Mistään ei löydä enään kunnon rehellisiä maatiaiskissoja

Mä yritin saada jonkun kissat itselleni, mutta myöhästyin.. Eli bongattiin narttukissa kantamassa ruokaa tallin vintille ja etsittiin pentuja yks viikonloppu. Pesä löytyi, mutta kissat olivat poissa, emo oli siirtänyt ne luultavasti. Olisin ruokkinut ne talliin ja pitänyt pari pentua tallikissoina hiirivahdissa.. Pitää odottaa seuraavat pennut lähistöltä..
 
Onneksi ihmiset ovat nykyaikoina viitseliäitä ja käyvät leikkauttamassa kissansa niin ettei niitä pentuja ihan joka talossa enää ole. Nartut pitäisi kyllä leikkauttaa jos ei tulevalle pentueelle ole koteja jo valmiina. Viimeistään eka pentueen jälkeen olisi se jo hyvä tehdä. Meille tulee tyttökissa heinäkuussa ja heti kun mahdollista leikkautan sen. Leikattu kolli meiltä jo löytyy.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:24 landelta löytyy kirjoitti:
Kyselepä maatiloilta, mun mies kiikutti meiile tuon ihanan karvapallon töistä tullessaan (on maatalouslomittaja). Mut kai niitä muutkin saa!
Itseasiassa asun ns. landella. Mutta eipä minun korviini ole kantautunut uutisia kissoista.. Täälläpäin on maataloissa pikemminkin koiria, kuin kissoja, kun on metsiä lähellä, niin koirien kanssa käydään sitten metsällä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 10:00 Smartass kirjoitti:
Juu, ei rehellisiä maatiaisia tahdo enää löytyä. meidänkin kolme maatiaista on niin umpikieroja tapauksia että huh huh... ;)
:LOL:

Vaikkakin rehellisellä tarkoitin sitä, että kissasta ei väkisin yritetä tehdä jotain puolinorjalaista metsäkissaa, puolipersialaista tai ties mitä vaan, jotta sillä voitaisiin rahastaa. Aika usein näkee, että maatiaisia myydään eurooppalaisina tai hännällisinä manxeina. Pitkäkarvaisia taas myydään norjalaisina metsäkissoina ja maine cooneina. On meilläkin puoliragdolleja maailmalle lähetetty, mutta 15 euron hintaan, kuten maatiaisetkin, koska yhtälailla tärkeintä niiden kodeissa on se rakkaus ja elämänturva, eikä se, että saataisiin mahdollisimman erikoinen kissa sohvatyynyksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 07:54 NaRikka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:03 melina kirjoitti:
pikku-ukko@luukku.com siinä mun sähköposti. Harmaita ne mun mielestä oli. Ei sun kaverit ottaisi kissaa?
Ei ole muuten mitään kuulunut tästä, vaikka lauantaina postia lähettelin. Josko vaikka nyt viikolla sitten..
Ei ole muuten vieläKÄÄN kuulunut mitään näistä.. Ettei vaan olisi se pennuista kertojan isä kuitenkin lopettanut niitä. :( Täytyy vissiin jatkaa etsimistä.
 

Yhteistyössä