Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

melin olen todella pahoillani, ei tuohon koskaan löydy sanoja. :hug:

AnnCa voimia myös sinne epätietoisuuden keskelle :hug: Toivottavasti olisi kuitenkin ihan harmitonta.

Hennu mulla myös melkein joka kerta ku oon ollut raskaana, on juuri silloin sattunut hautajaisia. Nelosen odotus on ollut ainoa kerta, kun hautajaisilta olen raskausaikana välttynyt. Voimia kovasti sinne. :hug:

Minä myös taidan ruveta vannomaan näiden pahoinvointirannekkeiden nimiin. Mulla tää kestokrapula on kestänyt viisi viikkoa ja toissa päivänä ajattelin olla ilma rannekkeita. VIRHE! Nyt ne on taas tiukasti yötä päivää ranteissa ja tänään jopa tuntee olevansa taas ihan elävien kirjoissa eikä ole edes kovin epätoivoinen olo. ;)

toiveitavuodelle2013ihania uutisia! :heart:

Minä oon kans sykkeitä kuunnellut päivittäin. Syke on siellä 165-170. Kovasti jumputtelee. Ihana ääni joka kerta. :heart:

Lynette ja viides muru 10+6

melin Olen pahoillani :hug:

AnnCa Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin.

Kiitos kaikille voiman toivotuksista. Eiköhän tämä tästä. Vanhojen ihmisten poislähdöt on helpompi hyväksyä, mutta onhan se suru-uutinen ja hautajaiset aina oma lukunsa...

Onneksi on paljon hyviä muistoja! :)

Hennu ihan totta, että jotenkin ehkä helpompi täältä poislähtö hyväksyä, kun lähdetään ns. luonnollisesta päästä. Mutta raskaita kokemuksia ne silti ovat ja hautajaiset raskaita päiviä. Mulle myös anoppi sanoi, kun kolmatta odotin ja silloin suru-uutisia tuli useampia, että muista ajatella myös pikkuista masussa. Toki suru täytyy surra, mutta sulla myös kasvaa vatsassa tulevaisuus. :heart: Voimia vielä! :hug:

Ihanaa ettei tyypit tipukkaan!

Tää sai sen dopplerin tänään.. ja ei kuulu yhtikäs mitään. Oman sykkeen kokeilin sydämen kohdalta ja kyllä kuuluu. muuten saa ettiä ja ei mitään.
Soittaisko huomenna neuvolaan ja olis vaihteeks hysteerinen ja valittas, jos ne alkais kuunteleen.

Melin Hirmuisesti voimia!!!!!!! :hug: Tuo on se justiin mitä itse pelkään!!!! Oliko sulla raskausoireita enään???

Aniit Hyvä hyvä hyvä :heart:

Toiveitavuodelle2013 Mä niin jotenkin tiesin! :heart:

Voi kettu sentään!

Mä jo luulin että pahoinvointi olis menny ohitte, ku se oli poissa monen monta päivää. Mutta kattia kanssa. Äsken oli pienimuotoiset treffit pöntön kanssa :(. Mulla on oikeesti ollu tooodella hyvä olo viime päivät, ei oo juurikaan väsyttäny (oon kyllä ollu lomalla, että on ihan rauhassa saanu olla), eikä tosiaan ole etonut. Olis vaan pitäny koputtaa puuta :)

oireet on pikkuhiljaa tässä viime viikkojen aikana hiipunut. Pientä kuvotusta ollu kuitenkin joka päivä. jotenkin sitä arvasin jo että näin kävi. Itellä oli tosi vahva tunne että en oo enää raskaana. Mutta ei auta kuin porskutella eteenpäin. Eiköhän tästäkin selvitä. =) Ja onneks mulla on jo 3 ihanaa tyttöä ja rakas mies. :heart:

millimolli, tilasitko sen Raskauskeijusta? Tilasin nimittäin tiistai-illalla kans sieltä dopplerin ja odottelen sitä saapuvaksi, kauanko sulla kesti tulla? Epäreilua, mäki haluan jo päästä kuuntelemaan niitä ääniä! :D

Tänään iltapäivästä oli ihan hilkulla etten oksentanu. Äitikin soitti ja kun kerroin makaavani sängyssä harkitsemassa vessaan menoa, sanoi vaan että tästä se sitte alkaa :D En kyllä oikein usko, mulla on niin vaihdellu nämä olotilat, ettei enää tiedä mikä olis hyvä :)

Peikko89 juurikin sieltä tilasin ja tiistaina kanssa :)

Mulla tuli äsken oksennus. Ilmeisesti jonku päivän monista ruokalajeista oli hyvin yök yök.
Niin ja nenä ko on tukossa koko ajan ja niistää niin se kuivahtaneen rään seassa on verta.
Kävin niissä seulonta verikokeissa ja veriryhmän määrityksissä jne jne.. No mie tiiän jo valmiiks, että olen AB miinus ja mies on o plussa. Oli tyly labraämmä. Oikeasti ämmä se oli..
Taian alkaa keksimään mukavan hellepäivän juoman itselleni ja kokeilen jälleen tuota mun neulekonetta, joko se alkais tottelemaan minua..

