Minä kävin eilen siirrossa vasta iltapäivällä neljän maissa. Jostain syystä virtsarakko ei ollut ollenkaan täynnä vaikka en ollut yhden jälkeen enää käynyt vessassa. Ilmeisesti en ole juonut yleisesti ottaen tarpeeksi. Lääkäri ei tästä tykännyt ollenkaan, koska siirrossa hän ei meinannut nähdä kohtua. Jos vielä joudun siirtoihin niin pitää varmaan juoda ekstraa seuraavan kerran. Mutta loppujen lopuksi kai ne 2 alkiota meni oikeaan osoitteeseen. Vähän tuli huono fiilis tästä, että kai kaikki meni kuitenkin ok. Vaikea sitä minun oli arvioida, että kuinka paljon pitää juoda. Kuulemma rakko on kuin peili jonka kautta näkee kohdun vatsan päältä ultralla jos rakko on tyhjä niin edessä on suolisto. Eipä tätäkään minulle edellisellä kerralla selitetty, vaikka nyt jälkeenpäin tajusin että silloinkin oli tässä kohdun kuvaan saannissa ongelmia. No oppia ikä kaikki, toivottavasti kuitenkin oli viimeinen kerta tätä rataa.
Pakkaseen meni loppujen lopuksi vain 3 alkiota kun muut olivat kuulemma sellaisia ettei ne olisi pakastusta kestänyt. Tätäkään ei selvitetty tarkemmin, että miksi ne eivät olisi kestäneet vaikka olivat ihan ok jakautuneet, mutta en jaksanut enää kysellä enempää. Pistän nyt tällä hetkellä kaiken toivoni näihin kahteen yksilöön jotka siirrettiin
Minulla oli nyt siirrossa toinen lääkäri kuin viimeksi ja hän sanoi, että voin mennä punktiosta kahden viikon päästä jo verikokeeseen eli itse asiassa jo viikon päästä maanantaina? Tuntuu tosi nopealta ajalta. Edellinen lääkäri sanoi, että siirrosta 2 viikon päästä. Pitää nyt katsoa mitä teen, että menenkö heti verikokeeseen vai kokeilenko kotitestiä ensin.
Minulla on päällä lugesteron ja zumenon lääkitykset ja lääkäri sanoi, että jos nyt tärppää niin jatkan näitä lääkityksiä hieman pidempään. Minusta ainakin tuntuu hyvältä nyt syödä tuota zumenonia(kasvattaa kohdun limakalvoa) mitä en viime kerralla syönyt. Tuntuu siltä, että on alkiolla ehkä parempi mahdollisuus kiinnittyä.
Mape, kyllä mullakin on epätietoisia fiiliksiä onnistuuko tämä taas. Pakko vaan yrittää uskoa, mutta kun se haave alkaa tuntua jo niin kauakaiselta ettei siihen oikein osaa edes uskoa. Lääkäri nyt taas oli ihan varma, että kaksoset sieltä tulee. Toivottavasti oli oikeassa