Hakutulokset

  1. T

    elimistön kuivumisen oireita

    kyselisin kun tuolla alkuperäsessä alotuksessani ei vielä kukaan vastaillu. Yritin netistä löytää mutta ei mitään selvää ollut,onko jotain kotikonsteja millä huomaisi näitä oireita ym?2-vuotiaasta lapsesta siis kyse.
  2. T

    siis kuin

    mä saan juotettua tolle lapselle nestettä. Eli siis meillä ollu kolme päivää kuumetta,panadolilla laskee ja tänään ihan pientä lämpöä enään ollu,ei muita oireita,lienekkö sitten vauvarokkoa(näppylöitä odotellessa..). Soitin terveys neuvontaan kun huolestuin tytyn pissaamisesta,pari pissavaippaa...
  3. T

    Päivähoitoon

    Hei, kyselisin mielipiteitänne / kokemuksianne Oulun alueen päivähoitopaikoista..... mikä on mielestäsi hyvää ja mitä voisi kenties tehdä eri tavalla? Miten esim. omat lapsesi ovat viihtyneet jossain tietyssä päivähoitopaikassa? Mukavaa kevättä teille kaikille :flower:
  4. T

    Päivähoito

    Hei, kyselisin mielipiteitänne / kokemuksianne Oulun alueen päivähoitopaikoista..... mikä on mielestäsi hyvää ja mitä voisi kenties tehdä eri tavalla? Miten esim. omat lapsesi ovat viihtyneet jossain tietyssä päivähoitopaikassa? Mukavaa kevättä teille kaikille :flower:
  5. T

    APUA TARVITAAN!

    Olen vasta palstoille eksynyt ummikko ja tarvisin apua että saisin laihdutuksen edes käyntiin!! Olen vuodenvaihteesta asti yrittänyt tsempata itseäni että"ensi maanantaina" se alkaa...vaan eipä ole alkanut! Nuorin lapsista on vasta kolme kuukautta joten sen suhteen ei niin kova kiire olisi mutta...
  6. T

    Auttakaa kanssasisaret...

    Olen nyt ihan ihmeissäni täällä enkä tiedä mitä tekisin... Eli mulla alko epämääräinen ruskehtava vuoto muutama päivä sitten (kp 28), vuoto oli tosi vähäistä, eilen (kp 31) alkoi verinen vuoto, vähäistä sekin. Tänäänkin on tullut jonkin verran veristä vuotoa, mutta nyt illalla sekin vuoto...
  7. T

    kohta 1.3vee

    Minkä painoinen teijän lapsokainen?Monta lämmintä ateriaa syö ja mitä?syökö hyvin?Entäpä aamu/iltapala mitä annatte?ja välipalaksi?Kaikki kummastelee että onpa meillä hoikka poika 82cm pitkä ja yksvuotis tarkastuksessa painoi 9800g nyt varmaan 10,5g.seuraava käynti on 1.5v neuvola.Miten nukkuu yöt?
  8. T

    Käy lukemassa + allekirjoittamassa

    www.adressit.com/pedonkielto
  9. T

    Bugaboo

    Mitkä liikkeet myyvät Bugaboota Helsingin ulkopuolella ? En jaksaisi lähteä sinne ajelemaan. Kiitos vastauksita.
  10. T

    Kävikö kukaan tänään

    Tampereella Minikidsin avajaisissa. Lähinnä kiinnostaa nuo Recaron turvaistuimet, joita siellä on myynnissä. Onko hyvä valikoima, kun ukon kanssa pitäisi lähteä vähän kauempaa katsomaan.
  11. T

    Keskenmenoko, vai mikä?

    Seuraavanlainen ongelma olisi minulla... Jätettiin puolivuotta sitten kondomi pois ja annettiin vauvalle lupa tulla. Maaliskuun kuukautiset tulivat vielä ihan tavallisina tavalliseen aikaan. Sitten 12 päivän päästä kuukautisvuodon loppumisesta alkoi taas verinen vuoto. Aluksi hyvinkin niukkana...
  12. T

    Hauska kisa!

    Löysin tuollaisen: http://www.vaippala.com/information.php?info_id=25 Tuli kyllä tilattuakin, ajattelin vihdoinkin kokeilla kestoilua.
  13. T

    messengerkavereita

    messengerkavereita kaipaa 24-vuotias pienen pojan äiti. ehdin netin ääreen lähinnä päivisin ja illalla kun poika nukkuu, olisi kiva vaihtaa ajatuksia muiden äitien kanssa.iälläsi tms. ei ole väliä! osoitteeni on maaria_v@hotmail.com

Yhteistyössä