Hakutulokset

  1. D

    kesäkuun IVF/ICSI/PAS

    Heissan ! tulen nyt pikaisesti kertomaan että meidän 3 ainokaista pikku "sissiä" ovat hedelmöittyneet ja jakautuneetkin hyvin!!!! Taistelutahtoa ainakin riittää niillä palleroilla :laugh: Piti taaas itkeä tirauttaa tuon uutisen kuulemisen jälkeen :'( , tälläkertaa tosin hepotuksesta ja...
  2. D

    kesäkuun IVF/ICSI/PAS

    Tänään oli punktio ja ihan oli positiivinen kokemus, pienessä humautuksessa siis tehtiin, nukahdin ja kaikki oli ohi noin 20 minuuutissa.Hyvän suonensisäisen kipulääkityksen takia ei ole tarvinnut ottaa edes särkylääkettä vielä, ja vatsakin tuntuu olevan aikalailla normaali. Meidän solusaalis...
  3. D

    kesäkuun IVF/ICSI/PAS

    Minä pomppaan kans tänne tuolta toukokuun inssipuolelta ! Heippa Nampula :wave: taidettiin olla keväällä pariin otteeseen samoilla piinaviikoilla inssipinossa... Eihän tuo inssi meilläkään tulosta tuottanut. 4yritystä käytiin läpi, ja nyt sitten heti perään eka IVF ! Nyt kyllä jännittää jo...
  4. D

    Toukokuun inssipino

    :wave: kaikille! Kiitos teille kaikille ihanille palstalaisille lohdutuksen sanoista ja tsempityksestä! On todella lohduttavaa kun voi tänne edes tulla purkamaan fiiliksiä.Miksi niitä pitäisi peitellä? En oikein ymmärtänyt tuota Not too worried kommenttia, tai ymmärsin sen pointin että...
  5. D

    Toukokuun inssipino

    Täällä yksi ihmisraunio.... :'( Näin kävi, kaikki tuntemukset ja epäilyni todistettiin taas oikeaksi ja tosi kivuliaat menkat tuli jo viime yönä. En ymmärrä kuinka ne näin pian taas tuli pp12 vaikka oli luget mukana. Tämä oli 4. ja viimeinen inssi. Olen ihan turta.Itku kurkussa piti vaan...
  6. D

    Toukokuun inssipino

    Täällä pp11 pahoin jo aavistelen että puna armeija marssii paikalle ihan kohta.. :o ei sitten ollenkaan sellasta fiilistä että tärppi ois käynyt, eilen illalla oli pienen pientä tiputtelua jo, tänään ei mitään. Nappasin vaan luget tuttuun tapaan, ja odotellaan. Testata en aio.En ole koskaan...
  7. D

    Toukokuun inssipino

    Mulla on ollut Luget mukana kahdessa viimeisessä inssissä. Lääkärini kertoi että lääketieteellisten tutkimusten mukaan inseminaatiossa progesteroni hormooni lisällä eli Lugeilla ei kuulemma ole todettu olevan apua raskautumiseen , toisin kuin IVF hoidoissa niistä on apua kiinnittymiseen jne...
  8. D

    Toukokuun inssipino

    Täällä kp3 ja tänään on kummallisia tuntemuksia, pieniä kouristuksia ja pingotusta.Inssin jälkeen ei nippaillut ollenkaan, ei sitten pienintäkään hipaisua mitä odottelin kun vertaan kolmeen edelliseen inssiin. Tapahtuukohan siellä mitään? Nyt vaan pitäisi olla kovasti ajattelematta asiaa,vaikka...
  9. D

    ultra kp13,liian myöhäänkö?

    Minulla oli viime viikolla 4.inseminaation eka ultra kp13 kun Vappu sekoitti hieman rytmiä. Aikaisemmin kp11 follit ovat olleet sen verran pieniä, mutta kuinkas kävikään, nyt oli 3 follia ja johto follikkeli oli venähtänyt jo 28mm!!! ei ollut irronut kuitenkaan, mutta tunsin että irtosi vielä...
  10. D

    Toukokuun inssipino

    Täälläkin inssi onnellisesti ohi :attn: Hienosti meni, ja ei muuta kuin odottamaan ja laskemaan piinapäiviä. Tämä oli nyt sitten meidän 4. ja viimeinen inssi ja tähän perään aloitetaan sitten IVF rumba jos ei nyt tärppiä tule....
  11. D

