Hakutulokset

  1. T

    down-lasten vanhemmat

    Heippa teille! Minulla on suloinen kummityttö, jolla downin syndrooma. Hän täyttää vuoden kesäkuussa. Haluaisin ostaa hänelle jotain hänen kehitystään tukevaa lahjaa, mutta en tiedä, mitä se voisi olla. Vai riittääkö ihan tavalliset lelut yms. voisitteko auttaa ja tukea? Kiitos!!
  2. T

    kysely taaperon ruuista/mausteista

    Moi! Meidän vuosikas poikamme on siirtymässä pikkuhiljaa samaan ruokaan kuin muukin perhe (eli minä ja mieheni jotka olemme tähän saakka syöneet melko mausteista ruokaa). Minua mietityttää ruuanlaittoon ja mausteiden käyttöön liittyvät asiat, joten tässäpä olis muutamia kysymyksiä aiheeseen...
  3. T

    luotatteko?

    hei vaimot! luotatteko te miehenne sanaan jos hän kertoo pettäneensä teitä,mutta ei seksiä kumminkaan harrastaneensa tämän toisen naisen kanssa? mieheni kertoi näin ja että tuo toinen nainen olis halunnu mutta mieheni ei pystynyt ja suhde oli vain puhelinsoittelua ja kerran tapaamista...
  4. T

    Herqules

    Mitä mieltä olette kyseisestä vaunuista?
  5. T

    uimahalli -apua!-

    Moi! uimahallista kyselen. mitä voi tehdä uimahallissa kaksvuotiaan kanssa? siis muuta kuin läträtä? itellä uimahallikammo ja nyt pitäs kaks vee viedä uimahalliin ja on paineita että miten pärjätään. onko teillä jotain loruleikkejä tms touhua..? ooteko ottanu mukaan jotain omia vesileluja..?
  6. T

    Tonnikalapasta

    Antakaa joku mulle hyvä tonnikalapastan ohje. Siis semmonen jota itse teette. Onko jotain semmosta ohjetta johon ei tulisi tomaattia???
  7. T

    keraaminen liesi

    Millä pesuaineella peset liesitason????
  8. T

    Hyvä sivusto

    www.silikonitieto.net Sieltä laihdutus osio!!!
  9. T

    Varoitan!

    Ostin tässä keväällä Lassietec-haalarin.Ajattelin tälläkertaa panostaa vähän parempaan haalariin kun aikasemmin ollu lapsillamme ns. halppishaalareita.Hyvin nekin palvelivat.Mutta kuinkas kävikään Lassietecin kanssa.Kuukauden käytön jälkeen lahkeiden sisäsyrjälle saumojen lähelle hankautuin...
  10. T

    nokkosihottuma

    mikä itse hoito auttaa nokkosihottumaan? en uskalla mennä lääkäriin. on kuullu, että zyrtecci (allergi-lääke vois auttaa. ja hyrocortison voide. löytyykö muita joilla ollut?? miten kauan ollut riesana..?? millä ootte hoitanut?
  11. T

    Mameja kouvolasta

    Olen kohta 24v kahen(kohta kolmen) lapsen yh äippä. Olemme juuri muuttaneet kouvolaan ja haluaisin tietää missä kouvolan mamit luuraa... olisi kiva jos löytyisi kahvittelu ja ulkoiluseuraa :flower:
  12. T

    viina ei kaikille sovikkaan..

    niin.. onko kellään samaa ongelmaa kun minulla..? mun mies kun ottaa viinaa niin se tulee hulluksi, siis ihan oikeasti! olin vielä n. pari kuukautta sitten raskaana, ja en tietenkään lähtenyt mukaan mieheni ja kaveretteni kanssa juhlimaan, vaan jäin kotiin miestä odottelemaan, ja kun hän tuli...
  13. T

    miksi ihmeessä..

    ..jotkut haluaa synnyttää luomuna? siis en nyt kysy tätä mitenkään loukkaavasti, kaikella ystävyydellä vaan.. itse en mistään hinnasta synnyttäisi ilman kipulääkkeitä, varsinkaan nyt kun tiedän mitä se synnytys käytännössä on. eihän niistä kipulääkkeistä voi olla mitään suoranaista vaaraakaan...
  14. T

    Kellon opettelu, ei suju

    Autaakaa, hermo palaa millä saan 7v, tajuamaan kellon??? olen pääni puhki yrittänyt? Onko jollain koku hyvä leikki tai peli jotta vois sillä konnistilla saada oppimaan.

Yhteistyössä