Hakutulokset

  1. L

    Ulkonäköpaineita?

    Eikö kenelläkään oo vatsanahka kerrassaan venynyt niin pahasti, että koko mahanahasta on rakenne mennyt "pilalle"? Mulla meni heti ekasta raskaudesta, ja oon todellakin kärsiny siitä suuresti, vaikka en mikään turhamainen ookaan. Painoa ei ole kun jotai 53 ja pituutta 166. Esikon raskausaikana...
  2. L

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 23, mies 23, kaks lasta 2v ja 8kk. Yhessä oltu 5v :saint:
  3. L

    raskausarvet

    Mulla ainakin niin hirveen näkönen maha, ettei kukaan tajuu. Arvet on ihan vaalenneita, mutta ihosta on ikäänkuin mennyt rakenne kokonaan pilalle. Sellanen ruttunahka mahassa. Paino on kaikki lähteny. Kärsii siis varmaan koko loppuelämän siitä... :|
  4. L

    tuhma poika

    Kyllä meillä ainakin on täytynyt ottaa kunnon komento, että on saanut 2-vuotiasta jotenkin aisoihin. On purrut ja raapinut, mennyt kun elohopea jo vuoden vanhasta saakka. Kun poika oli 1v4kk, vauva synty taloon. Jos lasta alkaa 5-vnä ohjailla, mikä on oikein ja mikä vväärin, niin on kai aika...
  5. L

    7kk ruokailu

    Meillä ainaki aivan vaihtelevaa syömärytmiä, kun poika saanut vasta kuukauden verran kiinteitä ja on nyt 7,5kk. Päivässä uppoaa noin purkki hedelmäsosetta, puolikas liharuokaa ja noin 1,5dl puuroa. Tissimaito on edelleen pääruokaa... hyvin kuienkin kasvaa ja pulistuu!! Ja niin kovin on...
  6. L

    Tammikuun 2007 IVF/ICSI/PAS

    Hei, Tkk:lla aivan ihania ultra kuulumisia. Voi että näkyi kielikin =) . Voisin käydä huvikseen vaikka viikoittain ultrassa. On siellä niin mukava käydä kun näkee pikkuisen!!! Itse odotan innolla rakenne ultraa joka on vasta parin viikon kuluttua. Onko sinulla itsellä tunnetta siitä kumpi...
  7. L

    Mistään ei löydä enään kunnon rehellisiä maatiaiskissoja

    mun mielestä siellä on pelkkiä narttuja. En silti ole ihan varma. Täytyy kysellä. Mutta et tietäisi jos ne on narttuja niin kotia niille?
  8. L

    Mistään ei löydä enään kunnon rehellisiä maatiaiskissoja

    Mä oon porista. Ja olis maatiaikissan pentuja. Mun isä meinas lopettaa ne mut kielsin kun lupasin löytää kodin niille. Eli ihan ilmaikseksikin saat jos haluut. Mut on 15.6 vasta luovutusikäsii
  9. L

    Mistään ei löydä enään kunnon rehellisiä maatiaiskissoja

    Mistäpäin suomea oot? Mun vanhemmilla 7 maatiaiskissanpentuu ja tosi söpöjä. Ja 20 e hinta.
  10. L

    Tammikuun 2007 IVF/ICSI/PAS

    Hei, TKK: Meillä myös mies touhusi omiaan ja sulkeutui lapsettomuuden suhteen kuoreensa. Minä soitin kerran väestöliiton perhetarapeutille ja kysyin sieltä neuvoa mitä teen kun en voi keskustella avoimesti mieheni kans ongelmastamme. Siellä antoivat myös neuvon että miesten tapa käsitellä...
  11. L

    Tammikuun 2007 IVF/ICSI/PAS

    Hei, Siisami: Ikävää kuulla että nega tuli :hug: .Muistui itsellekin elävästi mieleen ajat jolloin lapsettomuus kriisi oli pahimmillaan, kun kerroit omista tuntemuksistasi. Ei sitä asiaa vaan saa työnnettyä piiloon vaikka kuinka yrittäisi, aina se kummittelee taustalla. Tosiaan siinä on...
  12. L

    Välinehuoltajan palkka?

    Onko alan ihmisiä paikalla, paljonko on välinehuoltajan palkka, entä kannattaisiko opiskella alalle??
  13. L

    Passin onnistumis prosentti?

    Hei, Me ollaan myös Oysissa käyty hoidoissa. Meille sanottiin myös hoitojen alkuvaiheessa(vuonna 1999) ettei siirretä kuin yksi alkio tuoresiirrossa. Passeissa meille on siirretty aina kaksi mikäli siirrettäviä on ollut. Meillä on yksi onnistunut pas, jossa siis siirrettiin kaksi, mutta vain...
  14. L

    Aso-asunnoista?

    \ Olitko se sinä, joka tuolla jossain muualla linkissä kertoi asuvansa Espoossa Aso-asunnossa ja vielä hyvällä alueella? Jos olet, niin missäpäin asutte? Mekin ollaan hakemassa Aso-asuntoa, kunhan saadaan numero.. =)
  15. L

    paljoko teillä vuokra?

    \ Missä päin Espoota asutte? Haetaan myös Aso-asuntoa.. B)
  16. L

    E-pillerit ja raskaaksi tuleminen

    Söin Cilest merkkisiä pilsuja ja heti kun jätin pillerit pois, tulin raskaaksi. Söin levyn loppuun ja tuli menkat, sitten en enää aloittanut uutta levyä eikä sitten enää tullut kuukatisiakaan, kun olin jo raskaana.. B)
  17. L

    Aso-asunnoista?

    Onko se niin, että kun muutat pois aso-asunnosta, saat takaisin AINAKIN sen summan, mitä itse maksoit siihen muuttaessasi? Eli et voi saada vähempää takaisin muutaessasi pois??
  18. L

    Auttakaa! Minulla alkoi kuukautiset

    Mulla tulee vuotoa just edellisellä viikolla, kun seuraavalla viikolla pitäis kuukautiset alkaa...oon kokeillu monia eri pillerimerkkejä, mut jokaisen kohdalla vuodot tulee aina samalla viikolla... :o
  19. L

    Siis ei voi olla totta!! (hääkutsusta)

    Minäkään en ymmärrä esikoistani odottavana että kuinka kukaan lapseton tietäisi lapsen kehitysvaiheista tai siitä, että miten käyttäytyy 10 kk vauva. Aika paljon pyydätte äidit, jos oletatte/katsotte että tulisi nuo jutut tietää..! Uskoisin että ap:n vauva oli kutsuttu vain siksi, että alle...
  20. L

    alkion selviytyminen pakastuksesta

    Hei, Meillä on takana yhteensä kolme Ivf hoitoa kunnallisella puolella. Ensimmäisillä hoitokerroilla meillekään ei suostuttu tuoresiirroissa siirtämään kahta alkiota, mutta pas hoidoissa on aina siirretty kaksi. Toisesta Ivf hoidosta jääneistä pakastealkioista on yksi onnistunut raskaus ja...

Yhteistyössä