IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Oi helmi1, onneks olkoon plussasta! Iloiset uutiset antaa toivoa siitä, että ehkä joskus itsekin sen uupuvan toisen viivan saa :) Ja jaksamista kaikille niille, joilla hoidot edelleen jatkuu! Niin ja kiitos tervetulon toivotuksista.

Helmi1, ilmeisesti meillä kuitenkin se punktio viikolla 12 on, ehkä loppuviikosta. Ylihuomenna on viel ultra, niin selvii sitten tarkemmin se punktiopäivä. Minkälainen munissaalis sulla oli ennen tätä raskautumista? Ja onko sulla paljon sitä endometrioosia? Mulla ilmeisesti on ja kuulemma aika ärhäkkää laatua. Oon kahdesti ollu leikkauksessa, toivotaan et nyt tämä viimeisin auttaa.
 
HaaveissaToinen tsemppiä perjantain siirtoon :)

Täällä epätietoisuus jatkuu. Kävin tänään uudestaan verikokeessa ja hcg 728. Huomenna mentävä polille tutkimuksiin, että mihin on nuppis pomppinu. Ensin on ultra ja sitten on varmaan vielä verikokeisiin.
 
Meema: Kiitos onnitteluista! :)

Minulla munasarjat toipui odotettua paremmin siitä pitkästä jarrusta. Ekassa ultrassa taisi olla yhteensä 10-15 follia kehittymässä. Seuraavassa ultrassa parisenkymmentä. Lopullista määrää punktion yhteydessä minulle ei kerrottu, mutta reilu 20 follia kuitenkin epikriisin mukaan punktoitiin. Munasoluja tuli 9, mutta niistä 5 oli raakaa ja lopuista neljästä 3 hedelmöittyi. Yksi alkio luokiteltiin top-alkioksi je se siirrettiin. Kaksi muuta alkiota eivät olleet kai kovin hyviä ja niitä jatkoviljeltiin, mutta lopulta kumpikin on kuitenkin päätynyt pakkaseen. Eli runsaasta follimäärästä huolimatta lopullinen saalis ei ollut yhtä suuri. Syyksi minulle sanottiin sitä Pregnyl-piikkiä...mutta tiedä sitä.

Minulla tuo endo diagnosoitiin viime syksynä. Mulla oli sitä ennen puolen vuoden ajan aivan järettömät menkkakivut ja jo niistä kyllä tiesin mikä oli syynä. Äidillänikin on ollut endometrioosia. Ultrassa näkyi kohdun pinnalla rosoisuutta ja oikealla puolella jossakin endon tyyppipaikassa oli arkuus ja kipua. Punktion yhteydessä sitten todettiin oikeassa munsarjassa vielä 2cm:n endokysta. Minulle ei ole tehty laparoskpiaa vaan lähdettiin heti noilla jarrupiikeillä liikkeelle. Minä itsekin ajattelin, että jos vaan mentäis suoraan IVF:ään, koska tutkimusten mukaan inseminaatioista tai hormonihoidoista ei ole endopotilaille hyötyä. Suosittelevat herkästi IVF:ää. Ja koska raskaus on hoito myös endoon niin halusin mennä näin päin ja ainakin vielä näyttää siltä että se kannatti. Jos tämä ei nyt olisi onnistunut/onnistu niin olisin varmasti mennyt seuraavana laparoskopiaan.

Sinulla taisi olla eri hormonit käytössä kuin minulla, joten en osaa sanoa annostuksista. Minulla aloitettiin melko suurella annoksella ne Menopur-injektiot ja annosta jouduttiin lopussa laskemaan. Punktioonkin mentiin vissiin suunniteltua aiemmin. Kuinka laajalle se endo on sinulla levinnyt?
Kovasti tsemppiä ylihuomiseen!! Loppujen lopuksi yksikin munasolu sattaa riittää. Ei se määrä vaan laatu!

