Hakutulokset

  1. pallokorva

    lapsen sairastaminen - kvtes

    Ymmärsin juuri, keskusteltuani pomoni kanssa, että tämä yhteiskunta on mätä ja epäoikeudenmukainen. Ajatelkaapa tätä; JOs lapsi sairastuu, niin vanhempi saa hoitaa lastaan, palkallisesti, neljä päivää. (ja jos toinen jatkaa niin päiviä tulee yhteensä 8.) MIetitäänpä tilannetta, jos...
  2. pallokorva

    mikä neuvoksi - pehmolelun tarpeessa..

    nyt on ongelma.... Mieheni osti pojallemme sinä päivänä kun hän syntyi sairaalalta pehmolelu koiran. siitä saakka (1v7kk) tuo samainen koira on kulkenut joka paikassa mukana. nyt se alkaa olla jo ränsistynyt ja kaverin tarpeessa. hoidossakin sitä kun kuljetellaan ees sun taas niin kärsiihän...
  3. pallokorva

    amazing race.....???

    Ketkä tuli tänään ensimmäisenä varikolle???? (erehdyin katsomaan hetken muuta kanavaa, ja jäi vaivaamaan kun jäi loppuratkaisu näkemättä...) -kiitos avusta jo näin etukäteen-
  4. pallokorva

    Kuka tietää asunnon vuokrauksesta?

    Nyt äkkivä apuja..... Tietoa tarvitsisin tilanteesta, jossa vuokraisin osan (siis erillisen osan) omakotitaloani jollekulle. Miten menetellä? mItä maksuja pitää maksaa? (esim. veroa???) mitä tärkeää pitää muistaa? kiitos, jos osasit jotain sanoa.... (MYÖS LINKKI VINKIT KÄYVÄT... itse...
  5. pallokorva

    perheloma joutsan lähellä

    Kerro/suosittele jotain paikkaa lähellä (alle/n. 100km) Joutsaa!! Muutaman päivän perheloma olis suunnitteilla, ja menoa viikonlopuksi (muutaman viikon päästä) on jo joutsaan, joten sinne lähelle voitaisiin hipsiä jo edellisellä viikolla, jos olisi joku kiva paikka tiedossa.. kaikki ideat...
  6. pallokorva

    unelmakoti...

    me löydettiin unelmakoti!!! on siis jo käyty monia katsastamassa, ja mikään ei ole oikein sytyttänyt. mutta se eilinen, se oli unelma. Se oli Koti!!! muttta mutta mutta hinta on noin 30-40 tuhatta liian paljon, ja juttelin jo välittäjänkin kanssa, eivätkä myyjät ilmeisesti pudota hintaa kuin...
  7. pallokorva

    PÄIVÄRUOKAAN APUJA

    Viikonlopun jäljiltä jääkaapista löytyisi muun muassa broilerin filee ohut leikettä ja kermaviiliä. Voiskohan niistä tehdä jotain?
  8. pallokorva

    Tallinnasta vanhojenpäiväpuku???

    Olen lähdössä serkku-tytön kanssa Tallinnaan etsiskelemään vanhojenpäiväpuvuksi sopivaa iltapukua (tms.) Kaikenlaisia kokemuksia ja vinkkejä otan ilomielin vastaan! =)
  9. pallokorva

    pisteiden yläraja...?

    Oliko jollakulla joskus sellaista tietoa, että painonvartijoiden pisteitä laskettaessa olisi kuitenkin jonkinlainen yläraja?? Laskettiin eilen syö- ja nauti-ohjelmalla myös miehelle omat pisteet, ja niitä tuli huimat 38 ( :o ) MIes on isokokoinen ja tekee fyysisesti todella raskasta työtä...
  10. pallokorva

    Mä sain töitä!!!

    ai, että kyllä helpottaa..... Olen tässä äitiysloman jäljiltä hakeutumassa takaisin työelämään ja kyllä meinas uskonpuute iskeä.. Mulla ei ollut vakipaikkaa vaan olin tehnyt sijaisuuksia, ja nyt päätin, että vakipaikkaa yritän.. Kolmas työhaastattelu toden sanoi, ja nyt mulla on vakipaikka...
  11. pallokorva

    muurahaisia...

