Mistään ei löydä enään kunnon rehellisiä maatiaiskissoja

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 12:08 NaRikka kirjoitti:
\Suupohjasta. Jos oot läheltä voin pistää linkkiä paikkoihin mistä kysyä :)
Pauttiarallaa 150km olis sinnepäin, jos siis Kauhajoen suupohjaa tarkoitat? Autottomana vähän vaikeuksia sinne päin taivaltaa, mä kun olen Porin paikkeilta pikkukunnasta.

[/quote]

Karijoelta, eli Kauhajoen rajalta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 12:06 Uua kirjoitti:
Ootko Mäkelän Tanjalta kyselly?
En ole, kun nettisivuilla luki, jotta siellä olisi vain aikuisia tällä hetkellä. Mutta voishan sitä vaikka soitellakkin, jos siellä on sellasia pentuja, jotka eivät ole ihan vielä luovutusiässä, josko voisi vaikka varata.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 12:26 vieras kirjoitti:
Eikö aikuiset, valmiiksi koulutetut kissat sitten kiinnosta? sääli että moni kissavanhus joutuu viettämään aikansa kenneleissä :(
Jos sopiva löytyisi, mutta tuskin löytyy. Kun pentu on helpompi opettaa talon tavoille, ja kun mulla jo yksi kissa ennestään , niin tottuisivat paremmin toisiinsa, jos toinen olisi pentu, eikä siis uhmaisi vanhemman kissan johtajuuspaikkaa. Tavallaan kasvaisivat siihen nokkimisjärjestykseen, niin ongelmia ei välttämättä tulisi. Ja haluaisin myös opettaa kissan valjaisiin. Pennun rokotushistoriaan pystyy vielä vaikuttamaan, sillä aikuista rokottamatonta kissaa en ota oman kissani terveyttä uhkaamaan. Siksi poissuljen myös aikuisen kulkukissan, koska ikinä ei tiedä mitä virusta se kantaa. Pentua siis pääasiallisesti haeskelen, mutta jos meille istuva aikuinen löytyy, niin mikäs siinä.
 
Tämmöiset ainakin löytyy porista:


Maatiaiskissan pentuja (2u&4n)
Viikolla 20 syntyneet kissan penut 6 kpl:ta, väritykseltään harmaita/valkoharmaita. Luovutus viikon 32 tietämillä. Pennut ovat Porissa.
Mika 0504029382 tai 0445256225 email (ilmoitus jätetty 22/5/2007)

Maatiais tyttö
1,5 vuotias leikattu ja madotettu tyttönen kaipaa kotia allergian vuoksi... Muru on hyvin leikkisä ja utelias. Mukana tulee raapimispuu, kissanvessa sekä kantokoppa. Hintaa tytöstä pyydän 60 euroa. Muru asuu Porissa.
Jenniina 0456394845 email (ilmoitus jätetty 23/5/2007)


Kannattaa katella vähän pidempään, kyllä niitä pentuja taas tulee!!:)<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:55 Captain kirjoitti:
Tämmöiset ainakin löytyy porista:


Maatiaiskissan pentuja (2u&4n)
Viikolla 20 syntyneet kissan penut 6 kpl:ta, väritykseltään harmaita/valkoharmaita. Luovutus viikon 32 tietämillä. Pennut ovat Porissa.
Mika 0504029382 tai 0445256225 email (ilmoitus jätetty 22/5/2007)

Maatiais tyttö
1,5 vuotias leikattu ja madotettu tyttönen kaipaa kotia allergian vuoksi... Muru on hyvin leikkisä ja utelias. Mukana tulee raapimispuu, kissanvessa sekä kantokoppa. Hintaa tytöstä pyydän 60 euroa. Muru asuu Porissa.
Jenniina 0456394845 email (ilmoitus jätetty 23/5/2007)


Kannattaa katella vähän pidempään, kyllä niitä pentuja taas tulee!!:)
Olen tuohon ylempään mailia jo lähetellytkin, mutta eipä olla vastattu. Alempi ei oikeen ole sellainen, mitä etsin. Ehkä olen vaan liian vaativa, kun en halua ottaa ensimmäistä otusta, mikään eteen tulee.
 