Sintti: Nimen saa lisätä plussanneiden joukkoon. Toivottavasti se nimi pysyykin siellä! :) Koska sinulla jatkuikaan hoidot?
 
helmi1, Hcg on niin alhainen, että syytä epäillä kohdunulkoista. Se meni jo ohi että voiko vielä olla kemiallinen...ilmeisesti ei. Minä olen koittanut etsiä epikriisiä leikkauksesta kun minulta on mielestäni poistettu molemmat munanjohtimet, joten kysymys kuuluu, että jos nuppis ei ole kohdussa niin missä se on!? Toivottavasti huomenna viisaampi...tietty alkoi jännittämään, että jos ihme tapahtuisi.....mutta pessimisti ei pety!
 
neulatyyny: Voi ei, toivotaan ettei se ole kohdunulkoinen. En halua pelotella, mut itse juuri tässä yritän toipua siitä. Kuukausi sitten se todettiin ja jatkuvasti olen joutunut juoksemaan ultrassa ja labrassa. Nyt on onneki hcg laskusuunnassa ja pari päivää sitten alkoi vihdoin ja viimein vuoto, kamalien kipujen kera. En nyt muista, millon sulla olikaan siirtopäivä? Siellä on vissiin aika monta paikkaa mihin se voi kiinnittyä; munasarja tai kohdun kaula mm. Mulla ei löydetty että mihin se on kiinnittyny. On tämä niin väärin, että ensin joudutaan käymään raskaita hoitoja läpi ja sit vielä kokemaan tällaista. Jospa sulla olis kiinnittyminen tapahtunu odotettua myöhemmin ja siellä se pikkunen köllöttelis oikeassa paikassa.
 
valoa, minulla oli siirtopäivä 22.2. eli kolme viikkoa sitten. Kohdunulkoista vahvasti epäillään ja itse pelkään eniten että, jos se on kohdunkaulalla. Minulla on kohdussa endoa ja myooma muutenkin...alkanut pelottaa että minun tuurilla koko kohtu viedään pois.
 
neulatyyny: Nää on niin tympeitä tapauksia. Siinä mielessä onni, että raskaus on vielä niin alussa, ettei se luultavasti ole niin paljon ehtinyt tehdä siellä "tuhoja", mihin se ikinä onkaan kiinnittynyt. Minun kohdalla seurattiin hcg:ta ensimmäiset pari viikkoa ja koska hcg lähti yllättäen nousuun, jouduin ottamaan metotreksaattipiikin(sytostaattia) joka tuhoaa sen raskausmateriaalin pois. Minulla on myös endometrioosia. Onko teillä muuten aiempaa hoitotaustaa? En jaksa plärätä keskustelua taakse päin :) Tsemppiä sulle. Tulehan kertomaan kuulumisia! :hug:
 
Täälläpäs oli iloinen uutinen! Toivotaan että helmi1 pikkuinen pysyisi matkassa! Onnea kovasti!

Neulatyyny: Ettei olisi tuulimuna? Mulla oli ihan samoissa ainakin hcg-arvot, raskausoireita, rinnat arat ja vatsa turvoksissa tms...toivotaan ainakin ettei olisi muualla,koska aina hankalampia...kuitenkin istukka on jossain kiinni kun arvoa nostaa... toivotaan että selviää ja tsemppiä, koska on kurjaa joka tapauksessa!

Halaukset ja voimia jaksaa eteenpäin negan saaneille!

täällä odotetaan 29.3 olevaa kontrollia kaavinnasta, se meni hyvin ja olo on jo palautunut. Lääkäri sanoi että oli perusteltua tehdä,koska oli massa niin tiukassa ettei olisi itse lähtenyt tulemaan...joten hyvä näin! Pakastesiirtoa siis odotellessa!
 
