Hakutulokset

  1. P

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Heipä hei! Alku viikosta takana ensimmäinen ultra. Kaikki oli loistavasti, pikkuinen sätki ilosesti siellä ja sydän pamppaili :heart: . Sikiö oli suurempi kuin neuvolan viikot näyttivät kuukautisista, joten L.a olisi nyt 2.3.2011 Jos päivityksen saisin tietoihini=) Piparminttu ja...
  2. P

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Täällä ilmoittautuu myös ahkera vessassa pissailija :wave: Suuret halaukset vauvansa menettäneille..... (.) Olo nyt todella surkea, flunssa painaa päälle ja päätä särkee joka ikinen päivä. Onneksi ei okseta!! Hermot on tiukalla tän olon takia, kun lapset riehuu ja luonnollisesti myös...
  3. P

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Voi, ompas täällä niin hyviä kuin huonojakin uutisia. Onnea kaikille jotka pysyneet vielä matkassa ja suuren suuri halaus pienokaisensa menettäneelle :hug: Itse ilmoittauduin pinoonne tuolla ihan alkumetreillä ja sen jälkeen kirjoittelu onkin ollut kovin heikkoa tämän kuuman ja ahdistavan...
  4. P

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Hienoa!! Onnea CrystalBlue plussasta, kiva että saan hieman samoilla viikoilla olevia juttukavereita tänne....kun suurin osa huitelee aika loppumetreillä täällä =) Kääkkänälle iso rutistus ja onnittelut pienestä prinssistä!! :flower: (.) Pahoinvointi ja oksentelu ovat sitten rantautuneet...
  5. P

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Hei vaan kaikille!! Kesälaitumillapa hyvinkin....pakko tätä kuumuutta on jonnekkin paeta. Tää alkaa olemaan jo NIIN sietämätöntä, että vitsit loppuu jo. Miten helkkarissa mekin ollaan tänne pohjolaan saatu tällänen välimeren ilmasto? :o Onneksi itselläni on vielä hyvin alkumetreillä tämä...
  6. P

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Feenikslintunen: Aikaisemmat raskaudet ovat menneet suht siedettävästi näin jälkikäteen ajatellen. Ensimmäisestä oksensin koko raskauden ajan, muuten voin tosi hyvin. Ja on mulla kiusana tuo pahoinvointi ja oksentaminen ollut jokaisessa odotuksessa, mut on helpottanut kyllä kun ensimmäisestä...
  7. P

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Juu ja ikääkin saa päivitää tälle vuodelle jo 35v :D
  8. P

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Nettilaskurin mukaan viimeisistä kuukautisista olis la 10.3 :p
  9. P

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Heippa kaikille!! En tiedä muistaako kukaan mua aikasemmin tältä blogilta, olisko ollu helmikuulta kun varovaisesti nostelin vauvakuumetta itselleni :whistle: Nooh, kuume on saanut potkua alleen ja vasta ihan alkumetreillä täällä ollaan, mutta vauvaa odotellaan :heart: . Tosiaan aikasemmin...
  10. P

    +++++VIIDENNESTÄ HAAVEILEVIA+++++

    Heipä hei kaikki!! En nyt tiedä olenko aivan väärässä blogissa, kun haaveilu on meillä jo kääntynyt odotukseksi. Tein viime perjantaina testin ja haaleaa haamua jo näytti :) Viides lapsonen olisi kyseessä. Vanhemmat lapset meillä on 12v. 9v. 6v. ja 2v. Itse olen 35v. Oikein paljon...
  11. P

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Täällä myöskin erittäin varovasti ilmoittautuu plussannut :wave: . Viime perjantaina tein testin, kun menkat jäi pois... ja haalea haamuhan siellä vilkutti. Kuukautisista laskettuna laskettuaika olisi "nettilaskurin" mukaan 10.3.2011. Katsotaan pitääkö päivä paikkansa kun ensimmäiseen ultraan...
  12. P

    Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

    HIH, mä vähän uumoilinki että mukavassa porukassa taidetaan liikkua! :whistle: Ja minunkin puolesta kovasti onnea vauvamasujen johdosta kaikille vauvamasulaisille...ehkä uskaltaisin sanoa, että ehkä minäkin vielä joku päivä B)
  13. P

    Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

    Kiitos HotMilk.... tulen mielelläni =) Ja todellakin uskon, että täällä se kuume sitten viimein tarttuu, saampahan syyttä sitten tätä ketjua jos vauvamasua alkaa näkyä :laugh: Minkälainen "tilanne" teillä on meneillä, kuinka monetta sitä kuumeillaan? ;) Piparminttu
  14. P

    Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

    Täällä ilmoittautuu "varovaisesti kuumeileva" äiti :wave: . Lapsosia täällä meillä jo 4, syntyneet 98, 01, 04 sekä 08. Mies meillä suurempi kuumeilija kuin minä, mutta alkaa kuume jo pikkuhiljaa tarttua tähänkin äitiin ;) Itse olen ollut sitä mieltä, että lapset olis nyt tässä, kun ikää...
  15. P

    Viidennestä haaveilevia?

    Onnea minultakin Petite:lle plussasta :flower:
  16. P

    Viidennestä haaveilevia?

    Heipä hei kaikille!! Täällä ilmoittautuu myös viidennestä villahoususta haaveileva :wave: Jotenkin nuorempana minullakin oli "kiintiö" joka käsitti 3 lasta.....Nooh, kohtalo puuttui peliin ja meille syntyi "yllärivauva" neljäntenä viime vuonna :heart: Nyt kuitenkin mieli on alkanut tehdä...
  17. P

    ONKO VIELÄ HALUKKAITA NAISIA OLEMASSA?

    Meillä on parvi lapsia ympärillä (4kpl) , nuorin on kohta 9kk ja se ei ole viennyt haluja minulta eikä mieheltäni...päin vastoin!! Minkäs sille voi, että seksi on IHANAA ja sitä on kiva antaa ja saada.... hmmm... :p
  18. P

    Hei! Voiko vielä 37v kolmen tosi pienen lapsen äipskä tehdä neljännen?!

    Ilman muuta voit....!! Jos olette molemmat sitä mieltä, että olisi mukavaa saada katraaseen lisää vauhtia ja pieniä jalkoja, niin rohkeasti vain yrittämään....Minusta on hienoa, että on uudelleen tavallaan tullut "muotiin" hankkia suurperhe!! Itselläni 4 lasta ja olen 34v, ja välillä hiipii...
  19. P

    Minkä ikäisinä olette saaneet ensimmäisen lapsenne?

    Olin 23v kun esikoinen syntyi. Nyt olen 33v ja viimeisin lapsemme syntyi 4kk sitten, tähän väliin mahtuu 2 lasta lisää....eli yhteensä meillä nyt 4 lasta :heart:

Yhteistyössä