Hakutulokset

  1. Neela

    Keittiö puhtaaksi

    Meillä tyttö 1v ja tykkää kovastu syödä sormin. Ja jälki on sen mukaista :D Rikkaimurila aina imuroin roskat pois, sillä saa aika kätevästi ja nopsaa. Eikä jää haisemaan, kuivuvat varmaan sinne imurin pussiin sitten.
  2. Neela

    Tykkääkö taaperonne hernekeitosta?

    Meillä työötö 1v. sai hernekeitto ja hyvin maistui! Oli ihan purkkirokkaa ja jauhelihaa seassa =)
  3. Neela

    jotain uutta suolasta tarjottavaa

    elikkäs olisko jotain ideoita, kun ei aina kehtais niitä samoja suolasia piirakoita synttäreille väsätä. Kyseessä vasta 1v. synttärit, joten ihan lastenkutsuista ei ole kyse, vaan vieraat on oikeestaan aikuisia. Enkä myöskään mitään "pientä ja vaivalloista" jaksa alkaa tekemään. Jotain...
  4. Neela

    Joulun kuivakakku?

    Minkä jouluisen kuivakakun ehtisi vielä valmistamaan jouluksi? Saisko reseptejä..
  5. Neela

    onko

    ihan normaalia että kuukautiset tulee kahden viikon välein? Onko usein synnytyksen jälkeen epäsäännölliset ja siitä sitten tasaantuu? Olen synnyttänyt 3 kk sitten. Viimeiset kuukautiset loppui 25.11 ja nyt alkoin 8.12? Kiitos jo etukäteen.
  6. Neela

    PROGESTERONI TESTI

    Nii, mä sain heti samalla kerralla reseptin noihin clomifeneihin, kun kävin lääkärillä kuulemassa nuo prog.arvot (sillon kun oli alhaset, eikä ovista tapahtunut). Söin kaksi kk clomeja ja nyt kuukauden paussi. Joulukuussa taas clomit ja inssi ennen joulua. Jos ei tärppää, niin uusi clomi...
  7. Neela

    foolihappo

    Onkos teille suositeltu foolihappoa, kun yritätte raskautta? mulle lääkäri sanoi, että kannattaa alkaa syömään nyt jo raskautta yrittäessä foolihappotabuja ja jatkaa sitten koko raskausajan. Kävinpäs sitten hakemassa apteekista 100kpl paketin. Onko jotain muuta lisäravinteita tms.mitä lääkäri...
  8. Neela

    PROGESTERONI TESTI

    no mulla oli progesteroni arvot pari kk sitten 5.5 ja noilla lukemilla ei ole ovista ollut. sainkin sitten clomit käyttöön. Viimeset arvot oli 45 ja nyt lääkäri sanoi, että on varmasti ovis tapahtunu =)
  9. Neela

    munanjohdinten aukiolotutkimus nukutuksessa

    Mitä eroa tuolla nukutuksessa tehdyllä tutkimuksella on siihen polilla tehtävään tutkimukseen? Tutkitaanko siinä jotenkin "paremmin" ja tarkemmin, vai mikä erona? Aattelin vaan, kun mulle tehtiin tutkimus polilla, pumpattiin ilmaa ja suolaliuosta. Toiseen puoleen meni vaan ilmaa, eli on tukossa...
  10. Neela

    aukiolotutkimus

    Olen menossa ens keskiviikkona tuonne tutkimukseen ja mulla lukee tuossa ajanvarauskortissakin muistutuksena, että tukimus tehdään ennen kp 10, mutta ei kuukautisten aikana. Myöhemmin ei kuulemma tehdä, kun voi sitten vaikuttaa huonosti tulevaan ovulaatioon ja mahdolliseen raskautumiseen.
  11. Neela

    kun täytyy itse päättää sektio vai alatie

    Minä en enää suostu synnyttämään alakautta. edelliset synnytykset sellaisia, että lapsen terveys vaarassa. Valitsen itse sektion, siihen ei kellään ole sanomista!
  12. Neela

    koulunkäyntiavustajan työ

    Olen ammattitutkinnon suorittanut koulunkäyntiavustaja Lahdessa. Työ on vakituinen ja peruspalkka sama kuin esim. lähihoitajalla. Plussana on pitkät lomat. Aina koulujen lomaaikaan, minäkin olen lomalla mutta palkka ei kuitenkaan vähene. Esim. kesällä lomaa 2,5kk ja normaali kuukausipalkka...
  13. Neela

    rivitalokämpän ostaneet

    \ silti noin hev#¤%tin paljon rivitalon-pätkästä????? johan tuolla saa 3 omakotitaloa.....
  14. Neela

    Uskaltaako kukaan rehellisesti myöntää et on vaikeuksia..

    \ 60-luvun alkupuolella rakennetusta taloissa alkaa olla putkiremppa tod kohta ajankohtainen, ja jos olet ostanut moisesta asunnon ja papereissa ei lue mitään ko asian suunnittelusta tms saat tod syyttää itseäsi tyhmyydestä, sillä silloin olet ostanut asunnon taloyhtiöstä missä ei kellään...
  15. Neela

    tanskandogeista

    ihana rotu, lempeä, hellyydenkipeä, iso kooltaan mutta myös sydämmeltään, suosittelen lämpimästi!!! iso koira syö tietysti enemmän kuin pieni mutta koiranruuissa löytyy paljon vaihtoehtoja, esim "kuivamuonissa" ei tod ole pakko ostaa kalleinta mitä lemmikkitarv.kaupasta löytyy vaan ko kauppojen...
  16. Neela

    meitä huijattiin

    ei tod ole mitään järkeä hommata minkäänlaista karvaturria jos yksikin perheestä allerginen!!! ei se toimi pidemmän päälle!!! järkeä peliin hyvät immeiset!!!!!! ei se että aikuinen pärjäisi ehkä allergia-lääkkeillä.... no ei mahda olla kovin terveellistä syödä niitäkään jatkuvasti...
  17. Neela

    lintuinfluenssa

    ELKÄÄ VIITTIKÖ HYSTERISOIDA!!! Aasiassa asuu ...ööö... helv"#¤¤tin monta miljoonaa ihmistä ja siellä on ollut tapana syödä ihan pirusti kanaa ym siivekkäitä ja siksi siellä elää aika he"#¤¤tin monta miljoonaa kanaa ym siivekästä ja montako ihmistä siellä on saanut lintuinfulenssan ???? ja...
  18. Neela

    Uskaltaako kukaan rehellisesti myöntää et on vaikeuksia..

    \ ööö anteeksi että kysyn mutta miten ihmeessä putkiremontti tulee yllättäen??? jos ostaa asuntoa niin ei käy mielessä tutustua taloyhtiön papereihin sen verran että huomioisi tulossa olevat remontit??? tai taloa ostaessa tutustuisi papereihin/teettäisi kuntoarvion???
  19. Neela

    rivitalokämpän ostaneet

    \ siis ihan oikeesti????? rivarista 3sataa tuhatta euroa?????? ja lainarahoituksella???? mahtaa olla TOSI keskellä helsinkiä ja ihan älyttömän luxusta..... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  20. Neela

    Nenäverenvuoto

    Ilmankostutin kannattaa hankkia. Meillä on siitä selvästi ollut apua.

Yhteistyössä