Keskenmenoko, vai mikä?

Seuraavanlainen ongelma olisi minulla...

Jätettiin puolivuotta sitten kondomi pois ja annettiin vauvalle lupa tulla. Maaliskuun kuukautiset tulivat vielä ihan tavallisina tavalliseen aikaan. Sitten 12 päivän päästä kuukautisvuodon loppumisesta alkoi taas verinen vuoto. Aluksi hyvinkin niukkana, sitten muuttui menkkamaiseksi ja nyt taas on hyvin niukkaa, eli ihan kuin menkkojen vikoina päivinä. Nyt siis vuoto on jatkunut jo 20 päivää.

Menkat minulla on yleensä melko säännölliset ja joskus kivuliaatkin, ei aina.

Olisko kyseessä siis aikainen keskenmeno, vai jotain muuta? Ja olisko syytä käydä lääkärissä? Minkäänlaisia kipuja ei ole missään vaiheessa ollut, edes perinteisiä menkkakipuja.

Vähän tuli hankalasti toi selostus, mutta jospa joku ymmärtäisi ja vastaisi... Kiitän jo etukäteen!
 
kyllä toi ei mun mielestä keskenmenolta vaikuta jos vuoto alkoi jo 12pvää kuukautisten jälkeen. Ennemmin varmaan jonkinlainen hormoniheitto, joillakin alkaa tiputtelu jo kierron puolivälissä ja jatkuu niihin "oikeisiin kuukautisiin" asti. Jos vuoto ei ala hellittää niin käyhän lääkärissä tarkistuttamassa tilanne!
 
Alkuperäinen
Edellisen vastaajan kehoituksesta tein raskaustestin ja suureksi yllätykseksi se positiivista näytti..

Pää on nyt ihan pyörällä. Ikionnellinen olen, jos tulokseen on uskominen. Itseä kuitenkin epäilyttää, koska avokin kanssa tulkittiin vuoto keskenmenoksi..(nii-in aina pahin mielessä, ja oikeaa tietoa vailla..)

Mutta olen myös kuullut, että testi voi keskenmenon jälkeenkin näyttää positiivista. Siis kun niitä raskaushormooneja kuitenkin on vielä. onko näin?

Huomenna tietysti soitan terkkariin, mutta nyt kaipaisin pikaisia mielipiteitä. Ei uskaltaisi innostua turhaan..

Ja vielä eilenkin tuhruvuotoa tuli..
 
itku
Mulla täsmälleen samanlainen tarina kun sulla.Ja vieläkin olen epävarma tilanteesta.Tein testin jo 2 vko sitte ku oireita oli, ja plussaa se oli.Vuotoa ollu kokoajan pikkusen, välillä niinku menkat.Ja nyt tein huvikseni eilen uudestaan testin ni se oli miinusta....En tiiä nyt mitä uskoa, ja mieltä vaivaa.Ma soitan terkkarii.Miten sulla??Selviskö jo se homma??Mua kiinnostaa!
 

Yhteistyössä