Hoitolaiset:

Anni-78........... 1.IVF 3.PAS .......... loka/marras
amor .............. 1.IVF 1.PAS .......... joulukuu
Ellie80 ............... 1.IVF 1.PAS......... keväällä
Ellix ................ 2.IVF 3.PAS........... huhtikuu
Emppu2012 ........... 2.IVF............. touko/kesäkuu
Euphonia .......... 1.IVF ................. lokakuu?
Guess82 ........... 2.IVF................. maaliskuu
HaaveissaToinen . 1.IVF1.PAS..........maaliskuu
Hautomo76 ......... 2.ICSI .............. marras/joulukuu
Hox ...................1.IVF................. helmikuu
jadekivi .......... 2.IVF ................... huhti/toukokuu?
Jepelis ........... 1.IVF ................... tammikuu
johkunen .......... 2.ICSI ................ marras/joulukuu
Katjuska-81 ....... 2.IVF ................ maaliskuu
krisuli ........... 2. ICSI .................... maaliskuu
Lippo Lii .......... 1. IVF ................... huhtikuu?
meema .......... 1. IVF ................... maaliskuu
MiiJane ........... 1.ICSI ................. lokakuu?
neulatyyny ....... 2.IVF 1.PAS........... keväällä?
Nicci ............. 2.ICSI .................. helmi/maaliskuu
nuppuska .......... 2.ICSI 1.PAS ....... maaliskuu
onlyer ............ 2.IVF .................. toukokuu
onnetonpulu........1.IVF...................maalis/huhtikuu
poritar ........... 2.IVF .................. helmikuu
Poutainen..........1.IVF...................helmikuu
Rowan79 ........... 2.ICSI .............. keväällä
Rödluvan .......... 1.ICSI 1.PAS........huhtikuu
sannamary ......... 1.IVF ............... tammikuu?
Scarleth ............ 1.IVF ............... helmi/maaliskuu
simpli ............ 1.ICSI 2.PAS ......... maaliskuu
sintti -79 ............ 2.IVF ............... huhtikuu
Syys77 ......... 1.IVF 1. PAS............helmi/maaliskuu
Tammuska .......... 1.IVF ............... joulu/tammikuu
tarantellah .......... 1.IVF ............... toukokuu
Tuuli 1976 ........ 1.IVF 1.PAS......... joulukuu
Ulriikka79 ........ 1.IVF .................. loka/marraskuu
Unelma72 ...........2. ICSI................helmikuu
yrittäjä83 ........ 1.IVF 1.PAS ..........helmikuu?
valoa................1.IVF. 1.PAS......... keväällä
wishful83 .......... 1.IVF ............... ..maaliskuu


Piinailijat:
Scarleth................1.IVF.................16.3.2012
Katjuska-81.............1.IVF...............20.3.2012


Plussat:

lumileopardi ...... 1.IVF ..........LA?
Ninnu77........ 1.ICSI ............ LA 30.4.2012
Ööpö ........... 2.IVF/ICSI ...... LA ?
kerällä81 ...... 1.ICSI ............ LA 13.6.2012
Nonna76 ....... 1.IVF ............. LA 25.6.2012
ejeba .......... 1.IVF ............. LA 28.6.2012
Jag78 ......... 1.IVF 1.PAS ..... LA 27.7.2012
Kipsu .......... 5.IVF .............. LA ?
Nirppanen ..... 1.ICSI ............LA 7.8.2012
Haaveilija 82 ...1.IVF............. LA ?
Tillu79 .......... 1.ICSI 1.PAS ...LA 8.9.
Mangu76........1.IVF 3.PAS......LA 30.9.2012
Mirdav...........luomusti...........LA ?
-nasu-.............1.IVF ...............LA ?
Jensar...........2.IVF................LA 5.10.2012
Susirouva ....... 1.IVF 5.PAS ...LA?
mökkelö ...........1.IVF............LA?
Ronja R..........1.IVF...............LA?
Dreamer74 ....1.IVF 1.PAS .....LA 11.10.2012
Hautomo76.......2.ICSI............LA?
linnuton puu.......1. IVF............LA?
joku_raja.......1. IVF............LA 22.10.2012
helmi1............1. IVF............LA?
 
Oon iltavuoron jäljiltä ihan uuvuksissa, joten vain pikapyörähdys tällä kertaa...

Helmi, laitoin sut nyt plussanneiden listalle. Onnea vielä! :) (Meillä hoidot jatkuu pitkällä kaavalla huhtikuussa.)

