mitä pistemääräksi?


Muutama kysymys:

A)
Mitä laittaisit/olet laittanut pistemääräksi kerroshampurilaiselle, joka on ostettu grillikioskilta, mutta jossa ei ole ollut lainkaan majoneesia. Siis vain pihvit, sämpylät, salaatit ja yksi siivu juustoa (ei majoneesia, ei ketsuppia ei sinappia ei yms.)

B)
MIten olette laskeneet pisteitä jos tiedossa on ravintolailta? JOka juoma erikseen ja pisteet roimasti yli minkä saa, vai jättäneet laittamatta vallan vai.......
MIkä olisi kossucolan pistemäärä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 13:57 Veetin äippä kirjoitti:
Muutama kysymys:

A)
Mitä laittaisit/olet laittanut pistemääräksi kerroshampurilaiselle, joka on ostettu grillikioskilta, mutta jossa ei ole ollut lainkaan majoneesia. Siis vain pihvit, sämpylät, salaatit ja yksi siivu juustoa (ei majoneesia, ei ketsuppia ei sinappia ei yms.)

B)
MIten olette laskeneet pisteitä jos tiedossa on ravintolailta? JOka juoma erikseen ja pisteet roimasti yli minkä saa, vai jättäneet laittamatta vallan vai.......
MIkä olisi kossucolan pistemäärä?
Hmm...eikö olekin kiva jutella täällä kaksin? :D hampurilaispihvit on mun rompullani 2p/kpl,sämpylä 3p , juustosiivu ei varmaan keveimmästä päästä siellä välissä...?Vai teetkö hampin ite?sanoisin että piste menis grillin juustosiivusta.

Eli n. 6pistettä?


Jos olen alkomahoolia menossa ottaan porukalla niin en kyllä laske pisteitä,mutta ei ole paino noussut ryyppyillan päätteeksi koskaan(aiemmin olin pari kk pisteillä)tanssia sitten vaan senkin edestä kehiin

Mulla oli joskus se juomapisteopas,siinä oli kirkkaatkin,en tie mihin se on kaikonnut B) :D
 

onpa todellakin mukavaa jutella.... :)

Mä laitoin siitä hampurilaisesta 8p. jotta oli vähän yli. Laskin siis itekin samalla lailla ku sä olit äsken laskenut, henrietta.

Tuolta cd rompulta löytyy kyllä paljon alkomahooliannosten pistemääriä, mutta tiedän jo valmiiksi että vaikka olisin syömättä (mitä siis ei voi olla) koko päivän niin heittäen taitaa silti mennä yli.
Taidan olla itekin laskematta lainkaan niitä viinaksia..... Ei kuitenkaan tule otettua kuin ehkä kerran parissa kuukaudessa, niin se suotakoon mulle anteeksi.

Tämän cd rompun kanssa on kiva pisteillä, kun saa omassa rauhassaan opetella ja olla.. sopii mulle.
kiva on kuitenkin myös vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia. :)
 
Mutta voihan pisteitä hiukan jättää jemmaan edellisiltä päiviltä ja sitten hankkia liikuntapisteitä, saa ainaki muutamia pisteitä lisää päivälle. Ja toki jos muutenki koitaa syödä kevyesti, säästellen iltaa, mutta muistaa kuitenki syödä. Taitaa muuten viuna tehä kepposen B) Ite ainakin koitan säästellä pisteitä bileiltoihin, mutta en siten välttämättä laskeskele niitä siellä sen kummemmin.
 

Yhteistyössä