unelmakoti...

me löydettiin unelmakoti!!!
on siis jo käyty monia katsastamassa, ja mikään ei ole oikein sytyttänyt.
mutta se eilinen, se oli unelma. Se oli Koti!!!
muttta mutta mutta
hinta on noin 30-40 tuhatta liian paljon, ja juttelin jo välittäjänkin kanssa, eivätkä myyjät ilmeisesti pudota hintaa kuin ehkä 10tuhatta..

mikä neuvoksi?
muuttaako meidän unelmakotiin sittenkin joku toinen perhe?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän noita unelmakoteja rahalla saa. Eli lisää lainaa vaan tai sitten otatte jonkun johon teillä on varaa.
mä luulen että tämän talon kohdalla meidän on ihan pakko laskeskella että onnistuiskos... harmittaa vaan jo valmiiksi kun pelkään ettei talous sittenkään kestä... eikä liikaa riskiä uskalla ottaa.. :'(

 
niina
Alkuperäinen kirjoittaja Veetin äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän noita unelmakoteja rahalla saa. Eli lisää lainaa vaan tai sitten otatte jonkun johon teillä on varaa.
mä luulen että tämän talon kohdalla meidän on ihan pakko laskeskella että onnistuiskos... harmittaa vaan jo valmiiksi kun pelkään ettei talous sittenkään kestä... eikä liikaa riskiä uskalla ottaa.. :'(
paljos ne pyytää siit talosta?
 
Taurus
Kannattaa laskea tarkkaan mihin on varaa... Se unelmakodissa asuminen ei kuitenkaan kovin kauan oo kivaa jos joutuu jokapaikassa tinkimään ja laskemaan. Ihmiselle kun ei mikään riitä, nyt tuntuu, että se talo on pakko saada, kohta tulee jotain uutta joka taas jälleen on pakko saada:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja niina:
Alkuperäinen kirjoittaja Veetin äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän noita unelmakoteja rahalla saa. Eli lisää lainaa vaan tai sitten otatte jonkun johon teillä on varaa.
mä luulen että tämän talon kohdalla meidän on ihan pakko laskeskella että onnistuiskos... harmittaa vaan jo valmiiksi kun pelkään ettei talous sittenkään kestä... eikä liikaa riskiä uskalla ottaa.. :'(
paljos ne pyytää siit talosta?

239000
 

Yhteistyössä