Toukokuun inssipino

Täällä pp 4. Vatsa on turvonnut ja rintoja aristaa, tosin epäilen, että oireet johtuvat Pregnylistä ja Lugeista. Millonkas se alkio nyt aikaisintaan kiinnittyy kohtuun? Oliko se 5 päivää ovulaatiosta? Pitäisköhän alkaa jo testailemaan? :whistle: :LOL:

Dreamer, kiitos tiedosta. Mun Pregnyl annos oli 5000 iu. Pistin se pe aamuna, mutta la klo 11 oli ultra, jossa follikkeli vielä näkyi, joten ovikseen on ainakin mun tapauksessa mennyt enemmän kuin 24 h. Toivottavasti se on kuitenkin irronnut. :\|
 
Täällä meneillään pp7, samat oireet kuin aina ennenki,alavatsalla nippailee äkkinäisissä liikeissä ja on turvonnut. Lugejen käyttö alkaa vähän tökkimään mut mitäpä sitä ei tekisi tämän asian eteen. Hitaasti nämä piinapäivät menevät...
Tsemppäi kaikille piinailuun!!
 
Mulla on ollut Luget mukana kahdessa viimeisessä inssissä. Lääkärini kertoi että lääketieteellisten tutkimusten mukaan inseminaatiossa progesteroni hormooni lisällä eli Lugeilla ei kuulemma ole todettu olevan apua raskautumiseen , toisin kuin IVF hoidoissa niistä on apua kiinnittymiseen jne, siksi niitä ei kaikille ilmeisesti anneta.

Mulla Luget otettiin mukaan tukemaan ja pidentämään luteaali vaihetta, sillä kaksi ekaa inssiä päättyivät onnettomasti tädin tuloon jo pp9.

Nyt menossa viimeinen piina inssi ja pp5....ei oireita ja epäilyttää jo kovasti tämäkin kerta, vaikka ei saisi vielä luovuttaa.On tämä vaan niin raskasta, kun jo pitkä lapsettomuusputki takana ja yhtäkään plussaa ei olla koskaan saatu :'(
 
Riksu82
Kiitos Dreamer vastauksesta!

Tänään oli ultra.. Vasemmalla näkyi kaksi johtofollikkelia 11mm, loput olivat pienempiä... Kohdunlimakalvo ok. Nyt jatketaan kasvattelua menopurilla maanantaihin asti ja silloin taas ultraan. Keskiviikkona ehkä inssi!

Kuinka paljon keskimäärin munasolu kasvaa päivässä?
 
riksu82
Piipi: Kiitos vastauksesta! Täytyy siis odotella rauhassa..

Kuinka monta päivää te olette menopuria joutuneet käyttämään? Itse joudun pistämään tällä suunnitelmalla 8 päivää (+ välissä on yksi välipäivä ja viimeinen on puolikas annos).. Tiedän, että kaikilla kroppa reagoi erilailla,mutta ihan mielenkiinnosta kyselen..
 
Hep! Täällä menossa pp7. Rinnat edelleen pirun arat muttei muita oireita. Jotenkin tuntuu että tuskin tässä raskaana ollaan. Ensi vk to on sitten edessä varsinain ketutuspäivä. Taitaa olla meikäläinen aikamoinen pessimisti \|O Ei sitten pety niin pahasti..
 
Niin ja unohdin ihan sanoa että iho on innostunut kukkimaan kasvoissa aika tavalla. En tiedä johtuuko hormoneista vai helokeista joita olen syönyt nyt reilun kuukauden vai molemmista. En tosiaan ole mikään kaunis näky ilman meikkiä. Iho on kasvoissa kuin jonkin rokon jäljiltä. Minulla on krooninen ruusufinni mutta se on pysynyt aisoissa jo vuosia ilman lääkitystä. Joten nyt on kyllä jotain tapahtunut. Mä kyllä itse luulen että helokit on voineet alkaa tehoomaan. Jospa ne työntää kaiken "#&%?$!*" ensin pihalle ja sitten ihosta tulee oikein heleä :LOL: Ja kyllä tämän kaiken kestäisi varsinkin jos vain saisi sen plussan testiin vaikkakin olisi sitten miten karmean näkönen hyvänsä. Helokkeja en hevillä lopeta koska niiden pitäisi tukea omaa hormonitoimintaa ja mahdollisesti paksuntaa limistä joka mulla on usein kovin ohut.
 
Mullakin on iho kuiva ja näppyläinen. :( Helokit aloitin vasta viikko sitten, joten ne tuskin vielä vaikuttaa. Luultavasti se on vaan nämä hormonit.

Riksu, mä pistelin Menopuria vaan tuon 4 pvää ja sitä ennen Puregonia 6 päivää. Viime kierrossa pistelin Puregonia 14 päivää, mutta mitään ei kasvanut. :headwall:
 
täällä pp11 ja röyhtäyttää normaalia enempi ja pikkuisen rinnat ruvenneet aristamaan niin ja maha on kuin pieni rantapallo saas nähdä miten käy
riksu kyselit siitä menopurin pistämisesta minä pistin 2 päivänä mutta minulla lääkärin mukaan kehittyy munasolut normaalia nopeammin
 
Riksu82
Kyllä tää on ihana palsta, kun jaksatte vastata minun kysymyksiini!