Neulatyyny, pidän peukkuja että kaikki kävisi parhain päin. Toivottavasti ei ole kohdunulkoinen kyseessä kuitenkaan. Jaksuja!

Tsemppiä myös simplille. Ymmärrän jos odotukset eivät ole kovin korkealla, mutta toivotaan parasta. Kyllä niitä onnenkantamoisiakin toisinaan näkyy tulevan. :)

Täällä on mennyt neljä päivää lugejen lopettamisesta, ja tänään tuli ensimmäinen tippa tuhruvuotoa. Sais jo vähitellen alkaa se kunnon vuotokin... en jaksais tätä odottelua nyt yhtään.

Jaksamista kaikille, tää menee nyt nukkumaan ennen kuin nukahtaa näppikselle. :wave:
 
Täällä edelleen odotellaan mitä tapahtuu. Tulin äsken sairaalasta. Tänään ultrattiin ja kohdusta löytyi 4mm raskauspussi. Eli onneksi oli kohdussa eikä ulkopuolella. Nyt vaan odotellaan, että vuoto alkaisi ja se tulisi itsekseen ulos. Jos ei vuotoa kuulu ensi keskiviikkoon mennessä niin sitten on uusi verikoe ja mietitään uudelleen mitä tehdä.
Neuvottiin olemaan sairaalaan yhteydessä jos/kun tulee kipuja tai vuoto alkaa. Joudun ilmeisesti ottamaan sen rokotteen kun olen veriryhmältä A-.
 
Sintille kiitokset kun olet lisännyt mut tuohon listaan! Oon ite niin tumpelo noissa hommissa, että olisin varmaan saanut koko listan katoamaan. Jos muutoksia tulee, niin siinä vaiheessa kyselen sitten ohjeita listan päivittämiseen ni ei välttis muiden tarvii sitä tehdä, jos siitä aiheutuu ylimääräistä hommaa :)

Sympatian tunnot kaikille, joilla plussa onkin vaihtunut kohdunulkoiseksi, tuulimunaksi tai enkeliksi. Voin vain kuvitella kuinka raskasta on, että pitkän odotuksen jälkeen saa plussan, joka on sittenkin vain harhaa.. :hug:

Helmi, en ilmeisesti osaa oikeaa terminologiaa ku oon puhunu muniksista enkä follikkeleista :D Sullahan on ollu niitä ja munasolujakin hyvin.. Mulla on sen Menopurin lisäks Puregon ja sumuttelenki samalla. Se Puregon menee tosi hyvin, mutta Menopurin kans mulla on ongelmia ku se piikki on olevinaan niin paksu ja se aine kirvelee ikävästi : /

Mulla endo on todettu kesän -09 lopulla. Eka tähystys oli alkutalvesta -10 ja toinen oli viime vuoden lopussa. Leikkaus auttoi aika paljonkin, mutta kipu palasi ja oli edelleen aika kovaa. Viimeisin leikkaus on toivottavasti poistanut kipuja. Mulla endoa on kaikkialla missä sitä vaan voi olla.. Vasemmassa munasarjassa oli n. 10 cm endokysta, joka saatiin pois ekassa leikkauksessa, mutta sinne kasvoi uus n. 3 cm. Lisäks sitä on ollu virtsarakon ja maksan päällä sekä pallean ja maksan välillä oli kiinnikkeitä. Viimeisimmän leikkauksen yhteydessä todettiin myös, että endo on kietonut mun suolen solmuun, jossa kohtukin oli kiinni. Myös munanjohtimet on ollu siel suolen välissä painuksissa eli nekään ei oikein toimi. Endoa jäi vielä jonnekin tuonne maksan taakse, koska sitä ei pystytä sieltä tähystyksellä poistamaan.
 
