Hakutulokset

  1. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Huhuilen täältä taustalta. Joku kysyi kohdun rapsuttelusta. Minulle tehtiin ennen viimeistä pakastealkionsiirtoa tuo kohdun rapsuttelu, edeltävästi 6 epäonnistunutta siirtoa, ja niin vaan plussa pärähti! Ilmeisesti auttoi siis kiinnittymisen Tsemppiä tytöt!! I feel for you!
  2. H

    Synarelan unohtaminen

    Luinhan minä ja moneen kertaan.. Ihan tuohon kysymykseeni en löytänyt vastausta. Mahdollinen unohdus kun ei ollut muutama tunti, mutta eipä tuon nyt enää väliä.
  3. H

    Synarelan unohtaminen

    Onko kellään tietoa, että jos on unohtanut ottaa Synarelan aamulla niin kannattaako ottaa illalla tupla-annos?? En tajua kuinka se voi unohtaa!!!, mutta niin siinä on vaan täytynyt käydä! Paketin kyljessä ei ole aamun kohdalla ruksia ja itelläkään ei ole mitään mielikuvaa lääkkeen otosta :'(...
  4. H

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hei! Olen seurannut pitkään tätä palstaa ja nyt olen itsekin vihdoinkin siinä tilanteessa, että hoidot pikkukakkosen saamiseksi ovat alkamassa. Vieläkö teidän ryhmään pääsisi mukaan? :) Kaikille hirmusesti tsemppiä!!
  5. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hei! Onko täällä ketään Donnatestin käyttäjiä? Tässä mietin, että pitäisikö Donnatestissä näkyä saniasikuviota loppukierrossa, jos aon raskaana..?
  6. H

    Donnatestistä

    Onko kellään kokemusta/tietoa, että pitäisikö Donnatestissä näkyä saniaiskuviota loppukierrossa DPO 9 eteenpäin, jos on raskaana?
  7. H

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Noista diagnooseista vielä, että pelkkä endo kyllä hyväksytään, mutta jos siinä on jokin hedelmättömyyteen tai hedelmöityshoitoihin liittyvä lisädiagnoosi niin sitten ei välttämättä hyväksytä. Minulla oli pelkkä endo dg eikä todistuksesta käynyt mitenkään ilmi hedelmällisyysongelma tai...
  8. H

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Noita diagnooseja kirjataan kyllä tosi erilailla eri paikoissa. Yleisesti ottaen selittämätön lapsettomuus ei ole sairaus ja diagnoosi on jokin määrittelemään hedelmättömyys. Sitten taas endometrioosi on sairaus jonka tiedetään nimenomaan aiheuttavan lapsettomuutta. Yksi endometrioosin...
  9. H

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Ihan ensiksi onnea plussanneille! Neulatyyny: odottelu tosiaan kannatti! Toivottavasti asiat etenee hyvin tästä eteenpäinkin. Pahoittelut negan saaneille :( Ei muuta kun katse kohti seuraavaa hoitoa! Minä olen ollut saamaton kirjoittamaan, mutta olen kyllä taustalla lueskellut teidän...
  10. H

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Neulatyyny: Ymmärränkö oikein, että voit sittenkin olla normaalisti raskaana?? Vai epäilläänkö edelleen kemiallista raskautta?
  11. H

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Meema: Kiitos onnitteluista! :) Minulla munasarjat toipui odotettua paremmin siitä pitkästä jarrusta. Ekassa ultrassa taisi olla yhteensä 10-15 follia kehittymässä. Seuraavassa ultrassa parisenkymmentä. Lopullista määrää punktion yhteydessä minulle ei kerrottu, mutta reilu 20 follia kuitenkin...
  12. H

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Kiitos kaikille onnitteluista! Edelleenkin vaikea uskoa, että olisin raskaana, vaikka toisaalta olo kyllä puhuu sen puolesta. Vaikea eritellä mitään erinäisiä oireita ja nyt ymmärränkin sen, kun moni sanoo, että jotenkin vaan tiesi että on raskaana. Minullakin tuli tämmöinen olo 2-3 pv ennen...
  13. H

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    En sitten kuitenkaan kyennyt odottamaan huomiseen... Tein ensin vielä toisen ovulaatiotestin ja kun siitä tuli taas hymyukko niin uskaltauduin tarttumaan raskaustestiin ja elämäni ensimmäisen kerran siinä näkyi kaksi viivaa! Eli PLUSSA on tosi! Olen aivan sanaton ja sydän meinaa tulla rinnasta...
  14. H

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Meema tervetuloa joukkoon! Meillä on kyllä tosi samanlainen tausta. Itsellänikin nuo hormonit pistivät nupin tosi sekaisin. Procrenin aikana menkkojen olis kai ollut tarkoitus loppua, mutta minulla vuoto tuli normaalisti vähän lyhyemmällä kierrolla 26pv ja kesti ihan normaalisti 6pv. Kivut kyllä...
  15. H

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Minulle ei puhuttu mitään veritestistä.. :confused: Sanottiin vaan että testipäivä 2 viikon kuluttua. Onkohan se siis niin, että joka paikassa veritestiä ei katsota tarpeelliseksi?
  16. H

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Scarleth Ei sullakaan vielä aihetta heittää kirvestä kaivoon! Oon lueskellut, että monella on ollut jotain tuhruvuotoa, mutta sitten kunnon menkat ei olekaan alkanut ja plussa sitten lopulta tullut... :)
  17. H

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Tämä odottaminen on niin piinaavaa! Alan olla täysin hermoraunio! Viime yönä heräsin aivan hirveeseen "endomenkkakipuun" aivan kuten puoli vuotta sitten. Edeltävästi näin unta, että vuosin kuin seula ja huusin kivusta. Heräsin ja kävin vessassa, mutta ei menkkoja. Mietin, että mitä teen jos se...
  18. H

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Tervetuloa uusille! :heart: Sintti :hug: Ei kun katseet seuraavaan IVF:ään. Meillä mentiin piiiitkän kaavan mukaan endon vuoksi. Eli ennen varsinaista hoitoa 3kk jarrua kerran kuussa piikillä ja niiden vaikutusta jatkettiin sitten itse IVF-hoidossa sillä nenäsumutteella. Ainakaan noiden...
  19. H

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Sintti: Toivotaan että kyytiläinen on pysynyt matkassa! Ei vatsataudin pitäisi kuitenkaan asiaan vaikuttaa. Minulla on ollut eilisestä tyypillinen "ennen menkkoja olo" eli alamahakipuja ja turvottelua endo-oireiksi sopien. Hikoilua, väsymystä ja ärtymystä. Ei mitään tavallisesta poikkeavaa eli...

Yhteistyössä