Meillä on ollut eläinsuojeluvalvojalta saatu kissa, aivan ihana luonne, semmoinen nallukka, mutta esikoisen synnyttyä sen piti muuttaa vanhemmilleni, kun vauvan tulo stressasi liikaa. Toinen kissamme löytyi eksän sukulaisten navetan ylisiltä yhdeksän vuotta sitten ja siinä on mukava otus. Maataloissa on kuulemma kissoista jopa ylitarjontaa, ainakin tässä kyseisessä on pentuja jouduttu lopettamaankin joskus. Kannattaisi pistää vaikka jonkun kyläkaupan seinälle ilmoitus.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:33 qwerty kirjoitti:
eilen oli tarjolla. eiku nehän listi ne.
venäjältä sais joka syksy sellasia vuoden verran eläviä kissoja. että jos kyllästyt.
Mä en tiiä tästä listimisketjusta mitään. Harmin paikka, jos joku on elinvoimaisia pentuja listinyt, mä olisin voinut ottaa ne kaikki ja etsiä niille uudet kodit.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:46 Liinu kirjoitti:
Mä oon porista. Ja olis maatiaikissan pentuja. Mun isä meinas lopettaa ne mut kielsin kun lupasin löytää kodin niille. Eli ihan ilmaikseksikin saat jos haluut. Mut on 15.6 vasta luovutusikäsii
Millasia pentuja olisi? Olen kyllä kiinnostunut tosiaan! Onkohan urospentua?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:53 NaRikka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:51 Pantteri kirjoitti:
Kankaanpäästä olen ja tiedän erään paikan lähikunnasta,mistä löytyy usein maatiaiskissan pentuja.Meillekkin sieltä useamman kerran otettu.
Onkohan tällä hetkellä?
En ole nyt hetkeen ollut heihin yhteydessä, joten en juuri tämän hetken tilannetta osaa ikävä kyllä sanoa
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:55 Liinu kirjoitti:
mun mielestä siellä on pelkkiä narttuja. En silti ole ihan varma. Täytyy kysellä. Mutta et tietäisi jos ne on narttuja niin kotia niille?
Narttukissa saa hetipaikalla kodin täältä :wave:
Meille oli jo varattu pieni kissatyttö, mutta koko pentue sairastui keuhkokuumeeseen ja kuoli :'(
Pori on vaan vähän kaukana :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:55 Liinu kirjoitti:
mun mielestä siellä on pelkkiä narttuja. En silti ole ihan varma. Täytyy kysellä. Mutta et tietäisi jos ne on narttuja niin kotia niille?
Pystykkö jotain sähköpostiosotetta vaikka laittamaan, jos siellä vaikka oliskin poika, niin pojan voisin ottaa. Tiedätkö yhtään, minkä värisiä pentuja on? Vaikka ei sillä mitään väliä silti ole.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:03 melina kirjoitti:
pikku-ukko@luukku.com siinä mun sähköposti. Harmaita ne mun mielestä oli. Ei sun kaverit ottaisi kissaa?
Voin kysellä! Mutta otan yhteyttä tässä lähipäivinä, jos siellä sattuisi edes yksi poikakisu olemaan.
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:55 Liinu kirjoitti:
mun mielestä siellä on pelkkiä narttuja. En silti ole ihan varma. Täytyy kysellä. Mutta et tietäisi jos ne on narttuja niin kotia niille?
Jos pennut on tappouhan alla, niin eiköhän mun likka ota. Se on ottamassa Hesystä kesällä heitteille jätettyä kissaa, mutta se melko varmasti ottaa minkä tahansa kissan, jonka se voi pelastaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:03 melina kirjoitti:
pikku-ukko@luukku.com siinä mun sähköposti. Harmaita ne mun mielestä oli. Ei sun kaverit ottaisi kissaa?
Ei ole muuten mitään kuulunut tästä, vaikka lauantaina postia lähettelin. Josko vaikka nyt viikolla sitten..
 

Yhteistyössä