IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nyt Pussipirulle ja Roxannelle PLUSSAT!!
Aivan uskomatonta, marrasmai, aiiiivan uskomatonta! En ole kuullutkaan, että noin voisi käydä, ei ole tullut edes mieleen... Jättäkää todellakin se klinikka ja tehkää valitus! Muutenkin raskaat ajat ja raskaat, vaikeat asiat, niin sitten vielä tuollaista julmaa paskaa!!! VOIMIA!
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/3.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 3.IVF
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.ICSI/1.PAS
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Ilo2010 # 06/12 # 2. # selittämätön # 3.IVF
jansku00 #2011#1.#korkea prolaktiini,pco?/simppojen liikkuvuus 1.IVF/ICSI
kalabaliikki #3.# 1/15 # keskenmenot/ikä?# 1.IVF

Karhuemo75 # 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/14 # 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
marrasmai # 2015 #1 # selittämätön # 2.ICSI

Mamma vaan #1.yht# matala amh/ikä#1.IVF
mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/8.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätön/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI/1.PAS
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä # 3.IVF
Siida # ? # 2. # siittiöt# 1. ICSI/8.PAS
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF/2.PAS

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF/1.PAS
Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/2.PAS

Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF/2.PAS
Valois #2013#1. #matala amh, kork. fsh (POF-epäily) # 2.IVF
Vilijonkka_ #2012 #1. #monta syytä # 2.IVF/ICSI

vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF/3.PAS
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön #
2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Pussipiru 11.10 (2pv/26.9)

Toivo2016 12.10 (3pv/28.9)
Roxanne 10.10 (6pv/29.9)
MaiMei 12.10 (3pv/30.9)
SalamaT 16.10 (ylläri inssi/karanneet munikset)
Domi 20.10 (3pv/6.10)

Plussat 2016: :love:
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (kkm)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (kem)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (2pv)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Sooloilin taas vähän :) Salamakin pääs piinailemaan, otetaan pois jos haluat. Menikö MaiMei sun piina pävät sinne päinkään? Mites et oo listalla?!! Laitahan rimpsu Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään... janskun00:n lisäsin, tsekkaa onko oikein.. Nyt täyty puottaa maaliskuun plussat pois, vaikka se niin hienon pitkä ja toivoa antava rimpsu olikin.. mut loppuu taas merkit.. pitäs varmaan kohta jotain nimen huutoo pitää, aika moni jo pitkään hiljaiseloa pitänyt.. Ilmotelkaa ihestänne ;)
Yrittäjälle peukutpystyssä huomiseen uä:hän.. ja tietty ne viivan vilauttelijat :love: nyt on pakko tän suunnan kääntyä kaikille paljon (y)(y)(y)
 
Hei Domi hienoo, itekin pääsit piinailemaan :) Joo olkoot mun nimikin siellä, vaikken nyt varsinaisesti henkeäni pidättele...

marrasmaille pitää vielä kommentoida, kuten muutkin, että klinikka vaihtoon! Ihan uskomatonta! Tiedän tasan miten vaikeeta tämä on henkisesti ja että hormonit todella voi pistää nupin sekaisin -vetäkööt itte tätä settiä pari vuotta, sen jälkeen voi tulla jeesustelemaan jotain huono äiti-juttuja jos vielä tuntuu, että on pokkaa. Suututtaa sun puolesta!
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai ja Domi
Mä edelleen vielä hetken taustalla ja uudesta kierrosta taas mukana 2.ICSIN 1. PAS.
En ole nyt jaksanut kirjautua, mutta taustalla seuraillut. Surullisia tarinoita, varsinkin domilla ja marrasmailla. Tsemppiä kovasti.
Toivottavasti Roxanne ja pirunpelto aloittaa nyt positiivisemman vireen :love:
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai ja Domi
Ainiin yks juttu tuli vielä mieleen tästä "minun viikostani". Olikos jollakin tehty sitä jotain kohdun rapsuttelua?!!! Tuli vaan mieleen kun sen tähystyksen tehneen lääkärin kaa jotain oliko se nyt eilen puhuin ja sanoin et lapsettomuuslääkäri oli vielä epävarma että tehdäänkö tuoresiirtoa, niin se vaan sano jotain et joo pitääkin sille sit vielä sanoa että onha se huomannut että "kohdussakin on käyty" et sielläkin jotain härkitty leikkauksen aikana. Ja sit totes vaan et no mutta toisaalta on hän lukenut sellaistakin että jossain tehdään niitä rapsutuksia, et jos se toimisi sinä! ;) En muistanut asiasta kysyy, eikä toinen lääkäri asiasta maininnut, mutta jos se tahtokin just siks tehdä testin.. :)
Mut joo tavallaan mulle on nyt sit sellanen tehty.. Millonhan se noin niinkun oikeesti tehtiinkään?!!!
 
