Hakutulokset

  1. K

    pillereitä 2liuskaa kierrossa

    Moi! Te jotka olette käyttäneet pillereitä 2 liuskaa peräkkäin ennen kun yrititte tulla raskaaksi osaisitte vastata kysymykseeni. Minulla on 5 luiskaa jäljellä ennen kun jätetään ehkäisy pois. Nyt on tulossa ystävän häät ja kesälomallakaan ei olis kiva menkkoja saada. Tietty ne loppus myös...
  2. K

    lisävitamiinit

    Moi, mitä ohjeita olette saaneet neuvolassa lisävitamiinien syönnistä, eli mitä ja kuinka monta tbl syötte raskausaikana nyt näin kun kesäkin tulee?? Muistelen että olisi hyvä ottaa multitabs raskaanaoleville, mutta riittääkö 1 tbl , koska kesällä ainakin d-vitamiinä saa enemmän. Minulla raskaus...
  3. K

    pillerit 2 liuskaa kerralla

    Moi! Te jotka olette käyttäneet pillereitä 2 liuskaa peräkkäin ennen kun yrititte tulla raskaaksi osaisitte vastata kysymykseeni. Minulla on 5 luiskaa jäljellä ennen kun jätetään ehkäisy pois. Nyt on tulossa ystävän häät ja kesälomallakaan ei olis kiva menkkoja saada. Tietty ne loppus myös...
  4. K

    FEMAR lääke.onko kellekkään tuttu?

    onko kukaan onnistunut jäämään raskaaksi Femar nimisellä lääkkeellä?
  5. K

    Oletteko jo saaneet Pampers-passilla kerätyt lelut?

    Miten se nyt meni, että tuleeko joku ilmoitus, kun lelu on valitsemassa kaupassa vai pitääkö vaan mennä nimellä kyselemään lelua neuvonnasta? :attn:
  6. K

    menkkaoireet

    Onko teillä ollut menkkamaisia oireita, kun aloitte odottamaan silloin kun kuukautiset oli myöhässä. Mulla vasta menkat 3 pv myöhässä ja on kyllä vähän jomotusta selässä niinkuin menkkojen alkaessa. Toivoisin kovasti että olisin vihdoin raskaana. Mites muilla oliko sellainen olo että menkat...
  7. K

    Pitääks muka Ingman Golden kampanjassa ostaa EM:sta tai...?

    Siis miks tossa kampanjatiedoissa lukee, et osta Ingman Golden-jäätelöt joko Euromarketista tai Valintatalosta?? Miks ei voi ostaa Cittarista, kun sielläkin myydään? Mistä ne muka tietää et mistä on ostettu? :attn:
  8. K

    maistraatissa vihkimiseen pukeutumis vinkkejä

    Kesällä vihkiminen maistraatissa.Nyt mietin että minkälaiset vaatteet ostan itselleni? Juhlava tietenkin mutta onko esim. värillä väliä? Vinkkejä kiitos ja vaikka linkki johonkin sivulle.Edullista ja olen xl joten ihan kaikki vaatteet ei minulle sovi :ashamed:
  9. K

    Onko mielipiteitä kestovaipoista

    Siis kestovaippailua olen miettinyt vastasyntyneen kanssa. Kuinka onnistuu? Miten saitte puolison innostumaan asiasta?
  10. K

    Liberon uudet kuviovaipat

    Mietin, että onkohan nuo Liberon uudet kuvioidut vaipat tehty markkinoille vastavedoksi kestovaippojen kivoille kuorille.
  11. K

    mitä maksetaan hoitajalle palkkaa??

    Eli menisin syyskuun alusta töihin,mutta en halua kolmea lastani laittaa päiväkotiin.isällä on kiertävä kolmivuorotyö ja olisi välillä viikollakin kotona joten hoitajan tarvetta ei olisi joka päivä. mitä pitäisi maksaa palkaa hoitajalle jos hän tulisi silloin kun tarvitaan hoitamaan lapsia...
  12. K

    Kampaamoita Tampereella?

    Olen hiukan viime tipassa liikkeellä... Haluaisin saada vielä laitettua hiuksiini raitoja ja leikattua hiuksia hieman ennen synnytystä (ei sit näyttäisi niin kamalalta kuvissa). Olen vasta muuttanut Tampereelle ja en tiedä mitään parturi-kampaamoita täällä. Mistä kannattaisi siis lähteä...
  13. K

    Kotikutsuilla myytävät lastenvaatteet?

    Eli Joonatan ja joku toinen merkki. Tai onko muita? Miten pääsee myyjäksi, onko olemassa nettisivuja?
  14. K

    Olenko yh vai mikä?

    Olen huomannut lehtien palstoilla kirjoituksia, jos on yhteishuoltajuus ei voi olla yksinhuoltaja tai ei saisi puhua itsestään että on yh (yh:t ovat sellaisia jotka todella hoitavat lapset yksin).. hmm.. mietin siis että mikä minä olen. Olenko yhteishuoltaja (kuulostaa huvittavalta)? Osa-aika...
  15. K

    Lentäminen raskaana

    Miten pitkään odottaja voi matkustaa lentokoneessa? Jos kaikki on hyvin, niin voiko matkustella periaatteessa raskauden loppuun asti?
  16. K

    muutto

    Heips! Voisko joku ystävällinen selventää, että voinko muuttaa lapseni kanssa toiselle paikkakunnalle nyt kun ero tuli miehen kanssa? Olemme avoliitossa, meillä on lapsen yhteishuoltajuus tällä hetkellä. Sosiaalitoimistoon saimme ajan vasta kuukauden päähän eli silloin vasta sovimme jatkammeko...
  17. K

    Touko/kesäk. reissuun, minne???

    Siis kriteerinä ois lämmin kohde, kivat rannat, lyhyt lentomatka ja lyhyt bussimatka kentältä hotelliin??? Ei sellasta paikkaa taida ollakkaan...
  18. K

    Touko/kesäk. reissuun, minne???

    Siis kriteerinä ois lämmin kohde, kivat rannat, lyhyt lentomatka ja lyhyt bussimatka kentältä hotelliin??? Ei sellasta paikkaa taida ollakkaan...
  19. K

    Touko/kesäk. reissuun, minne???

    Siis kriteerinä ois lämmin kohde, kivat rannat, lyhyt lentomatka ja lyhyt bussimatka kentältä hotelliin??? Ei sellasta paikkaa taida ollakkaan...
  20. K

    thaihieronta

    Onko kallään naisella kokemusta thaihieronnasta mitä siellä yleensä tapahtuu ja voiko sinne nainen mennä vai onko miesten paikka?

Yhteistyössä