Lokakuun IVF- hoidot

Hei,

Onnea plussanneille ja tsemppiä piinistelijöille!

Itse vasta tänään saan tietää punktio päivän olisiko se maanantai vai tiistai, riippuu mitä ultrassa näkyy.. jännittää jo kovasti.

Tiitu :\|
 
Kuinkahan on! Mulla pukkaa kylmää hikee ja lämmöt 34,9 rintojen aristuskin loppui, alkaa näyttää huonolta. Viimeksikin tuli samat oireet ja seuraavana päivänä alkoi vuoto. Vai kuuluuko hirvee hikoilu tai oikeestaan kylmähiki asiaan siis raskausoireisiin?? OOn kuullu, et lämmöt on paremminkii koholla. Kokemuksia?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2006 klo 08:52 Tiitu kirjoitti:
Itse vasta tänään saan tietää punktio päivän olisiko se maanantai vai tiistai, riippuu mitä ultrassa näkyy.. jännittää jo kovasti.

Tiitu :\|
Elä sie jänskäile :hug: Miulle ainakin sanottiin, että siinä on niin lääkepöllyssä, ettei tunne oikeestaan mitään :D Toivottelen siulle oikein munisrikasta punktiota :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2006 klo 12:17 Mape kirjoitti:
Kuinkahan on! Mulla pukkaa kylmää hikee ja lämmöt 34,9 rintojen aristuskin loppui, alkaa näyttää huonolta. Viimeksikin tuli samat oireet ja seuraavana päivänä alkoi vuoto. Vai kuuluuko hirvee hikoilu tai oikeestaan kylmähiki asiaan siis raskausoireisiin?? OOn kuullu, et lämmöt on paremminkii koholla. Kokemuksia?
Miulla ei omaa kokemusta kauheasti ole vaikka yksi km on takana. Miulla ei meinaan ollu mitään oireita ja vuotoakin luulin myöhästyneiksi kuukautisiksi.

Raskausoireisiin tosiaan kuuluu lämmönnousu ja paleleminen. Rinnat turpoavat ja ovat aristavat. Pahalta näyttää :'( Mutta ei heitetä toivoa, ennenkun asia on satavarma :hug: Hirveää odottaa epätietosena :( *voimahaleja* Tuuthan kertomaan miten kävi? :hug:
 
onemama
heippa kaikille!!

Nyt olen minäkin saanut kyytiläiset!
Meille siis tuli yht. 25 munista joista 17 hedelmöittyi. Olo oli ihan hyvä joten uskallettiin siirtää kaksi alkiota. Pakkaseen meni 7 alkiota eli loppujen lopuksi ihan hyvin kävi vaikka hyperiä pelkäsin.

Nyt vaan piinailemaan!! =)
 
KIITOS! Elikkä kolme viidestä munasolusta lähti jakautumaan. Kuitenkin kaksi jakaantui vain kaksi kolme soluisiksi eikä niitä voitu siirtää. YKSI sinnitteli kahdeksan soluiseksi ja se siirrettiin perjantaina kohtuun. Ja nyt vain odotellaan. Tämä oli meillä ensimmäinen kerta hoidoissa ja kokemukset ainoastaan myönteisiä. Ja jos ei nyt onnista, lähdemme uuteen yritykseen tammikuussa. Tsemppiä ja jaksamista kaikille =) !
 
Odottelija77
Mitäs muille kuuluu?
Mulle ei vielä mitään, ens ma testi, en tiiä testaanko kotona ennen sitä..
Tietääkö joku onko rintojen kasvu/turvotus Lugejen sivuoire vai jotain muuta? :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 16:31 Odottelija77 kirjoitti:
Mitäs muille kuuluu?
Mulle ei vielä mitään, ens ma testi, en tiiä testaanko kotona ennen sitä..
Tietääkö joku onko rintojen kasvu/turvotus Lugejen sivuoire vai jotain muuta? :whistle:
Mulla on ainakin tullut kaikkien alkionsiirtojen jälkeen rintojen arkuutta ja turvotusta joka on sitten hävinnyt viikon parin päästä siirrosta.
Mä olen liittäny sen kyllä selkeästi Lugesteroniin.
Myös nyt rintojen turvotus hävis, välillä mietin et oonkohan raskaana ollenkaan kun yleensä kaikki toitottaa ensioireina just tota rintojen tarkuutta. Mut ehkä se tulee sit myöhemmin.

PP lasketaan siten että siiropäivästä seuraava päivä on pp1 jne.
Eli sulla on pp7 menossa jos 25.10 oli siirto

Kärsivällisyyttä piinailuun! ;) Tiedän että se on vaikeaa...
Meinasitko itse testailla jo ennen oikeaa testipäivää?

Anni :wave: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 16:10 Mape kirjoitti:
Voi ihanaa. Kyllä se nyt plussa on. Soittelin aamulla hoitopaikkaan ja tasan kolmen viikon päästä ultra, nyt kun vaan kaikki menis hyvin. Ei oikein tahdo uskoa vieläkään...
PAAAAAALJON onnea :heart: :heart: :heart:
 
Onnea Mape!!! :flower:

Meillä ei onni ollut matkassa tällä ekalla yrittämällä. Kuukautiset alkoivat pp10, joten se siitä. Eilen olisi pitänyt testata, mutta en viitsinyt, kun kuukautiset olivat ihan normaalit. Miksi sitä kääntämään puukkoa haavassa...

