Toukokuun inssipino

pp13 ei taida enää miinus plussaksi muuttua eilen illalla tiputteli jo pikkuisen punertavaa ja tänään on mahaa jomotellut eli nyt vaan odottelen tätin tuloa mutta todennäköisesti jos saan lähetteen niin piinailen uudestan jo kuun lopussa, plussa tuulia kaikille muille jään seurailemaan miten muille käy
 
Sienna74
Perjantaina tuli käytyä taas Oulun väestöliitolla. Kp10 ultrattiin hyvänkokoiset 12 ja 13 mm sekä pienemmät 10 mm kaksi kappaletta. Aika jännä kuinka erilailla lääkkeet vaikuttavat eri kiertoihin. Ekassa inssissä oli yksi rakkula spurtannut, 17 mm, sama kp ja nyt oli kasvamassa neljä. Yksi päivä jätettiin pistely väliin, että ne kaksi pienempää lakkais kasvamasta. Nyt viikonloppuna laitettu taas pari piikkiä niille isommille. Huomenna pregnyl ja keskiviikkona inssiin.
 
pp 8 menossa. Ja piina senkun pahenee. En millään jaksaisi odottaa tämän kierron ratkaisua. Mitään tuntemuksia ei ole, joten en uskalla toivoa. Unohdin tänä aamuna laittaa lugen ja eilen otin vahingossa kolme. :\| Ei sovi mun hajamielisyydelle tällainen jatkuva eri lääkitysten muistaminen. :headwall: Toivottavasti siitä ei ole mitään haittaa.

Miten kauan teille on määrätty otettavaksi lugeja inssin jälkeen? Onko se sama 10 pvää kuin Teroissa vai pitääkö ensin testailla nega ennenkuin voi luget lopettaa? En haluaisi, että tämä kierto venyy kauhean pitkäksikään, että pääsisi uuteen hoitokiertoon jos nyt ei tärpännyt. Ja menkat tuskin alkaa kesken luge-kuurin?

 
eilen tiputteli nyt aamusta näkee jo että alkaa vuotamaan vuoto tummunut jo vähän eli odottelen tätin tuloa muutaman tunnin sisällä jos vanhat merkit pitää paikkaansa, kunhan kello lyö kahdeksan alan soitella hoitoon ja sairaalaamme että saadaan tietää että saadaanko lähete että päästäis yrittämään uudestaan heti näistä vai pitääkö jäädä säästelemään rahaa uutta yritystä varten täälläkun lähetteen saanti on vähän arpapeliä meillä olis nyt kolmas inssi tulossa (ekasta keskenmeno ja tokasta ei lähtenyt)
 
Piipi: mulle määrättiin 1/luge joka ilta 14 pvä kaksi päivää inssin jälkeen. Menkat tulee lugejen läpi jos on tullakseen. Itsellä alkanut aina kaksi päivää vimpan lugen jälkeen, mutta oon lukenu että joillain pidentänyt enemmän kiertoa.

Tiina: tsemppiä, älä vielä masennu!! Me kaikki täällä pidetään sulle peukkuja!! :hug:

Mä haen tänään tutut menopur-pistokset ja illalla pitäis taas alkaa pistelemään :ashamed: Uskoisin, että ultra ja verikoe on sitten jo perjantain kp 7. Tänään siis kp 3.

Onkos täällä muita loppukuusta inssiin meneviä? :wave:
 
satunnainen kulkija
Maanantai huomenet kaikille!

Täällä olis yks joka on menossa loppukuusta inssiin =) Tänään ultra, sitten saa tietää koska inssi, luulisin että perjantaina! Toinen inssi siis edessä ja usko pyöreä 0! No, eiköhän ne toiveet siitä taas nouse kun simpat saadaan uimaan oikeeseen altaaseen :whistle: :p

Plussatuulia runsain mitoin ja tsemppiä meille kaikille :hug:
 
SEE
Moikka. Mullakin toinen inssi tän kuun loppupuolella. Mulla on eka ultra varattu vatsa kp11 eli ensi maanantaille koska kaikki ajat oli jo varattu tältä viikolta. Viimeksi inssi tehtiin kp14. Lääkkeenä clomit + menopur. Eli varmaankin ensi viikon loppupuolella tapahtuu. Taidetaan PUPUVAIMON kanssa taas mennä sitten yhteisiä piinailuja , viimeksi sattui ihan samat pp:t.