    Toukokuun inssipino

    iltoja vaan tänne kaikille! Ultrasta tällaiset terveiset : kp13 kolme follia siellä olla köllötteli ja hups johto folli oli ottanut oikeen super kirin ja saavuttanut jättimäiset 28mm mitat !!! vähän siinä lekurikin ihmetteli miten joskus nuo clomit voi noin kasvua kiihdyttää, mutta munarakkula...
  12. D

    sinertävät ulkosynnyttimet

    Kirjotin jo aiheesta tuonne oireiluun. Mutta tosiaan onko kukaan kuullut, kelleen sanottu että sinertävät ulkosynnyttimet voivat olla raskauden merkki? Mulla on lähes takuuvarmasti jatkuvasti sinertävät ulkosynnyttimet, tiedä mistä johtuu. Mutta että neuvolan tätikin aikoinaan epäili mun olevan...
  13. D

    raskausoireketju(mahd.)

    Piti kirjoittaa yhdestä `oireesta`. Olin neuvolassa tarkistuttamassa muutama vuosi sitten paikkojani, kun oli jotain häikkää. Hän kehotti mua tekemään rskaustestin koska kuulemma ulkoynnyttimeni oli miltei sinertävät, eli sellaisen merkki kuulemma vo kieliä raskaudesta. No hainpa testin mutten...
  14. D

    helokkiöljykierrosta

    Minulla viides helokkiöljykierto menossa ja neljäs inseminaatio tulossa. Tärppiä ei ole vielä tullut, mutta ei helokeista ole ollut mitään sivu oireitakaan. Helokkiöljyn pitäisi nimenomaan tasoittaa hormonitoimintaa, sekä lieventää PMS oireita, ja vaikuttaa positiivisesti limiksen laatuun...
  15. D

    Toukokuun inssipino

    Heippa kaikille! Nyt on sitten clomit tähän kiertoon syöty, ja keskiviikkona vasta pääsen ultraan kp 13. Inssi on varmaan edessä perjantaina. Marika, milloin sulla inssi? Kyllä tämä 4.inssikierto aika paineita aiheuttaa,ahistaa vaikka oon yrittänyt olla murehtimatt liikoja, mutta helpommin...
  16. D

    Huhtikuun inssiläiset

    Ajattelin vielä tulla moikkaamaan tätä huhtikuun piinistely tiimiä, täällä onkin sitten jo jännät paikat monella menossa. Itselläni tämä kolmas inssi ja epäonnistuminen oli tosi rankka paikka.Olin jo ihan varma että aloitetaan sitten IVF rumba tähän perään, kunnes lekuri sitten päätti toisin...
  17. D

    Toukokuun inssipino

    Marika : meillä lapsettomuutta takana lähes 5 vuotta jo.Yhtäkään plussaa en ole koskaan saanut vielä, se tässä huolestuttaakin jo kovasti. Meidät on luokiteltu selittämättömien kastiin, vaikka nyt insseissä huomattiin mulla tuota ovuloimattomuutta, kaksi ekaa inssiä mentiin fsh pistoksilla, ei...
  18. D

    jättihelokkiöljystä apua ?

    Mulla myös käytössä tuo Femiglandin Helokkiöljy GLA+E kapselit ,vaikka purkissa lukee suomeksi vain helokkiöljy kyllä tuote on samaa jättihelokkia,sillä ruotsiksi samaisessa purkissa on nimetty 'jättenattljusolje'! Eri valmistajilla tuntuu olevan vain nimi eroja... muutoin kuin näihin limis...
  19. D

    Toukokuun inssipino

    Täältä minä nyt nöyränä pinoudun myös tähän toukokuun inssiläisiin. tänään kp1 hohhoijaa....olen aika tyrmistynyt kun lääkäri ilmoitti että kyllä me vielä tämä 4. inssi kokeillaan kun oli todella tyytyväinen edelliseen, kun saatiin niin mahtava ovis aikaan ja toivoa kuulemma AINA on! Mun...
  20. D

    Huhtikuun inssiläiset

    Eilen iski kauhea alaselän kolotus ja sitä on nyt jatkunut koko päivän. Ennen ei ole ollut koskaan menkka oireena, mutta tänään taas ruokatunnilla vessakäynnillä, tuhruvuotoa jo tulee :'( että siinä taisi mennä sitten tämäkin toivonkipinä, ja loppui mun osalta inssit tähän. Taidan pikkuhiljaa...

Yhteistyössä