Tulipas märkää pyyhettä hetki sitten... kumpikaan meidän pakastealkioista ei selvinnyt sulatuksesta, pakkanen on siis tyhjä ja sirtoa ei tule :'( Kyllä taas pääsi kyyneleet, miksi tämä ei koskaan onnistu meille??? Ihana poika jo on, mutta hänkin täyttää kohta jo viisi ja nyt neljä vuotta kaveria yritetty/toivottu. Poikakin kyselee, koska meille tulee vauva...mitäköhän siihenkin vastaisi, ehkä ei koskaan??
Seuraava suunnitteluaika tuli sitten 30.5, VASTA!!!! Hoito taitaa mennä sitten vasta loppukesään, voihan perse! No saanpahan lopettaa ällö-luget ja palata normaaliin elämään liikuntoineen ja lonkeroineen päivineen. Takki on niin tyhjä... toiseen perättäiseen luomutärppiin en usko, ainakaan sellaiseen, joka kestäisi kauemmin kuin kaksi päivää...
Tsemppiä kaikille, toivottavasti teillä käy parempi flaksi kuin täällä :hug:
Tämä menee nuolemaan haavojaan ja halimaan poikaa.

-HaaveissaToinen---edelleen vaan...
 
Hoitolaiset:

Anni-78........... 1.IVF 3.PAS .......... loka/marras
amor .............. 1.IVF 1.PAS .......... joulukuu
Ellie80 ............... 1.IVF 1.PAS......... keväällä
Ellix ................ 2.IVF 3.PAS........... huhtikuu
Emppu2012 ........... 2.IVF............. touko/kesäkuu
Euphonia .......... 1.IVF ................. lokakuu?
Guess82 ........... 2.IVF................. maaliskuu
HaaveissaToinen . 2.IVF...............kesällä
Hautomo76 ......... 2.ICSI .............. marras/joulukuu
Hox ...................1.IVF................. helmikuu
jadekivi .......... 2.IVF ................... huhti/toukokuu?
Jepelis ........... 1.IVF ................... tammikuu
johkunen .......... 2.ICSI ................ marras/joulukuu
Katjuska-81 ....... 2.IVF ................ maaliskuu
krisuli ........... 2. ICSI .................... maaliskuu
Lippo Lii .......... 1. IVF ................... huhtikuu?
meema .......... 1. IVF ................... maaliskuu
MiiJane ........... 1.ICSI ................. lokakuu?
neulatyyny ....... 2.IVF 1.PAS........... keväällä?
Nicci ............. 2.ICSI .................. helmi/maaliskuu
nuppuska .......... 2.ICSI 1.PAS ....... maaliskuu
onlyer ............ 2.IVF .................. toukokuu
onnetonpulu........1.IVF...................maalis/huhtikuu
poritar ........... 2.IVF .................. helmikuu
Poutainen..........1.IVF...................helmikuu
Rowan79 ........... 2.ICSI .............. keväällä
Rödluvan .......... 1.ICSI 1.PAS........huhtikuu
sannamary ......... 1.IVF ............... tammikuu?
Scarleth ............ 1.IVF ............... helmi/maaliskuu
simpli ............ 1.ICSI 2.PAS ......... maaliskuu
sintti -79 ............ 2.IVF ............... huhtikuu
Syys77 ......... 1.IVF 1. PAS............helmi/maaliskuu
Tammuska .......... 1.IVF ............... joulu/tammikuu
tarantellah .......... 1.IVF ............... toukokuu
Tuuli 1976 ........ 1.IVF 1.PAS......... joulukuu
Ulriikka79 ........ 1.IVF .................. loka/marraskuu
Unelma72 ...........2. ICSI................helmikuu
yrittäjä83 ........ 1.IVF 1.PAS ..........helmikuu?
valoa................1.IVF. 1.PAS......... keväällä
wishful83 .......... 1.IVF ............... ..maaliskuu


Piinailijat:
Scarleth................1.IVF.................16.3.2012
Katjuska-81.............1.IVF...............20.3.2012


