Haamuviiva

Heips! En sitten malttanut olla tekemättä testiä. Tuoresiirto tehtiin siis 18.10 eli 11 pvää sitten. HAAMU tuli, voiko hoidossa käytetyt hormonit aiheuttaa haamuviivan vai onko sittenkin vielä toivoa???
 
Valitettavasti vielä 11 pvä voi olla sellainen, että annetut lääkkeet vaikuttavat tulokseen - riippuen siitä, mitä olet käyttänyt. Suosittelisin kuitenkin odottamaan 2-3 vkoa siirrosta, että saat varmemman tuloksen.
 
Apua, karsee flunssa päällä ja täällä vaan kotona kököttää ja miettii asiaa onko vaiko ei. Ei voi tehä mitään, mikä veis ajatukset pois tästä. Nyt vaan tarttee odotella sinne keskiviikko aamuun, pitäkää peukkuja =) =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2006 klo 09:01 Mape kirjoitti:
Heips! En sitten malttanut olla tekemättä testiä. Tuoresiirto tehtiin siis 18.10 eli 11 pvää sitten. HAAMU tuli, voiko hoidossa käytetyt hormonit aiheuttaa haamuviivan vai onko sittenkin vielä toivoa???
Mulla on kyllä se käsitys että IVF-hoitojen lääkkeet eivät vaikuta raskaustestiin.
Itselläni oli pp 10 ja pp 12 selvä nega kotitestissä ja pp14 verikokeessa raskaushormooni huimat 700!
Hoitaja sanoi ettei se oikein ennen pp14 näy, eikä välttämättä kotitestillä vielä kun verikoe näyttää.

Eli uskoisin kyllä että testisi osoittautuu POSITIIVISEKSI!!!

Ainakin toivon niin. :wave:
 
Varovaisesti jo voisin onnitella sinua plussasta!! =) Ei enää voi näkyä lääkkeitten vaikutus. Viikon verran korkeintaan irrotuspiikin vaikutus näkyy. Joten toivoa todellakin on...

Minä ainakin uskon, että saat kaksi vahvaa viivaa keskiviikkona!
 
Hei! Onnea Mape, toivottavasti on pysyvä plussa. Minä en osaa kuvitella, että mikään lääke pysyy elimistössä yli 2 vkoa. Kyllä ne Pregnylit on jo aika päiviä sitten hävinneet.

Sinähän voisit käydä verikokeessa jo maanantaina kun minulle ainakin sanottiin, että voin yhtä hyvin käydä kokeessa jo 2 vkoa punktiosta ei 2 vkoa siirrosta. Mehän käytiin muistaakseni punktiossa kummatkin 2 vkoa sitten maanantaina.

Minä tässä pähkäilen, että uskallanko mennä huomenna verikokeeseen jo vai en. Tuntuu taas niin lopulliselta sitten se vastaus joten olisi melkein helpompaa venyttää piinaa kuin kuulla lopullinen tuomio.

Jotenkin ei millään uskalla uskoa siihen, että plussaa tulisi ja se nega on taas niin karkea pala sulattaa.. En uskalla edes kotitestejä tehdä.

 
Heips! Edelleen plussaa testailin, mut on vieläkin vähän epäilevä olotila. Kun ei ole edelleenkään mitään oireita, nehän hävis viime viikolla, rinnatkin kutistui ihan olemattomiin.
Mun käskettiin tekee kotitesti, ei ollu verikokeesta mitään puhetta. Kuis Maria sulla, ootko tehnyt jo testin???
 
Onnea Mape kyllä se varmasti plussa on :flower:
Verikokeella saisit selville hcg arvon josta voidaan päätellä eteneekö raskaus normaalisti. Klinikalla jossa käyn suositellaan aina vain verikoetta.
Minun täytyy myöntää,että olen niin nynny että en käyny vielä maanantaina verikokeessa vaan menen vasta torstaina. Enkä ole tehnyt muitakaan testejä. Olo on ihan hyvä hieman painontunnetta rinnoissa ja mahassa, mutta ei oikeastaan mitään muuta.Joten toivossa tässä eletään menossa siis pp12.
 

Yhteistyössä