pillerit 2 liuskaa kerralla

Moi!

Te jotka olette käyttäneet pillereitä 2 liuskaa peräkkäin ennen kun yrititte tulla raskaaksi osaisitte vastata kysymykseeni.

Minulla on 5 luiskaa jäljellä ennen kun jätetään ehkäisy pois. Nyt on tulossa ystävän häät ja kesälomallakaan ei olis kiva menkkoja saada. Tietty ne loppus myös nopeampaa kun söis peräjälkeen ;)

niin se kysymys...
Onko teillä hormoonit menneet sekaisin kun söitte kaksi peräkkäin?

Yksi normaali liuska jäisi vielä jos nyt söisin kaksi ja kaksi peräkkäin( välissä tietty se viikko). Aijemmin en näin ole syönyt. Esikon jälkeen pillerit ollut reilun puol vuotta. Onko merkitystä uuden raskauden alkuun saamiselle?

Kiitos
 
no tuota, itse söin pillereitä vuonna kivi ja kirves joskus kaksi liuskaa putkeen ja sitten sen jälkeen tuli normaalia vuotoa. mutta en sillon yrittänytkään tulla raskaaksi (vuosi ennen esikoista jätin ehkäsyrenkaan pois, sitten oltiin kumilla).

mutta luulisin ettei se kauheasti vaikuta vauvankaan saantiin.

valaiskaa viisaammat ihmeessä :saint:
 
Itse olen syönyt endon vuoksi aina kaksi tai kolme liuskaa peräkkäin, jotta kuukautisia olisi harvemmin, ja näin menkoista aiheutuvia oireita ei tarvitsisi kestää niin usein.

En tiedä, mutta luulen, että jos pillerit on laittaakseen hormonitoiminnot sekaisin, niin nehän varmasti laittaa, on niitä syönyt sitten lätkä kerrallaan tai useampia. Itsellä nyt menossa tyhjennusvuodon jälkeen kp 44/29, joten toiminnot on ainakin mulla päin prinkkalaa B) Mites teillä, jotka söitte pillereitä aina lätkä kerrallaan, niin pitikö ekoja luomumenkkoja kauankin odotella..?

Ja vielä pillereiden vaikutuksesta raskaaksi tulemiseen, niin aiheestahan on paljon tutkimuksia, joiden tulokset on aina ristiriitaisia keskenään. Päätös, kumpaan uskoo, jää lukijalle.
 
Tänä päivänä gynet suositteleekin että söis aina kaks laattaa putkeen ja sit viikon tauko ja taas kaks laattaa.. se on meille naisille näin helpompaa. :) mulle gyne sano ainakin, että tänä päivänä suositellaan et ei syötäis enään vaan yhtä ja tauko yhtä ja tauko..
Sano viel et toki voit syödä niin monta putkeen ku voi, mut ite en voi syyä enempää ku kaks, tulee vuoto läpi.
 

Yhteistyössä