Mä sain töitä!!!


ai, että kyllä helpottaa.....
Olen tässä äitiysloman jäljiltä hakeutumassa takaisin työelämään
ja kyllä meinas uskonpuute iskeä..
Mulla ei ollut vakipaikkaa vaan olin tehnyt sijaisuuksia, ja
nyt päätin, että vakipaikkaa yritän..
Kolmas työhaastattelu toden sanoi,
ja nyt mulla on vakipaikka päiväkodissa.
Työt alkaa 30.7. ja pojan hoitopaikkakin näyttää
järjestyvän ihan ilman hampaiden kiristelyä..

Kyllä elämä välillä on sittenkin oikein ihanaa!!! :heart:
 
Hei Veetin äippä! Missä päin Suomea asustelet, kun vakipaikan sait? Länsi-Suomessa on vasta vuosien sijaisuuksien jälkeen mahdollisuus (hyvällä tuurilla) päästä vakituiseksi päiväkotialalle! Onnea sinulle kovasti! :flower:
 
Onnea!!! :flower:

Voin kuvitella tunteesi. :) Itse sain viikko sitten vaki paikan dementiakodissa. Aloitan työt 1.6. Kyllä kummasti mieltä helpotti kun ei tarvitse enää miettiä mitä sitten tekisi kun keikkasopimus taas loppuu.
 
Onnea! :flower:

Muistan tunteen kun itse aikoinani sain soiton että vakipaikan sain, päiväkodista minäkin. Pääsin mukaan perustamaan sitä päiväkotia, kolme viikkoa shoppailimme sohvia, mattoja yms. Ompelimme verhoja ja voi kun oli kiva ottaa sitten vastaan lapset kun oli mieluinen ympäristö ja kaikki uutta.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:53 MammaS kirjoitti:
Hei Veetin äippä! Missä päin Suomea asustelet, kun vakipaikan sait? Länsi-Suomessa on vasta vuosien sijaisuuksien jälkeen mahdollisuus (hyvällä tuurilla) päästä vakituiseksi päiväkotialalle! Onnea sinulle kovasti! :flower:
MÄ olen täällä pääkaupunkiseudun kupeessa (Uudellamaalla).
Ja samaa ongelmaa mulla oli kun en ollut tehnyt sijaisuuksia juuri näissä kaupungeissa mihin hain, niin ei ollut tuttuja eikä suhteita..
mutta onnisti silti!!! ja hyvä niin.. en olisikaan jaksanut ryhtyä siihen vuosien sijaisuus-rumbaan ennenkuin vakipaikkaan olisin ollut oikeutettu.
 

Yhteistyössä