Plussat:

lumileopardi ...... 1.IVF ..........LA?
Ninnu77........ 1.ICSI ............ LA 30.4.2012
Ööpö ........... 2.IVF/ICSI ...... LA ?
kerällä81 ...... 1.ICSI ............ LA 13.6.2012
Nonna76 ....... 1.IVF ............. LA 25.6.2012
ejeba .......... 1.IVF ............. LA 28.6.2012
Jag78 ......... 1.IVF 1.PAS ..... LA 27.7.2012
Kipsu .......... 5.IVF .............. LA ?
Nirppanen ..... 1.ICSI ............LA 7.8.2012
Haaveilija 82 ...1.IVF............. LA ?
Tillu79 .......... 1.ICSI 1.PAS ...LA 8.9.
Mangu76........1.IVF 3.PAS......LA 30.9.2012
Mirdav...........luomusti...........LA ?
-nasu-.............1.IVF ...............LA ?
Jensar...........2.IVF................LA 5.10.2012
Susirouva ....... 1.IVF 5.PAS ...LA?
mökkelö ...........1.IVF............LA?
Ronja R..........1.IVF...............LA?
Dreamer74 ....1.IVF 1.PAS .....LA 11.10.2012
Hautomo76.......2.ICSI............LA?
linnuton puu.......1. IVF............LA?
joku_raja.......1. IVF............LA 22.10.2012
helmi1............1. IVF............LA?
 
Voi ei, HaaveissaToinen!!! :hug: Niin SUPERÄRSYTTÄVÄÄ!!!! Ja epäonnistumisen yhteydessä ketuttaa aina niin suunnattomasti tuo ajan kuluminen. Kuukaudet vaan menee vilinällä eteenpäin, eikä VIELÄKÄÄN olla raskaana. Kun me mentiin viime syys-lokakuun vaihteessa ekalle käynnille lapsettomuusklinikalle, niin kuvittelin naiivisti, että no kyllä ihan viimeistään keväällä oon sitten jo raskaana. Ja paskat, täysin samassa nollapisteessä ollaan.... no, ei auta kuin rämpiä eteenpäin. Onneksi meillä on täällä tämä vertaistukikanava :heart:

Mulle saa varmaan päivittää listaan 2. IVF huhtikuu 2012. Soittelin jo polille, ja tässä kierrossa alkaa sumuttelut (tai, jos lääkäri kuitenkin päätyy lyhyeen kaavaan, aloitetaan sitten ensi kierrossa).
 
Tsemppiä muillekin neganneille ja teille jotka olette vielä inhottavampia vastauksia saaneet :(

Mulla on soitto tänään hoitajalle verikoevarmistuksen tiimoilta. Pelkään että mulla on sama edessä kuin "HaaveissaToinen" nimimerkillä. Pakkasessa on kaksi samassa oljessa, mutta todella pelkään niiden olevan hukkareissu... Eräs kirjaili blogiini nyt negan saaneena että tyksin hoidot menee syksyyn taas jo tässä vaiheessa... Eli 100 varmasti syksyyn menee ivf 2 meidänkin kohdalla.

Scarleth> Minä luulin 2011 loppukesästä että nyt alkaa tapahtua kun päästään tyksiin... Nyt puolitoista vuotta myöhemmin voin todeta että vauhti on tasan yksi ivf hoitokierto / vuosi... :( Vaikka soluja saadaan vähän.... (5 siirotkelpoista)
 
HaaveissaToinen, voi ei :( Kurjia uutisia. Aika kuluu niin loputtoman hitaasti aina hoitojen välissä. Sitten kun jotain alkaa tapahtua niin jaksaa taas, mutta noi väliajat.... tsemppiä sulle!

Helmille onnea plussasta, ja pahoittelut neganneille. Ja tervetuloa uusille :)

ON: Eilen alkoi menkat, 1.ICSI 1.PAS siis suunnitteilla luomukiertoon. Just katoin kyllä että saattaa huonolla tuurilla osua viikonlopulle siirto jos ovuloin silloin kun yleensä. Toisaalta en tiedä ihan tarkkaan kun meillä siirretään blasto, jonka tarkkaa ikää en tiedä, 5-7 päivää. Alkion ikä kai kuitenkin vaikuttaa siihen montako päivää oviksesta siirto on? Pitää kysyä gyneltä. Sain ultra-ajan kp 12. Nyt taas jaksaa paremmin kun jotain tapahtuu pian - toivottavasti.