Minäkin aloitin nuo paljon puhutut helokit. Joskus vuosia sitten niitä säännöllisesti söinkin ja vaikuttivat kyllä ihooni. Joten toivoa on Piipi ja Peppi.

Tiinallahan kuulostaa lupaavalta! Voi kun itsekin pääsisi jo jännittämään.. Viimeksi menkkojen alkua jännitetty puoli vuotta sitten, mutta onneksi nyt on alkanut jojtain tapahtumaan!

Inssistä vielä.. Haittaako inssin tekoa jos on kuumeessa? Mukava kurkkukipu ja mies makaa kuumeessa sohvalla.. Entäs kuinka nopeasti simpat pitää olla paikan päällä, jos mies antasisi näytteen kotona? Ja koska ne sitten siirretään minuun? Tiedän että saman päivän aikana, mutta joudunko odottelemaan tunnin-kaksi-kolme? Yritän jonkinlaista aikataulua tässä hahmotella kun pitäisi töihinkin ehtiä... Niin voiko sieltä sitten suoraan töihin lähteä?
 
No voi hel....tti, otan osaa pupuvaimo :hug:

Lukasin tosi nopeasti ketjun läpi mutta Tiinalla ainakin alkaa olla myös kriittiset paikat, toivotaan parasta...

Riksulle vastaus. En usko että kuume vaikuttaa inssiin mitenkään. Tietyst miehelle voi olla rankkaa "selviytyä" kuumeessa. Meillä oli myös mies kipeä viime inssin aikoihin. Ei se niin vaan irtoa kuumeessa. Simpat pitäisi olla mielellään tunnin sisällä labrassa. Itse vein simpat 8 aikoihin labraan ja inssi tehtiin minulle 10 jälkeen, tais olla lähemmäs puoli 11. Äkkiä se aika siellä sitten meni odotellessa. Mä kysyin etukäteen gyneltä että voiko se kirjoittaa inssipäivän mulle saikkua koska muuten hankala lähtä töistä. Ja suostuihan se. Aion tästedes aina pyytää. Meillä töissä joutuu muuten tekemään ne tunnit takaisin mitkä on poissa. Ja en todellakaan aio töissä kertoa mikä projekti meillä on meneillään. Meillä töissä sinua ei valita mihinkään uuteen hommaan jos tiedetään että lasta yritetään. Ei sitä suoraan sanota mutta niin se menee. Raakaa meininkiä. Varsinkin kun mistä pirusta sitä tietää tuleeko sitä ikinä raskaaksi niin olisi aivan turhaa pilata omia ylenemismahdollisuuksia.
 
Täällä pahin suru muuttunut kiukuksi ja järkeilyn kautta olo rauhallisemmaksi :ashamed: Äsken tuossa jo totesin, että JAHAS; tällainen päivä tänään :headwall: Kyllä tämä taas tästä, nyt käytän kiukun hyväkseni ja siivoan vaatekaapit kiukulla B)
 
Riksulle vielä että töihin voi lähtä inssistä suoraan.Mulla oli tosi vahva menkkamainen olo inssissä ja sen jälkeen lievästi mensu olo mutta olisin kyennyt töihin. Mulla alkoikin siitä sitten kesäloma 4.5vk. Eipä ole säät suosinu mutta ihana olla lomalla silti. Ja jos vielä raskautuisi kesälomallaan niin mitä muuta sitä enää voisi toivoa.

Mä siis testailen ensi viikolla. Kaverin saunapippalot ensi viikon lopulla, joten jos nega tulee niin otan kyllä v...tus kumarat sitten. :kieh:
 
pp11 jännitys tiivistyy käytiin jo ostelemassa raskaustestejä on acon, clear blue ja rfsu testejä eiköhän noilla saa varmuutta asiaan ajattelin ettei tarvi juosta hakemaan lisää testejä jos haluaa ens viikolla vielä testailla :LOL:
 
Ottaahan se aina koville, kun inssissä ei onnistu. :hug: niille kellä ei nyt onnistunut.

Siis tästä nyt ei pidä kenenkään loukkaantua, mut siis mulla ei oo mitään testejä valmiina. Musta on typerää hamstrata kaikenmaaliman testejä kaappiin ja heti pp14 testata. Ehkä se johtuu vaan mun negatiivisesta asenteesta, että en usko näihin inssionnistumisiis. Mut jokainen tyylillään.

Mulla nyt siis reilu viikko inssistä. Eipä oo mitään oloja suuntaan tai toiseen.

Onnea jännittäville!! B)
 
voin lienee ilmottautua mukaan. neljäs inssi tehtiin torstaina. eli nyt pp2 menossa.

Ruttuselle tsempitykset vielä viikon piinailuun. Toivotaan että tärppää.

Omaa napaa: eilen oli ihan kamalat kouristukset, onneksi tänään suht normaali olo.
 
pp12 turvotus laski ja tein testin aamulla ja se oli nega mutta ei se mitään ei se silloin kun esikoista aloin odottamaan niin ei näyttänyt heti pp14 plussaa mutta nyt sitten odottelen ens viikkoon ja katson sitten uudestaan viimeksi insissä mikä onnistui näkyi jo 12pp heikko plussa mutta se tuli kesken rv5+ mutta niitä oli kuulemma kaksi varmaan siksi näkyi aikaisemmin
 

Yhteistyössä