Auttakaa! Minulla alkoi kuukautiset

Mulla tulee vuotoa just edellisellä viikolla, kun seuraavalla viikolla pitäis kuukautiset alkaa...oon kokeillu monia eri pillerimerkkejä, mut jokaisen kohdalla vuodot tulee aina samalla viikolla... :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 17:40 Liinu kirjoitti:
Mulla tulee vuotoa just edellisellä viikolla, kun seuraavalla viikolla pitäis kuukautiset alkaa...oon kokeillu monia eri pillerimerkkejä, mut jokaisen kohdalla vuodot tulee aina samalla viikolla... :eek:
Varmasti ole lääkärille asiasta sanonut jos useita merkkejä olet kokeillut? Sanoiko lääkäri mistä se johtuu kun pillerien pakkauksessa selvästi sanotaan että vuoto alkaa vasta kiekon loppumisen jälkeen?
 
mulla oli sama ongelma sen ehkäisyrenkaan kanssa. lääkäri vaan sanoi, että sisältää liian vähän hormonia mun elimistölle eli ei pidä kuukautiisa tarpeeks kauan pois ja ne alkaa liian aikaisin... tuskin siitä ehkäisytehon kannalta on mitään haittaa, mut onhan se ikävää kun ei oikein tiedä milloin vuoto alkaa..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 18:25 vieras kirjoitti:
mulla oli sama ongelma sen ehkäisyrenkaan kanssa. lääkäri vaan sanoi, että sisältää liian vähän hormonia mun elimistölle eli ei pidä kuukautiisa tarpeeks kauan pois ja ne alkaa liian aikaisin... tuskin siitä ehkäisytehon kannalta on mitään haittaa, mut onhan se ikävää kun ei oikein tiedä milloin vuoto alkaa..
Luulisi sen silloin vaikuttavan ehkäisytehoonkin?
 
Oletko vasta aloittanut pillerit? Jos on eka kierto tai ylipäänsä eka kerta kun näin käy en vielä pitäisi vaarallisena. Se vaan voi olla että sun oma hormonitoiminta yrittää sieltä puskea läpi. Jos jatkuu pidempään samanlaisena vaihtaisin merkkiä.
 

Yhteistyössä