Hienoa Toiveitavuodelle 2013 ja Aniit Ihanaa :heart:

Melinille suuren suruet pahoittelut :( Ja voimia.

6 päivän vapaat alkoi eilen. Tänään olen pessyt koko perheen täkit, tyynyt ja petivaatteet. Mies niitä parhaillaan laittelee sänkyihin takaisin.

Huomenna suunnataan lasten kanssa mökille. Hirveät määrät ruokaa kävin juuri ostamassa, täytyy toivoa että on biksu kelit kohdillaan ja pahaolo pysyy hallittavissa :)

Niina85 täällä on myös yhden sirppanan neidin äiti :D Samoissa mitoissa oma prinsessani 4,5v. Kävi aikanaan 1-2 vuotiaana tiuhaan kasvukontrolleissa keskussairaalassa. Sitten uskottiin että ei tästä (myöskin 156cm) äidistä tehdä isoja lapsia ;)

Adora Poksuu 8+0 ja Toivottaa kaikille oikein ihanaa viikonloppua! Minä poistun sivistyksen ääreltä, eli myös netin ääreltä ja palaan maanantaina astialla. Maanantaina myös eka neuvola :) Heido!

• Tykkää
Reactions: Pokusaj
haimi
Täällä semihyvä olo ollut nyt muutaman päivän.

Onko kellään sellasta, että tiettyyn kellonaikaan väsähtää eikä voi muuta kun maata? :D Mulla aina kolmen pintaan tulee superväsymys ja vaan makaan :D rasittavaa..

Turvotusta on kovasti täällä ja huomaa että syö vähemmän kun normaalisti. Otan normiannoksen, jaksan syödä puolet ja sit alkaa oksettaa.. :D

Mut ihan hyvä vaan niin pysyy paino kurissa..

Hyvää ja lämmintä viikonloppua!

nuppu 8+3

• Tykkää
Haimi mie simahan illalla kasin maissa. Kympiltä o pakko kiikkua yläkertaan. Ennen valvoin joka ilta 1 tai 2 kevyesti, nyt ei puhettakaan, että yli 23 jaksaisin mitenkään :)

Mulla taas koko ajan nälkä. Mikä ennen oli täyttävä annos on nykyisin alkupala... Mut saa varmaa pyöritellä sinne laitokselle ;)

Ja taas täällä on sekä aivan mahtavan ihania että kauhean surullisia uutisia. :hug:
Voimia melin ja hennu.

Ei helpota nuo keskenmenneet yhtään omaa jännitystilaa, huomenna nimittäin on vihdoin se eka ultra! Pääsee tosissaan näkemään onko tuolla ketään. Odottavat fiilikset on. Jännää.

veriryhmistä tuli mieleen kun millimolli siitä puhui. Mun veriryhmän ne nyt saa selville noista veriseuloista, jotka otetaan huomenna mutta mites miehen. Ei se tietenkään mitään tiennyt kun äsken kysyin. Kuinka oleellista on tietää nuo veriryhmät? Tiedän siis, että jotain tapahtuu jos veriryhmät menee tosi solmuun mut mitä? En jaksa alkaa googlailemaan :whistle:

Matkajännitystä on myös ilmassa. Lauantaina sitten lähtö!! Senkin takia toivon, että tulisi hyviä uutisia. En edes ala jossittelemaan. Lauantainahan minä lähden! Piste!

xxxo 11+1

• Tykkää
Halauksia kaikille suru-uutisia saaneille kuten myös ilouutisista.

Äiti tänään kyseli vieressä istuessaan, että joko on maha kasvanu.. No, olihan se aika diplomaattisesti tiesti kysytty, mutta voitte arvata vastauksen kun tolleen kysy :) kai se on pois lahjotettuja äitiysvaatteita alettava haalia takas kotiin päin..

Elisa 8+1

• Tykkää
Voi ei, tänne on taas tullut huonoja uutisia :( Paljon voimia kaikille vastoinkäymisiä kohdanneille!

Minulla on aikaa vierähtänyt viime kirjoituksesta, kun viime lauantaina tuli tosiaan uusi koiran pentu taloon ja nyt nuo kaksi nelijalkaista tuntuu vievän mun kaiken vähän ylimääräisen ajan. Lupasin tulla kuvatusta uudesta tulokkaasta laittelemaan, joten tässä olisi sitten pieni kuvatus viime lauantailta :)

Ensi viikolla on sitten jo veriseulat, pelkään hirmuisesti piikkejä, mutta kaipa sen kestää :)

kathii & vekara 10+2

Yhteistyössä