Pitkästä aikaa taas täällä viikonloppureissun jälkeen... Päivittelin vähän listaa, jos huomaatte että jotain unohtui niin korjatkaa. (Joku kyseli ohjeita tuohon päivittämiseen - se käy helpoiten niin, että klikkaa "lainaa"-nappia edellisen listan kohdalla, poistaa lainauksen alusta ja lopusta QUOTE-tagit ja sitten tekee haluamansa muutokset. Tällä tavoin kaikki värit ym. muotoilut säilyvät samoina.)
Isot sympatiat teille,
simpli ja
HaaveissaToinen... :hug: En muista
simpli millainen hoitohistoria teillä on takana, mutta
HaaveissaToisen neljä vuotta on kyllä paljon kestettäväksi. Toivon kovasti, että saatte pian parempia uutisia.
Tsemppiä
meemalle follien kasvatteluun. Punktion odottelu on kyllä piinaavaa... Tosin vähän helpompaa kuitenkin kuin uuden hoitokierron odottaminen, kun koko ajan kuitenkin tapahtuu jotain.
Onnittelut hyvästä munasolusaaliista,
wishful83! Sehän olisi hienoa, jos saisitte vielä lisääkin alkioita pakkaseen. Vaikka mukava saalishan tuo 1+1:kin on.
Ja varovaiset onnittelut
Lippo Liille! Pidetään peukkuja, että kyseessä on ihan oikea plussa eikä Pregnyl-haamu... minkä kokoinen annos sulla oli Pregnyliä?
).( Luget on taas heittäneet mun kierron ihan sekaisin... Vuoto alkoi tosi myöhään (seitsemäntenä päivänä lopettamisen jälkeen) ja on muutenkin katkonaista, niin että verentulo saattaa välillä lakata moneksi tunniksi. Samaa ongelmaa mulla oli viimeksikin lugejen käytön jälkeen. No, onneksi mulla ei ole nyt meneillään muuta kuin seuraavan suunnittelukäynnin odottelua, niin ei tarvitse välittää vaikka kierto vähän venähtääkin.