SEE kp 4
 
satunnainen kulkija
Mulla tänään kp 11, eli samoilla päivillä ultrataan, kierto vaan viikon eri ajassa =)

Meillä clomit kp 3-5 ja pregnyl 24 h ennen inssiä, niillä mentiin eka inssi ja tämä toinen samoilla! Ainakin ekaan inssiin oli kasvanut hyvät rakkulat, tänään sitten nähdään minkälaiset rakkulat sieltä tällä kertaa löytyy =)
 
SEE
Satunnaiselle kulkijalle tsemppiä ultraan. Toivotaan hyvää kasvua.

Tiina: Onnea hyvistä uutisista , toivottavasti tuo tiputtelu ei ole menkkoja vaan jotain ihan muuta. Meinaatko testailla vai odotteletko vielä?
 
satunnainen kulkija
SEE:lle: kiitos tsempistä, hyvää kasvua toivotaan!

Tiinalle: täältä myös onnittelut hyvistä uutisista ja niin kauan on toivoa kun hanat ei aukea, eiks se niin menny =)

Sitten ihan kaikille yhteisesti: Kuinka kauan kullakin on yritystä takana? montako inssiä?

Meillä yritystä noin 1,5 vuotta, toinen inssi siis edessä tällä viikolla!
 
SEE
SATUNNAINEN KULKIJA: Meillä yritystä takana myös tuo 1,5v ja toka inssi. Syynä pco. Yksityisellä ollaan oltu hoidossa tuo 1,5v. Mulla huomattiin pco koska e-pillereiden lopetettuani ei menkkoja tullut ollenkaan ja siksi hakeiduin hoitoon. Luomukiertoa mulla ei ole ollenkaan mutta terolutien kanssa suhteellisen säännölliset. Clomikiertoja takana 6kk ja siinä välissä pidetty taukoja ja nyt siis inssit meneillään. Viime inssissä kaikki näytti hyvältä. Johto folikkeli oli 22mm ja limis 12mm inssipäivänä sekä miehen simpat priimaa, mutta ei tulosta. S-hcg oli pp14 9.2. joten ehkä jotain kiinnitymisyritystä oli ollut mutta ei muuta. Nyt uuteen nousuun.
Mikäs teidän oma hoitohistoria on?.
 
satunnainen kulkija
Meidän historia on seuraavanlainen: Jätin pillerit tosiaan pois noin 1,5 v sitten. Hoitoon yksityiselle hakeuduttiin maaliskuun alussa 07. Selittämättömiä ollaan. Simpat on priimat, lääkäri epäili että saattaa olla että mä en ovuloi kunnolla! Ekasta clomikierrosta oli kaksi rakkulaa kasvanut, toinen ei niin hyvä ja toinen varsin mallikas. Limis myös hyvä. Mittoja en nyt muista, mutta kaikki näytti hyvältä. Simppoja oli vähän vähänlaisesti, me kun ei taas oikein ajateltu miehen kanssa asiaa loppuun asti ja edellispäivänä peitot heilahteli kotosalla B)

No, kuitenkin, määrä oli vähänlainen (24milj.) mutta liikkuvuus oli hyvä. Inssi siis tehtiin, tuloksetta! Verikokeessa en käynyt, joten en tiedä oliko edes yritystä kiinnittyä! Toista inssiä kohti mennään huomattavasti vähemmin toivein kun ensimmäiseen. Yhdessä ollaan puhuttu että vielä kaksi inssiä, eli yhteensä kolme ja sitten siirrytään eteenpäin. Katotaan nyt kuitenkin mitä lääkäri sanoo!
 
Riksu82
Täällä taas huonoja uutisia... Miksi aina huonoja?

Tänään kävin kp 14 ultrassa. Munasolut eivät olleet kasvaneet toivotusti. Vasemmalla puolella 3x 15-16mm. Silti lääkäri päätti, et inssi tehdään keskiviikkona.. Onkohan meillä mitään toivoa? Tänään pregnyl ja inssin jälkeen alkaa luget... Luovuttaja fiilis päällä. Eipä tuo lääkärikään tuntunut uskovan onnistumiseen niin kuinka sitten itsekään jaksaa.
Lääkäri jotain mutisi, että kun on matala lh-taso niin kuin minulla niin suurin osa munarakkuloista on munasoluttomia, kun ivf tehdään niin siinä sen näkee... No miksi sitten näitä inssejä minulle tehdään? jaa-a ei voi tietää...

Voiko munarakkulat vielä kasvaa pregnylin jälkeen?
Ja onkohan kukaan plussannut 15-16mm rakkuloilla?

Joku kyseli et monesko inssi niin tosiaan meillä eka ja yritystä reilu vuosi.
 
