Hakutulokset

1. M

Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

Mulla on nyt oireet vähentyny ihan älyttömästi tässä viikon aikana. Aiemmissa raskauksissa oon nimittäin voinu pahoin puoleen väliin asti. Yöllä iski panikki, et nyt varmaan kaikki ei oo kunnossa. Nyt oon koko aamun yrittäny soittaa neuvolaan ja en saa sinne yhteyttä...krrrr. Toivottavasti...
  2. M

Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

pitkästä aikaa taas kirjoittelen... Voimia menetyksen kohdanneille! :hug: Itellä tää raskaus edelleen tuntuu niin vielä oudolta. Ootan nyt kuun lopussa tehtävää ultraa. Sitten voin rueta elämään tätä raskautta todeksi. =) Seulonnoista...en halua mitään seulontoja. Mielestäni minä en voi...
  3. M

Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

Turvotuksesta on ollut puhetta. Mulla turvotusta aika paljon ja varsinkin mahan alueella. Illalla varsinkin näyttää jo siltä kuin raskaus olisi jo todella pitkällä. Painoa mulla on lähtenyt 2 kg tämän jatkuvan pahoinvoinnin takia. Mitään ei tee mieli syödä. Ainoastaan muutama vaalee...
  4. M

Kaikille menetyksen kohdanneille voimia ja halauksia:hug:
  5. M

Moi kaikille pitkästä aikaa! Tää viikko on mulla ollu semmonen että en oo mitään jaksanu tehdä...välillä oon käyny lukemassa näitä kirjoituksia ja pakolliset hommat oon pystynyt suorittamaan. Pahoinvointi on astunut kuvioihin alkuviikosta. Kauhulla odotan paheneeko olotila. Mulla on takana...
  6. M

Tammikuun tuhisijat 2013

Kaikille menetetyksen kokeineille voimia! Täällä äitienpäivää vietellään rauhallisissa merkeissä. Ollaan perheen kanssa ulkoiltu, syöty hyvin ja muutenkin otettu rennosti. Aamulla soitin omalle äidilleni ja ilmoitin raskaudestani...oli aivan onnessaan.=) Muuten olen kertonut tästä...
  7. M

Tammikuun tuhisijat 2013

R86: Mieheni on yrittäjä...ollut n.4v. Minä olen hoitoalalla ja olen työskennellyt erilaisissa paikoissa. Nyt olen ollut tämän kevään kotona tyttöjeni kanssa. Tytöt ovat 8v, 6v ja nuorin 4v. Vauvaa ollaan yritetty vuosi. Meidän tytötkin ovat kovasti toivoneet meille vauvaa...saa nähdä miten...
  8. M

Tammikuun tuhisijat 2013

Smesmiralle hali ja voimia!:hug:
  9. M

Tammikuun tuhisijat 2013

Mulla täällä on edelleen ihan epätodellinen olo tästä raskaudesta. On niin erilainen olo mitä oli edellisten tyttöraskauksien aikana. Mulla ei ole oikeestaan muita oireita kuin että alaselkään särkee ja väsyttää enemmän mitä normaalisti. Jotenkin tuntuu että onkohan tää normaalia. Mulla tyttöjen...
  10. M

Tammikuun tuhisijat 2013

Täältä myös ilmottaudun mukaan .=) melin/29v/3 tyttöä/LA 6.1/PKKS

Yhteistyössä