Hakutulokset

1. M

Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

Meidän tyttö päätti syntyä eilen rv38+3. Painoa neidillä 3800g ja pituutta 51cm. Nyt täällä ihmetellään ja tutustutaan uuteen perheenjäseneen.<3 Onnea vauvan saaneille ja hyvää loppuraskautta muille! :) Melin ja typy 1vrk
  2. M

Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Joulukuussa~

Eireann Kyllä tyttösarja meillä jatkuu.=) Tosi selkeesti näkyi ultrassa. Ite oon kyllä ajatellutkin että tyttö sieltä tulossa...ei osaa edes kuvitellakkaan että poika meille syntyisi. Pikkuinen pettymys aluksi toki oli miehelle, ymmärrän kyllä että pikkuisen jo toivoi meille poikaa. Saattaa olla...
  3. M

Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Joulukuussa~

Tänne ei mitään kummempia. Kävin viimeviikolla ru:ssa ja kaikki näytti olevan niin kuin pitääkin. Tyttöä meille luvattiin.=) Tulevat isot siskot aivan onnessaan uutisesta.=) melin 22+4
  4. M

Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

Täällä on kans yks innokas jouluihminen. Oon jo viritelly sisälle "tunnelmavaloja" ja illasta istuskelen sohvalla viltin alla kynttilöiden palaessa. Ihan parasta tälläisessä syksyn pimeydessä. =) JuLiDe Meillä kans kolme tyttöä ja mies toivoo kovasti poikaa. Mulla on kans semmonen tunne...
  5. M

Täällä olot koko ajan parempaan suuntaan. Tänään kävin ekat mammafarkut ja leggarit ostamassa. Koko ajan todellisempaa tämä odotus.=) Joka päivä kuuntelen vauvelin sydänääniä ja ne vahvistuu päivä päivältä. Dopleri on ollu kyllä tosi hyvä hankinta. Turhat pelkäämiset on jääny sen takia...
  6. M

Yeminalle voimia! :hug:
  7. M

Moi kaikille! Täälläkin olot onneks pikkusen jo helpottamaan päin. Ei tarvii enää joka päivä oksennella.=) Mulla on kotona dopleri ja sain nyt toissailtana ensimmäisen kerran vauvelin sydänäänet kuuluviin. Mulla on kohtu taaksepäin kallistunut ja vaikeuttaa kuulumisia. Nyt kyllä helpottaa...
  8. M

Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

Tiukuliinalle voimia! :hug: Itsellä kaksi keskeytynyttä keskenmeno takana ja lääkkeellinen tyhjennys tehty molemmilla kerroilla...voin ehkä vähän kuvitella miltä sinusta nyt tuntuu.Itsellä rankkaa oli, mutta onneks ihmismieli toipuu rankoistakin asioista ihmeen hyvin. Omaa tilannetta sen...
  9. M

Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

Moikka kaikille pitkästä aikaa! Oon ollu viimeset kuusi viikkoa tosi huonossa kunnossa. Pahoinvointi ja oksentelut on ollu melkoiset. Ja ne on ollu iltapainotteiset. Mikään ruoka tai juoma ei oo pysyneet sisällä. Painoa mulla on lähteny 6 kg, mikä ei kylläkään haittaa nuita kiloja oli jokunen...
  10. M

Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

Mulla on ollu kaks kkm ja täällä ei oo saikulla mitään puhuttu foolihapoista tms. Ite oon netistä lukenut ja popsinut sitten niitä. Toivottavasti olisi apua. =) Mut tiiäppä sitten mikä ne aiheutti. melin 5+5
  11. M

Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

Moi! Täältä kans varovaisesti ilmottautuisin ryhmään mukaan. Takana vuoden sisällä kaksi keskeytynyttä keskenmenoa vk:lla 8 ja toinen vk:lla 11. Pelonsekaisin tuntein tässä nyt katselen mitä tästä nyt tulee. melin/30/neljäs/pkks LA 3.4.2014
  12. M

Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

Minut saa poistaa listoilta. Pe oli ylimääräinen neuvolakäynti, koska keskenmenon pelko niin suuri(kkm 6/12). Sykettä ei löytynyt, jonka jälkeen lääkäri ultrasi ja totesi että pikkuinen oli kuollut. Koko vastasi viikkoja 11 ja sinä päivänä mulla alkoi 11 viikko, joten aika vasta asia oli...
  13. M

Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

siis takaraivossa =)
  14. M

miss_piggy voimia sinulle! Mulla ollut samanlainen tilanne viime kesältä. Itestäni kans tuntui pahimalta että olin joutunu kantamaan kuollutta lasta sisälläni niin monta viikkoa. Nyt sitten tässä raskaudessa koko ajan panikoin, onko kaikki kunnossa. Tekis mieli mennä joka viikko käymään...
  15. M

Moi kaikille! Täällä olot kans ihan karseet. joka päivä pitäny oksentaa monta kertaa ja aina iltaa kohden pahenee. Tekis mieli vaan käpertyä sohvan nurkkaan.Hyvä puoli on se, että ei tässä lihomaan ainakaan pääse. To kävin ultrassa ja kaikki oli masussa hienosti. =) melin 8+2
  16. M

Täällä tänään eka pahoinvointipäivä...jes!=) Nyt on ainakin sellanen olo et tässä ollaan raskaana. Ja toivottavasti oireet pysyy.Viimeksi mulla oireet loppui ja olikin sitten raskaus keskeytynyt. Onko teillä tietoa, että pääseekö kunnalliselle puolella alkurask. ultraan, jos on ollut...
  17. M

Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

Moi! Täällä ilmottautuisi yksi uusi vielä mukaan. Oon käyny näitä teidän kirjoituksia lukemassa päivittäin. Ite tosi varovaisesti suhtaudun tähän raskauteen. Mulla on keskenmeno takana viime kesältä. Menetyksen pelko on suuri, joten yritän vielä suhtautua tähän neutralisti. Sitä yrittää varmaan...
  18. M

Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

oireet on pikkuhiljaa tässä viime viikkojen aikana hiipunut. Pientä kuvotusta ollu kuitenkin joka päivä. jotenkin sitä arvasin jo että näin kävi. Itellä oli tosi vahva tunne että en oo enää raskaana. Mutta ei auta kuin porskutella eteenpäin. Eiköhän tästäkin selvitä. =) Ja onneks mulla on jo 3...
  19. M

Minut saa poistaa listalta.Kävin aamulla ultrassa, ja pikkuinen ei ollut jaksanut enää elää. Kasvu oli pysähtyny 8 viikolla.Nyt olisi ollut 10vk. Huomenna meen sairaalaan ja aloitetaan lääkkeellinen tyhjennys.=( Kaikille tsemppiä odotukseen ja toivottavasti vauveli pysyy matkassa. =) melin
  20. M

Sain kun sainkin yhteyden neuvolaan ja sain aamuksi ajan klo 8. Sittenpä selviää tää asia, eikä tarvii enää panikoida. Oli nyt "tuomio" mikä tahansa, niin onneks saa itelleen tän selväks. Tämmönen epätietoisuus on tuskallista. Me saatiin kans neuvolasta kirjasia. Minusta on hyvä tuo Vau:n...

Yhteistyössä