    meillä näyttävät nuo ystävämme muurahaiset jo pyrkineen sisätiloihin ja pöydille ja vaikka minne.. miten olette päässeet muurahaisista eroon? etenkin kaipailen vinkkejä tilanteeseen, jossa lattialla juoksee ketterä yksivuotias, joka laittaa kaiken suuhunsa, joten ihan mitä tahansa myrkkyä ei...
  12. pallokorva

    vaaka ongelmia...

    Ostin noin puoli vuotta sitten uuden digitaali vaa´an, ja nyt olen huomannut että tulokset heittelehtivät. jos mittaan vaa´alla peräjälkeen monta kertaa, niin paino saattaa vaihdella kilonkin verran. todella ärsyttävää... eikä mielestäni uuden vaa´an pitäisi näin toimia. onko jollakin kokemuksia...
  13. pallokorva

    NÄihin minä sorruin........

    Tulipa tässä mieleen, että kerätäänpä me kaikki laihduttajat kokoon kaikki se, mihin tuli sorruttua pääsiäisen aikaan.. Mun huonoa omaatuntoa ainakin helpottaa tieto siitä, etten ollutkaan ainoa joka sortui..... Onneksi sortumiseni olivat nyt tällä kertaa vähäisiä: (vaikkakin huono omatunto...
  14. pallokorva

    kananmuna ongelma...

    Mitä tekisitte jos teillä olis jääkaapissa paljon ylimääräisiä kananmunia? siis lähinnä kaipailen reseptivinkkejä, vaikka tokihan niistä kananmunista muutenkin pääsee eroon... :whistle:
  15. pallokorva

    kakkuasiantuntijat HUOMIO!!!

    Tahtoisin kokeilla tehdä tyttärellemme synttärikakuksi marsipaanipäällysteisen vaaleanpunaisen kakun, ja tähän haluaisin hieman vinkkejä!!??!! Olen ajatellut tehdä kääretorttu pohjaa sen verran että siitä saa pyöreän tai sydämenmuotoiset levyt. kahden tai kolmen kerroksen verran...
  16. pallokorva

    painonvartijoiden rompun käyttäjät

    Mulle iski tässä semmoinen epätietoisuus eräästä asiasta.. osaisikohan joku auttaa? Kun mulla on nyt tietty pistemäärä käytössäni, ja jossain vaiheessa kun olen saanut painoani tarpeeksi pois, niin laskeeko ohjelma automaattisesti minulle uuden pistemäärän, vai pitääkö minun itse tehdä jotakin...
  17. pallokorva

    millä herkutellaan?

    Millä herkutellaan? Miten pahasti repsahdetaan? Mulla on viikko pisteilyä takana, ja on mennyt oikein kivasti. Kilo pudonnut painoa. Pelkään vain sitä hetkeä jolloin tulee kauhea himo herkutella.... tai sitä hetkeä jolloin repsahdus tapahtuu.... Kertokaa mulle millaisia repsahduksia teille on...
  18. pallokorva

    mitä pistemääräksi?

    Muutama kysymys: A) Mitä laittaisit/olet laittanut pistemääräksi kerroshampurilaiselle, joka on ostettu grillikioskilta, mutta jossa ei ole ollut lainkaan majoneesia. Siis vain pihvit, sämpylät, salaatit ja yksi siivu juustoa (ei majoneesia, ei ketsuppia ei sinappia ei yms.) B) MIten olette...
  19. pallokorva

    joulupiparit ilman vehnäjauhoja

    Olen etsiskellyt ohjetta joulupipareihin, joissa ei käytettäisi vehnäjauhoja. Haluaisin iloisesti yllättää poikani kummitädin (joka siis ei saa vehnäjauhoja syödä). Osaisikos kukaan auttaa??? :/

Yhteistyössä