyy muuttaa. Ei vain ollenkaan tiedetä että millaiselle alueelle. Oman tilan ja talon myynti on eessä. Ja Helsingistä pitäisi etsiä uutta kotia. Me haluttaisiin rivitalo- tai omakotitalo alueelle. Sellaiselle jossa on hyvät...
  15. M

    SIIIIIS mitä????

    Niin, Saara, ehkä muotoilin väärin kun sanoin ettei lapsillani ole pappaa. Olisi pitänyt sanoa ettei lapseni näe koskaan pappaansa. Ja tämä on siis appiukkoni oma valinta, hän ei halua tulla meille (ei saa viinaa), emmekä enää mene heille (hän ottaa lapset -jopa vauvan, aivan kännissä syliinsä...
  16. M

    SIIIIIS mitä????

    Mietin tätä Saaran määritelmää alkoholistista, että täytyy olla ympäri päissään ma-su.. Itse miellän appiukkoni alkoholistiksi, vaikka juo vain pe-la, koska viina menee kaiken muun edelle. Perheen, lapsenlapsien, lupausten, juhlien. Hän kuulemma rentoutuu, koska työ on niin raskas. Itse en niin...
  17. M

    Onko kukaan muu ollut alussa kauhuissaan yllätysraskaudesta?

    Minusta tuntuu,että kaikki toiset osaavat olla niin onnellisia ja positiivisiä raskaudesta ja hyvä niin.Minulla on varmaan korvien välissä pahasti vikaa tai jäänne jostain lapsuusajalta kun kuulin naapurin tätien joilla 9 tai jopa 12 lasta,aina kauhistelevan kun he kuulivat jonkun olevan...
  18. M

    Onko teillä heittäny tarkka kuukaut.kierto,vai olenko r.....

    Olen 41v ja minulla kierto aika tarkalleen 30-32,ei yhtään enempää.Nyt 38 pv,eikä mitään kuulu,olen kauhuissani ja pelkään,josko tämä on jotain muuta.Heittelin kyllä sukulaisen yo-juhlissakin,että olisi mukava jos olisi vielä vauva,mutta nyt jos tilanne onkin tosi,niin kaikki tuntuu...
  19. M

    kivut kaavinnan/tuulimunan jälkeen

    Siis ei tulimuna (hauska :laugh: ) vaan tuulimuna
  20. M

    kivut kaavinnan/tuulimunan jälkeen

    Huomenna tulee 2vk kun tulimuna kaavittiin. Vuotoa ei ole oikeastaan ollut, joinakin päivinä edelleenkin tihkuttaa ruskeaa. Mutta nyt muutamana päivänä vihlonut kummaltakin puolelta eikä kovin alhaaltakaan...Jouduin ihan ottamaan buranaa. Onko normaalia? Supisteleeko kohtu vielä, vai tekeekö...

Yhteistyössä