Hakutulokset

  1. M

    kannelmäestä odottavia yli 30vuotiaita

    Heippa Kirsi, Täällä yksi 36-vuotias äiti Kannelmäestä. Minulla on 10 kk poika ja olen tällä hetkellä hoitovapaalla. Voit kirjoitella minulle osoitteeseen mapetu70@hotmail.com
  2. M

    Lokakuun IVF- hoidot

    Mulla on aika mennyt hermoillessa. Nyt rv. 7+3 , huomen eka ultra ja jännittää ihan hirveesti, että onko siel enää mitään...
  3. M

    Lokakuun IVF- hoidot

    Voi ihanaa. Kyllä se nyt plussa on. Soittelin aamulla hoitopaikkaan ja tasan kolmen viikon päästä ultra, nyt kun vaan kaikki menis hyvin. Ei oikein tahdo uskoa vieläkään...
  4. M

    Haamuviiva

    Heips! Edelleen plussaa testailin, mut on vieläkin vähän epäilevä olotila. Kun ei ole edelleenkään mitään oireita, nehän hävis viime viikolla, rinnatkin kutistui ihan olemattomiin. Mun käskettiin tekee kotitesti, ei ollu verikokeesta mitään puhetta. Kuis Maria sulla, ootko tehnyt jo testin???
  5. M

    Haamuviiva

    Apua, karsee flunssa päällä ja täällä vaan kotona kököttää ja miettii asiaa onko vaiko ei. Ei voi tehä mitään, mikä veis ajatukset pois tästä. Nyt vaan tarttee odotella sinne keskiviikko aamuun, pitäkää peukkuja =) =)
  6. M

    Haamuviiva

    Heips! En sitten malttanut olla tekemättä testiä. Tuoresiirto tehtiin siis 18.10 eli 11 pvää sitten. HAAMU tuli, voiko hoidossa käytetyt hormonit aiheuttaa haamuviivan vai onko sittenkin vielä toivoa???
  7. M

    Lokakuun IVF- hoidot

    Kuinkahan on! Mulla pukkaa kylmää hikee ja lämmöt 34,9 rintojen aristuskin loppui, alkaa näyttää huonolta. Viimeksikin tuli samat oireet ja seuraavana päivänä alkoi vuoto. Vai kuuluuko hirvee hikoilu tai oikeestaan kylmähiki asiaan siis raskausoireisiin?? OOn kuullu, et lämmöt on paremminkii...
  8. M

    Kuinka jaksatte hoitoja

    Kuinka te muut olette jaksaneet lapsettomuushoitojen aikana. Olo oli mulla ennen sumuja ja hormonihoitoja OK, nyt menee mieliala vuoristorataa. Välillä on tosi hyvä olo, ei mitään ongelmia, sitten taas joku aamu kun herään on tosi paha olo, siis niin paha et tekis mieli vetää ranteet auki...
  9. M

    Lokakuun IVF- hoidot

    Meillä lääkäri itse ehdotti kahta, mihin olin tosi tyytyvainen. Paitsi että en jaksa uskoa vieläkään mahdollisuuksiin, ei ole tullut meilläkään kertaakaan plussaa, ei edes sitä hailakkaa. Viimeksikin siirrettiin ykkösluokan alkio ja ulos tuli. Kait meilläkin kiinnittymisessä se vika. Jokos...
  10. M

    Lokakuun IVF- hoidot

    Meillä ainakin tähän asti toinen IVF mennyt hienosti, vaikka kipeä olen vieläkin. Mutta tosiaan 24 muniksesta 20 hedelmöittyi ja eilisestä tulos ei ollut muuttunut eli 18 hyvää alkiota, vain 2 käyttökelvotonta. Tänään sitten siirrettiin 2 alkiota ja loput panatiin pakkaseen, Ihan mieletön tunne...
  11. M

    Lokakuun IVF- hoidot

    Juu. tänään oli keräys, saatiin 24 munista, aika hyvin, mut oon ihan hirveen kipee ja hyperiä pukkaa, oli nestettä vatsaontelos ja sain albumiinia iv:sti. Ja nyt juonu ainakin 3 litraa. Viimeks oli paljon helpompaa, illalla kärsi jo kävellä, mut ny ei puhettakaan, onneks mies passaa...
  12. M

    Lokakuun IVF- hoidot

    Mulla siis toinen IVF ja hoitoja takana 3,5 vuotta. Nyt alkaa jännittää, huomen punktio, pe kävin ultras ja siel kasvo 20 munasolua. Mut saa ny nähä, viimeksikin saatiin 18, mut vain 1 ainut kelvollinen joka hedelmöittyi ja siirrettiin, joka tuli sit ulos viikko siirrosta...
  13. M

    Lokakuun IVF- hoidot

    Meillä 2. IVF lokakuun puolessa välissä. Edelliset hoidot : IVF 4/06 (ei jäänyt pakastettavaa) Tulos - Inseminaatio 11/05 Tulos- Inseminaatio 10/05 Tulos - menogon + Inseminaatio 9/05 Tulos - Inseminaatio 5/05 Tulos - Ajoitettu yhdyntä+Pregnyl 2/05 Tulos - Laparoskopia 1/05 Ajoitettu...
  14. M

    -70 äidit

    Moikka! Täällä 4 kk vanhan poikavauvan äippä Helsingistä.
  15. M

    väsyttää

    Älkää hyvät naiset ottako syytä niskoillenne. Miehet vaan helpotta omaa oloaan syyttämällä kaikesta teitä. Se on niin helppoa miehille kun itsestään ei sitä vikaa muka löydy. Jos tollassia miehiä on niin uskokaa mua että joutavatkin mennä toisten risteiksi. Nyt vaan nenä kohti uusia haasteita...
  16. M

    Kauhukohtauksiako?

    Kuulostaa aivan samanlaisilta kohtauksilta, joita omalla pojallamme oli 1,5-5v iässä. Vasta nyt tänä syksynä (täytti kesällä 5v) on tilanne helpottunut. Poikamme jopa usein oksensi tämän kauhukohtauksen päätteeksi. Käytin häntä terkkarilla, lääkärillä ja psykologillakin, kun en uskonut, että...
  17. M

    Tapanila & lähiseutu

    Minulle voi myös kirjoitella. Olen kahden lapsen (poika -00 ja tyttö -02) äiti läheltä Tapanilaa. Itse olen 29v. Jos tahdot tutustua, niin laita postia osoitteella: mapella@luukku.com
  18. M

    kamalinta synnytyksessä

    Mun mielestä synnytyksessä ei ollut mitään kamalaa.. se oli tosi huippu ja mahtava kokemus. Turhaan sitä toisia pelottelee synnytyksellä, saa siellä apuakin kipulääkkeillä ja muilla jos tarvii. Kuitenki synnytyksissä palkinto oma lapsi on kaikista mahtavin. Onkohan naisilla kipukynnys laskenut?

Yhteistyössä