Huh huh kun täällä tapahtuu! Ja mitä ihme paskaa marrasmai!!! Huh huh etten taas muuta sano. Luulin jo kaiken nähneeni ja kuulleeni tällä saralla mutta ei....aina näköjään uusia pöyristyttäviä asioita tapahtuu!! Oon samaa mieltä että valitusta ilman muuta kehiin!!

Luin tosi nopeesti nää pari sivua kun en taas muutamaan päivään oo ehtinyt niin unohtui tietty jo oliko täällä jollain hyviä uutisia mutta jos oli niin jee (y) Kyllä niitä jo kaivataankin...

Ja Domille piti sanoa että hienoa että oot päässyt kotiin! Toivotaan että toipuminen jatkuu hienosti :love:

Itsellä on taas tällä viikolla ollut jotenkin supernegatiivinen fiilis, varsinkin kun eräs tuttuni joka hoidoissa myös käy niin testasi taas negatiivisen... En ymmärrä miten mistään suunnasta ei tällä hetkellä onnistumisia tule!! Ei vala uskoa näihin hoitoihin ei jossei kukaan perkele onnistu :devil: Anteeksi jos tartutan tämän, mutta tää on niitä harvoja paikkoja jossa tän voi sanoa ääneen!
Lueskelin tossa yks päivä (älkää kysykö miksi) jotain normi plussanneiden ketjua ei siis lapsettomuushoitotaustaisten... Ja tuntui niin oudolta kun porukka ihan mehuissaan juhlii jotain raskausviikkoa 4 tai 5 ja kertoo ostelleensa ensimmäisiä vaatteita. Mun tekis niin mieli käydä vähä kommentoimassa että voi jumalauta ku ei paljon kannata iloita tossa kohtaa vielä että ettekö ymmärrä miten yleisiä esim. just keskenmenot on! Että tulkaa sitten juhliin rv12 kun ootte nt:ssä käyny! Vaikee selittää mutta tarkoitan siis että jotenkin vaan vituttaa muutenkin tällä hetkellä ihmiset kenelle kaikki tällä saralla on ollut niin helppoa ja sitten ne samaiset ihmiset on vielä noin tyhmiä että juhlii jotain rv 4:sta vaikka se ei vielä oikeesti oo mitään. Nyt vaikenen ja lähden lenkille purkamaan taas tätä pahaa oloani :censored:
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Hui mitä marrasmai onkaan joutunut kohtaamaan :mad:. Todella törkeää käytöstä! Ei muuta kun klinikka ehdottomasti vaihtoon!

Täällä myös ollut mieli maassa ja itku herkässä. Turhautunut olo koko hoitoon! Nyt kuitenkin vähän parempi fiilis kun uusi kierto alkoi. En kuitenkaan oo ihan varma mitä ajattelen tästä lääkkeellisestä passista, mutta ehkä hyvä että sekin on sitten kokeiltu. Eikä muuten sotke viikonloput tai ovuiloimattomuus... Tänään siis kiinnitin ekat estradot laastarit. Apteekin työntekijä sanoi, että niistä voisi kelasta hakea erikseen korvausta lapsettomuushoitoihin käytettäessä. Nuo laastarit on kuulemma indikoitu kela korvattaviksi vain kun niitä käytetään vaihdevuosiin tai osteoporoosin ehkäisyyn. Onko muut kuulleet tämmöisestä? Täytyy kysyä huomenna samalla polilta kun sinne ilmoitan kierron alkaneen, josko niillä olis jotain tietoa asiasta.
 
Tsemiä tytöt! Itse kullakin on noita päiviä. Mulla taas välillä kirpasee kun joskus tuli luettua ja kirjoitettua ahkerasti hätisketjussa, jossa tuli ja meni ihmiset. Nyt kun on menee lukemaan ketjua, niin moni heistä on jo toisella kierroksella ja toiset vauvat syntymäisillään. Mutta eipä ne multa ole pois... Silti se kirpaisee.