Nuppuska, mitä sulle kuuluu, onko täti jo tullut kylään?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Rödluvan, se on just noin - silloin kun jotain tapahtuu, on paljon helpompi jaksaa. Jotenkin tää alkukierto, kun ei voi tehdä mitään eikä oo vielä mitään seuraavan hoidon lääkityksiäkään alkanut, on kaikkein pahinta. Mä ajattelin nyt ajanvietteekseni tilata ovistestejä, ja yritellään sitten varmaan luomusti tää kierros. Mahdollisuuksiin en juuri usko, mutta voi olla ihan kivaa stressitöntä ns. "yrittämistä", kun odotuksia ei juuri ole :) Kiva kuitenkin nähdä tuleeko ovulaatio itsekseen vaiko ei.
 
Siirtoon ei Päästä. Mie olen ilmeisesti tyhjästä nyt jotenkin ovuloinut lääkärin mukaan, joten huhtikuussa seuraava yritys. Tällä hetkellä siten tuntuu ensimmäistä kertaa että vihaan kroppaani. Nousee sanat "Ken tästä käy, voi toivonsa pois heittää" mieleen. Nyt sitten siirryn nuolemaan haavoja ja itkemään pettymystä.
 
Moikka kaikille, en oo vähään aikaan kerennyt täällä käydä. Meillä siis 1. ivf tässä kierrossa, tiistaina oli punktio ja eilen alkion siirto. Saaliina oli 12 munasolua, joista 10 kypsää, 7 hedelmöittyi. 1 huippualkio siirrettiin kohtuun ja 1 pakkaseen. Niiden viiden alkion kohtalo selviää myöhemmin. Harmitti vaan, kun olin eilen alkion siirrossa yli 38 asteen kuumeessa (flunssa). Ne kyllä sanoi klinikalla, että ei pitäisi negatiivisesti vaikuttaa mihinkään. Harmitti vaan, kun mullakin on kuumetta ehkä kerran 3 vuodessa ja tietysti piti nyt sairastua kun ei todellakaan olis tarvinnut :/
 
HaaveissaToinen ja simpli :hug: Voi kun asiat vois joskus mennä niin kuin ne on suunnitellut. Itsekin yritän tässä valmistautua siihen, ettei asiat etene oppikirjan mukaan, vaan vielä voi tulla monta mutkaa matkaa ennen kuin sen ikioman nyytin saa syliinsä.

ON: Kävin tänään taasen ultrassa ja Menopur on ainakin tehnyt tehtävänsä limiksen suhteen eli se on nyt ihan hyvällä mallilla. Vasemmassa munasarjassa ei tapahdu yhtikäs mitään ja oikealla puolella oli vain 4 follikkelia, joista isoin muistaakseni jonku 13 mm. Maanantaina on uusi ultra, jolloin saamme tietää onko punktio ensi viikon ke:na vai pe:na. Huolettaa vaan kovasti tuo follikkelien määrä :ashamed: Tunteet on hyvin ristariitaiset. Toisaalta odotan innolla punktiota, koska voihan käydä niinkin, että saadaan rääpäle matkaan seuraavaksi yhdeksäksi kuukaudeksi. Ja sitten toisaalta kaikki voi mennä hukkaan. Aargh..

Yhdyn siihen, että odottelu on uuvuttavaa ja epätietoisuus raastavaa. Joten kaikille isosti jaksamista! Ja hyvät viikonloput! :)
 
Hoitolaiset:

Anni-78........... 1.IVF 3.PAS .......... loka/marras
amor .............. 1.IVF 1.PAS .......... joulukuu
Ellie80 ............... 1.IVF 1.PAS......... keväällä
Ellix ................ 2.IVF 3.PAS........... huhtikuu
Emppu2012 ........... 2.IVF............. touko/kesäkuu
Euphonia .......... 1.IVF ................. lokakuu?
Guess82 ........... 2.IVF................. maaliskuu
HaaveissaToinen . 2.IVF...............kesällä
Hautomo76 ......... 2.ICSI .............. marras/joulukuu
Hox ...................1.IVF................ . helmikuu
jadekivi .......... 2.IVF ................... huhti/toukokuu?
Jepelis ........... 1.IVF ................... tammikuu
johkunen .......... 2.ICSI ................ marras/joulukuu
Katjuska-81 ....... 2.IVF ................ maaliskuu
krisuli ........... 2. ICSI .................... maaliskuu
Lippo Lii .......... 1. IVF ................... huhtikuu?
meema .......... 1. IVF ................... maaliskuu
MiiJane ........... 1.ICSI ................. lokakuu?
neulatyyny ....... 2.IVF 1.PAS........... keväällä?
Nicci ............. 2.ICSI .................. helmi/maaliskuu
nuppuska .......... 2.ICSI 1.PAS ....... maaliskuu
onlyer ............ 2.IVF .................. toukokuu
onnetonpulu........1.IVF...................maalis/huhtikuu
poritar ........... 2.IVF .................. helmikuu
Poutainen..........1.IVF...................helmik uu
Rowan79 ........... 2.ICSI .............. keväällä
Rödluvan .......... 1.ICSI 1.PAS........huhtikuu
sannamary ......... 1.IVF ............... tammikuu?
Scarleth ............ 1.IVF ............... helmi/maaliskuu
simpli ............ 1.ICSI 2.PAS ......... maaliskuu
sintti -79 ............ 2.IVF ............... huhtikuu
Syys77 ......... 1.IVF 2. PAS............huhtikuu
Tammuska .......... 1.IVF ............... joulu/tammikuu
tarantellah .......... 1.IVF ............... toukokuu
Tuuli 1976 ........ 1.IVF 1.PAS......... joulukuu
Ulriikka79 ........ 1.IVF .................. loka/marraskuu
Unelma72 ...........2. ICSI................helmikuu
yrittäjä83 ........ 1.IVF 1.PAS ..........helmikuu?
valoa................1.IVF. 1.PAS......... keväällä
wishful83 .......... 1.IVF ............... ..maaliskuu


Piinailijat:
Scarleth................1.IVF.................16 .3.2012
Katjuska-81.............1.IVF...............20.3.20 12


Plussat:

lumileopardi ...... 1.IVF ..........LA?
Ninnu77........ 1.ICSI ............ LA 30.4.2012
Ööpö ........... 2.IVF/ICSI ...... LA ?
kerällä81 ...... 1.ICSI ............ LA 13.6.2012
Nonna76 ....... 1.IVF ............. LA 25.6.2012
ejeba .......... 1.IVF ............. LA 28.6.2012
Jag78 ......... 1.IVF 1.PAS ..... LA 27.7.2012
Kipsu .......... 5.IVF .............. LA ?
Nirppanen ..... 1.ICSI ............LA 7.8.2012
Haaveilija 82 ...1.IVF............. LA ?
Tillu79 .......... 1.ICSI 1.PAS ...LA 8.9.
Mangu76........1.IVF 3.PAS......LA 30.9.2012
Mirdav...........luomusti...........LA ?
-nasu-.............1.IVF ...............LA ?
Jensar...........2.IVF................LA 5.10.2012
Susirouva ....... 1.IVF 5.PAS ...LA?
mökkelö ...........1.IVF............LA?
Ronja R..........1.IVF...............LA?
Dreamer74 ....1.IVF 1.PAS .....LA 11.10.2012
Hautomo76.......2.ICSI............LA?
linnuton puu.......1. IVF............LA?
joku_raja.......1. IVF............LA 22.10.2012
helmi1............1. IVF............LA?
 
Hei naiset, nyt auttakaa joku ennen kun toiveet nousee liikaa. Tein tänään todella haalean raskausplussan. MUTTA nyt on vast dpo 11. Eli voiko joku Pregnyl tms (tässä kierrossa oli käytössä Puregon ja Pregnyl + inssi) vaikuttaa tulokseen huijaavasti?
 

Yhteistyössä