Pakkaseen saatiin kolme alkiota, kahdessä erässä, joten toivottavasti ennen joulua vielä päästään yrittämään.

Peukkuja kaikille. Vetäydyn hetkeksi ja palaan sitten taas kun PAS lähestyy.
 
Meille tuli maanantaina 5 munasolua, joista 4 hedelmöittyi. Eilen yksi top-alkio siirrettiin ja kolme jäi pakkaseen kahteen olkeen. Kaksi alkioista oli kaksosalkioita ja nyt toinen niistä on kyydissä. Nyt sitten vain toivotaan parasta.
 
tiitu!
meillä näköjään sama aikataulu.maanantaina oli punktio ja eilen siirrettiin kaksi...onko teillä kuinka mones kerta?meillä pari vuotta sitten tehtu ivf josta ei tuoresiirtoa.syyskuussa piti olla pas mutta ei siirrettävää ja nyt sitten tämä eli ensimmäinen siirto...
 
Minulla menossa nyt pp14 ja kävin aamulla verikokeessa ja iltapäivällä ennen neljää pitäisi saada tieto. Jännittää kyllä aika tavalla miten käy.

Viime IVF:ssä alkoi kyllä vuoto jo PP13, mutta nyt ei mitään sellaista näy eikä muutenkaan ole fiiliksiä, että kuukautiset alkaisi.

Muutenkin jotenkin raskas olo ihan kuin ei saisi tarpeeksi ilmaa tai jotain. Voipi tosin olla tulos panikointia vaan :)
 
Nimi - inssi/IVF/ICSI/PAS - aiemmat hoidot
*************************************
Tiitu: ICSI 1/11 (siirrettiin 1 alkio) rt: ?

ivf 5/04, icsi 10/04, 9/2006, pas 1/05, 12/05
********************************************************
Odottelija77: IVF/icsi 25/10 (siirrettiin 1 alkio)
rt: 6/11
********************************************************
toppis: IVF+ICSI vko 40

inssi x3
********************************************************
kaarina: PAS 10/06

ICSI x3
********************************************************
himppu: IVF vko 45

IVF 2004
********************************************************
anni81: ICSI ??

ICSI 8/06
********************************************************
ma-mi: PAS 20/10 --> rt: 3/11 PLUSSA!!

IVFx2
*********************************************************
sara: IVF+ICSI 18/10 (siirrettiin 2 alkiota) --> menkat pp10

inssi x4
*********************************************************
maria: ICSI 19/10 (siirrettiin 2 alkiota) --> rt: 2/11 PLUSSA! (uusintatesti 6/11 alhaisen hcg:n vuoksi)

ICSI 8/06
**********************************************************
Miili81: PAS 9.10 --> rt: 25/10 ??

icsi 5/06, pas 9/06
**********************************************************
Anni77: PAS 6/10 (siirrettiin 2 alkiota) --> rt: 20/10 POSITIIVINEN!
raskausUÄ: 9/11

5/06 IVF, 9/06 PAS
**********************************************************
onemama: IVF 27/10 (2 alkiota)

inssi -> tyttö 09/03.
inssi 04/05, IVF 01/06, 3 x Pas
**********************************************************
mape: IVF 18/10 (siirrettiin 2 alkiota) --> rt: 1/11 PLUSSA!!

IVF 4/06,
Inssi 11/05, 10/05, 5/05
menogon+inssi 9/05
Ajoitettu yhdyntä+Pregnyl:2/05, 11/04, 10/04
***********************************************************
vaaveli05: Clomit+inssi 13.10 --> rt: ??

inssi
***********************************************************
Hymytyttö70: IVF ??

3 inseminaatiota
**********************************************************
Vinku: PAS vko 42 --> rt; ??

IUI -> lapsi
IVFx3 -> 3.:sta lapsi
**********************************************************
Anuski: ivf viikolla 45

2x inseminaatio
**********************************************************
Löllykkä: PAS 10/10 (siirretty 1 alkio) --> rt: ??

IVF 2/04, PAS 5/05 -> tyttö
**********************************************************
Helmi78: IVF 2/11 (siirretty 2 alkiota) --> rt: ??

IVF
**********************************************************

Päivitin vähän listaa.
Lisätkää/ Korjatkaa.

Kärsivällisyyttä piinailijoille :saint: !
Haleja neganneille :hug: !
Onnea plussanneille :flower: !
Mukavaa päivää kaikille :wave: !

Anni :heart: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2006 klo 18:04 Odottelija77 kirjoitti:
Kiitos Anni listan päivityksestä.. mulle siirrettiin vain yks alkio.
En varmaan kyl testaa ennen maanantain labraa, sillon pp12.
:wave:
Eikä varmaan kannastakaan hätäillä jos pystyy oleen testaamatta. Mullahan oli pp12 kotitestillä nega ja pp14 verikokeessa plussa. Hoitaja sanoi mulle ettei ole hyötyä testata aikasemmin, koska verikoe antaa aina varhaisimman tuloiksen. Mutta useimmat meistä ei malta olla testailematta... :whistle:

Anni
 

Yhteistyössä