Ratasapua

Olen ajatellut josko myisin isot yhdistelmät ja ostaisin tilalle jotkut ehkä vähän keveämmät rattaat. Mitään pienipyöräisiä matkarattaita en halua! Vaan sellaset joka kulkee kyllä ilman pipon kiristymistä maastossa kun maastossa.

Oon ajatellut mm. Carena Sprint (kevyt)kuomurattaita, Brio Racea sekä Emmaljungan Scooteria. Mikä olisi hyvä? Meneekö tossa Zenitissä selkänoja täysin alas? Entäs kuinka alas se scooterissa menee? Olisi hyvä, että rattaissa pystyisi pikkuinen nukkumaan hyvin... vaikka erilliset ns. parvekerattaat nukutusvaunuiksi jääkin.

Apuja?
 
Meillä on Brio Zenitit ja oon tykänny tosi paljon! Ketterät mutta kuitenkin suht pieni kokoiset ja kun vielä valittiin 30cm ilmakumit alle niin pääsee maastossa kuin maastossa. Selkänoja menee makuuasentoon. Ainuita miinus puolia on pieni tavarakori ja se että ne kasattuna vie peräkontissa yhtä paljon tilaa kuin meidän Oran yhdistelmät vei. Mutta meillä on farkku joten eipä se paljon haittaa. Suosittelen lämpimästi! :flower:
Niin ja hyvänä puolena pidän vielä tosi hyvin suojaavaa jalkapeittoa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:57 Mirjami kirjoitti:
Meillä on Brio Zenitit ja oon tykänny tosi paljon! Ketterät mutta kuitenkin suht pieni kokoiset ja kun vielä valittiin 30cm ilmakumit alle niin pääsee maastossa kuin maastossa. Selkänoja menee makuuasentoon. Ainuita miinus puolia on pieni tavarakori ja se että ne kasattuna vie peräkontissa yhtä paljon tilaa kuin meidän Oran yhdistelmät vei. Mutta meillä on farkku joten eipä se paljon haittaa. Suosittelen lämpimästi! :flower:
Niin ja hyvänä puolena pidän vielä tosi hyvin suojaavaa jalkapeittoa!
Ok...mielummin haluan kyllä, että selkänoja menis mahdollisimman alas.
 
Meillä scooterit hankittiin kun kyllästyin puolen vuoden jälkeen yhdistelmien renkaiden pumppaamiseen,ja siihen et ne oli tosi isot laittaa autoon ja jne...
Scooterit on aivan ykköset,ihanan kevyet,leveät ja suht isot renkaan,menee vaivatta säällä kun säällä,saa lähestulkoon vaakatasoon selkänojan et niissä on ainakin meijän tytsy nukkunu monet kerrat,menee yhtä pieneen tilaan kun esim.gracon matkarattaat,kevyet,huolettomat,niissä on valmiiksi valjaat...voisin jatkaa kehumista ihan loputtomiin,mut eiköhän tossa tullu tarkeimmät.Pois en antais,eikä kyllä tarvita muita rattaita,näillä pärjää ympäri vuoden! =)
 

Yhteistyössä