Moikka. Mahtuuko mukaan?Meillä lapsettomuutta takana pari vuotta. Koin km pääsiäisviikolla 11+6. Raskauduin tokasta inssistä. Me ollaan kans niitä selittämättömiä, tosin mulla hormonitasot heittelee hieman ja toisaalta simpat on vähän niin sun näin. Mutta omilla nappasi kuitenkin. Käytössä oli clomit, menopurit ja pregnyl. Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kohtuni tulehtui, koska sinne jäi vielä istukkaa. Lopuksi sain tulehdukseen määrätyistä antibiooteista mahtavan allergisen reaktion. Koko loppukevät on ollut painajaista. Nyt on kuitenkin tarkoitus suunnata katse tulevaan ja yrittää jaksaa uudestaan.

Ensimmäistä kertaa elämässäni olen todella iloinen tädin tulosta!! Jälkitarkastuksessa todettiin, että nyt kaikki ok ja pe yritämme katsella tilannetta taas ultralla. Aloitin eilen taas clomit ja lisäksi tulee menopurit. Henkisesti km vaikeuttaa prosessia entisestään. Toisaalta, jos nyt ei yritä, voi seuraava mahis mennä vasta syksyyn. Sekään ei tunnu hyvältä. Tämä epävarmuus on kyllä hirveää. Toisaalta pelottaa ettei onnistu enää insseillä. Toisaalta pelottaa, jos onnistuisikin, niin koskahan siitä raskaudesta uskaltaisi nauttia? Viikoilla 22? tai 30? Ja tässä prosessissa kun mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma! Onko muita kohtalotovereita?

vauvaliimaa kaikille!
 
tässä mietiskelen että pitäiskö huomenna testata jos ei ala vuotamaan saa nähdä nyt sitten,
joku kyseli historiaa niin meillä näin kokonaisuudessaan 5½ vuotta(vuodesta2002) lapsettomuutta vuodesta 2004 syy tiedossa miehen puuttuvat simpat vuonna 2005 syntyi poika kolmannen inssin jälkeen ja nyt tammikuun inssistä keskenmeno rv5+ ja nyt toisen inssin tuloksesta ei vielä varmaa tietoa
 
Sienna74
Minä jätin pillerit pois heti vuoden 2003 alussa eli 4 vuotta on tullut täyteen. Tosin alussa ei edes panostettu tähän, mutta mahdollisuus siis raskautua on ollut nuo vuodet. Viimeinen vuosi on ollut jo kunnon yritystä ja viime syksynä menimme lopulta väestöliittoon juttusille. Nyt keskiviikkona tulossa toinen inssi. Selittämättömiä mekin kai olemme, lähtökohdat raskautumiseen pitäisi olla hyvät, mutta eipä vaan mitään tapahdu... :/ Eilen allekirjoitin paperit vetämään OYS:aan IVF-hoitoa varten. Aluksi ajattelimme, että sinne asti ei lähdetä, vaan niin se vaan mieli muuttuu...
 
Sienna74
Nyt alkaa taas jo vähän jänskättään. Huomenna ois se inssi, joten aikainen herätys ja Oulua kohti ajelemaan... Käytkö Tiina sinäkin Oulun VL:lla vai muistanko väärin? Eilen illalla pistettiin pregnyl, meillä minä hoidan sekoittelun ja mies pistää. Jotenkin mukavampaa, kun ei itse tarvi sitä piikkiä painaa ihosta läpi. Lääkäri lupasi taas kirjoittaa sairaslomalapun, joten ei tarvi töissäkään selitellä... :whistle:
 
satunnainen kulkija
Ensinnäkin Siennalle onnea inssiin =)
Tiinan testiä odotellaan täällä siihen kahta viivaa kovasti toivoen!!

Omaan napaan: eilen kp11 ultra jossa 4 oiken komiaa follikkelia =) Perjantaina sitten toiseen inssiin!! Olin niin päättänyt että nyt pysyy jalat maassa tällä kertaa kun tuo eka kerta oli niin iso pettymys, mutta mitä vielä!!! Kun lääkärikin sanoi että kyllä sen nyt pitäisi, me kun ollaan selittämättömiä !! No sen tiedätte että taas on toiveet taivaissa :whistle:

Toivotaan nyt kaikille pian plussatuulia

:hug:
 
sienna oletko tykännyt lääkäristä? itse tykkään että tosi mukava,
nyt vaan itse ihmettelen tätä tiputtelua kun yleensa tiputellut maksimissa sen kaksi päivää ja alkanut vuotamaan nyt tiputellut jo 3 päivää ja ei vieläkään tietoa kunnon vuodosta
 

Yhteistyössä