Keittiö puhtaaksi

Hohhoijaa miten on rasittavaa monta kertaa päiväs siivota keittiötä tuon kuopuksen (1 v 3KK) jäljiltä kun haluaa syödä itse. Ja sitte kun ei nälätä enää niin heittelee ruokaa lattialle.

Antakaa hyviä vinkkejä tohon siivoukseen. Mulla nyt on vahakangas pöydän alla että pysyy parketti jotenkin kunnossa mutta rasittavaa kontata aina syönnin jälkee pöydän alla ja kerätä niitä jämiä. Etenkin riisiä ja pastaa.

Onko rikkaimurista apua? Vai voiko sillä ollenkaa imuroida "tuoretta" safkaa, alkaako ne jämät haista siellä?
 
Meillä kun poitsu opetteli syömään, niin laitoin päälle ihan normaalin essun (siis pojalle) ja nastoilla essun toinen pää pöytään kiinni (sinne pöytälevyn alapuolelle). Ruuat sit tippu siihen essulle ja oli helppo putsata. Sit joskus, kun essut oli pesussa, niin laitoin vaan sanomalehtee ruokailun ajaks, niin ei tarvinnut muuta kun heittää paprut menemään =)
 
juu sama "murhe" täälä....poika kuukauden nuorempi ja välillä ei anna mun syöttää vaan itse pitää syödä tai ei kelpaa ollenkaan!!
meillä myös heittelee leipää lattialle ja maitoa kaataa nokkamukista pöydälle ja läträä sillä jos ehtii....on tuo keittiö kyllä kivan näkönen aina ruokailun jälkeen :( mut mä en jaksa!! ärsyttää vaan kun on laminaattilattiat,mut ei jaksa olla kaiken aikaa lapioimassa lattioita! meil poika kyl kerää ite leivänmurusensa pöydän alta jos mä en oo huomannut tai jaksanut kaikkia ottaa :LOL: heh toki syö ne,mutta ei jaksa olla niin siisti ;) siivoan kyl enimmät passat pois,mut ei täälä talos auta vaikka on just imuroinu ja pessy lattiat niin ootas kun ruoka-aika niin ei oikein näytä just siivotulta :kieh:
 
Meillä tyttö 1v ja tykkää kovastu syödä sormin. Ja jälki on sen mukaista :D Rikkaimurila aina imuroin roskat pois, sillä saa aika kätevästi ja nopsaa. Eikä jää haisemaan, kuivuvat varmaan sinne imurin pussiin sitten.
 

Yhteistyössä