Joko Roxanne??....Niin ja kiitos Domi :)
 
Viimeksi muokattu:
Pussipiru, paljon onnea!! :love: Voi kun tästä nyt alkaisi onnellisemmat ajat koko ketjussa. Domille paljon onnea kyytiläisestä! Saitteko ne loput alkiot kaikki pakkaseen?

ON: Täällä piina vaan jatkuu. :( Sain kyllä tänäänkin jotain hailua testiin, mut eipä se juuri eilisestä ole kummemmaksi tullut... Toisaalta luulisi, et tänään ei ainakaan Ovitrelle enää kummittelisi. Äh, nyt on tosi epävarma olo edelleen. Ehkä huomenna kokeilen aamupissasta (nää tähänastiset testit oon molemmat tehnyt illalla).
 
Neljä meni meillä pakkaseen.. se yks "kummitteleva" mikä välillä lisääntyi, oli sit kai kuitenkin ollut liian kummallinen, tai lopettanut jakautumisen.. mutta ihan tyytäväinen lähtökohtaan nähden, nyt ei niitä tyhjiä ollut.
Kyllä siellä nyt Roxanne vaan jotain ihanaa on meneillään! :love: Sulla on kuitenkin vielä monta päivää viralliseen testiin..
 
Huhuilen täältä taustalta. Joku kysyi kohdun rapsuttelusta. Minulle tehtiin ennen viimeistä pakastealkionsiirtoa tuo kohdun rapsuttelu, edeltävästi 6 epäonnistunutta siirtoa, ja niin vaan plussa pärähti! Ilmeisesti auttoi siis kiinnittymisen

Tsemppiä tytöt!! I feel for you!
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai ja Domi
Minä taisin sen Pirtsin tuonne mennä sotkemaan....anteeksi Pussipiru!Isot lämpimät onnittelut oli kuitenkin sinulle tarkoitettu.

Roxanne, malttia, testit ei välttis ihan joka päivä silminnähden vahvistu...itse oon saanut vahvimmat plussat päivän toisesta pissasta tai siinä 10-14 välillä. Eka pissa heti aamusta ei oo mulla käyttäny vahvaa viivaa ku vasta myöhemmillä päivillä. Peukut isosti pystyssä täällä!!! Hyvältä kuulostaa, ja tuskin ovitrelle enää voi näkyä....en usko.
 
Minä taisin sen Pirtsin tuonne mennä sotkemaan....anteeksi Pussipiru!Isot lämpimät onnittelut oli kuitenkin sinulle tarkoitettu.
Piru kuin piru. :D
Kiitos kaikille!

Tänän testasin uudestaan, ja yhtä vaaleanpunainen viiva vieläkin. Mitä se voi tarkoittaa? :confused: On siis ihan selvä viiva kuitenkin, ei tarvitse arvailla, mutta miksi se ei vahvistu? PregCheckin testit kyseessä. Menkkojen olisi pitänyt alkaa jo eilen, eli sinänsä kaikki niin kuin pitääkin.
 
hCG tuplaantuu noin parin kolmen päivän välein, joten kotitestit ei välttämättä joka päivä testatessa havaitse eroa vielä. Mäkin kun testasin joka päivä ja stressasin ettei vahvistu niin sitten kun vertailin joka toisen päivän testejä toisiinsa niin vasta näin eroa. Tsemppiä ja kylmiä hermoja!
 
Vahvistumista Pussipiru :)

Hei miten paljon siinä Puregonin 900IU ampullissa on ainetta? Tässä on käynyt nyt niin että apteekki on myynyt mulle 09/2016 vanhenneen toisen ampullin, jonka olen pistellyt viimeviikolla itseeni!! :devil: en tiedä onko vaikutusta mutta kyllä ottaa päähän. Ja mun pitäisi vissiin siitä pistää tänään osa.
 
Marrasmai, miten järkyttävää toimintaa!!! Pistää niin vihaksi. Itse tiedän miten kamalaa se Synarelan käyttö oli, kun mäkin masennuin täysin. Miten pällejä lääkäreitä siellä oikein on!!!

Testailijoille, mulla tuli alkuun vahvimmat viivat pc:n puikkotesteillä ja vasta noin klo 13-14, aamuisin oli tosi pitkään tosi haaleeta. Tsemppiä kaikille!!!
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai

Yhteistyössä